renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Slavek-moto

Offline: 31.12.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 48
Město: Praha
Lokalita: Praha
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 5x
Body komentářů: 16 / 2
ID uživatele: 346963
Registrace: 31.8.2018

Adresa profilu:http://slavek-moto.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 47 záznamů

10.4.2020 Článek Homola je vitez! Nevidel jsem horsi fotky nez to co nasazel k cestopisu do Albanie, to se neda zapomenout, ani odpustit. A tim spis, ze je to clovek ktery se v mediich pohybuje, takze by mel poznat kvalitni fotku od “instafiltr” paskvilu.
Berte to prosim jako priklad, jak To vypadat nema
-5
15.3.2020 Článek Ty fotky jsou sileny, docela rad bych videl vystup z fotaku, nez je nekdo prohnal tim "DRAMA" filtrem a uriznul vsechny detaily v polotonech.
A redakce by mela mit nejake pozadavky na kvalitu, protoze se to pomalu stava standardem.
+2 
17.1.2020 Článek Tak problem to neni, ale možné to taky neni. Viz Yamaha tracer 900 - verze GT tempomat má, normální nemá, ptal jsem se jestli je možné to dodelat výměnou ovladače na řídítkách, tak není, protože GT ma uplne jiné budíky a ty taky nejdou vyměnit, protože by to nekomunikovalo s Řj motoru... tak asi tak je to s tim "jedním tlačítkem"
Proste bude je levná motorka a nemá nic, nebo si připlat a nahážeme ti tam všechno, tak já dalsích 50tis (rozdíl verze GT) za všechny ty veci dát nechtel, byla to moje volba a ne moc chytrá, protože už tam polovinu vecí mám dodanou a cena už se blíží jako bych bral GT, která nabízí mnohem víc.
29.12.2019 Článek Zas tak uplne jasne ne. Na hlavni strance v mobilnim prohlizeci neni oznaceni zadne, az po rozkliknuti a to v miste, kde byva autor, takze i ja jsem to prehledl a cetl ty hovna. Kdyby to bylo jasne od zacatku, ani bych to neotviral, protoze na reklamni kecy (reklama = opakovane klamat) nejsem zvedavej.
24.11.2019 Článek To Mig_35: Zelena, zelena se prodavat v evrope neplanuje
25.10.2019 Článek Kdyz me se Vespa tak strasne nelibi ja nemam rad ten typický “skútr” posez s podlahou uprostred. Jsem spise na japonsky design (PCX, Forza, Tmax...). Ale chapu, ze spoustě lidem se libi prave toto.
Ani nikdy na PCX nesedim s nohama dolu, prijde mi to divne a navic mi v te poloze na nohy fouka
19.10.2019 Článek Me teda taky nevadi jak to vypada, ale co me vadi je ta pofiderni kvalita, ktera naprosto neodpovida cene.
Vetsina cinskych vyrobku je okopirovana jen povrchne, technologie vyroby a zpracovani materialu uz se kopiruje hure a navic, zakaznik to nevidi, takze se tim neni treba ani zabyvat. Bezpecnostni otazka se take neresi.
Ve vysledku se potom stavaji takove veci, jakoze nesenete dil na opravu ( at jiz bourane, nebo jen obycejny pozarucni servis), ze vytocite srouby z bloku a koukate jak jelen, protoze na sroubu jsou zbytky zavitu z bloku, ze na tom hnije elektrika, protoze jizdu v mokru nikdo pri vyvoji neresil, a v neposkedni rade se muzete zabit, jelikoz to sice splnuje standardy, ale jen ty predpsane, chovani ve vyssich rychlostech nikoho v cine nezajima.
A to vsechno kvuli cca 20% rozdilu v cene mezi cinanem a renomovanou yamahou, kawou ci hondou. A to ani nezminuji v cem je ten cinan obuty, , nebo olej po 3-5 tis km narozdil od japonce. Opravdu to za to stoji?
Usudek si musi udelat kazdy sam, je ale potreba mit dostatek informaci
+1 
4.10.2019 Článek Taky vazne uvazuju, ze pojedem s partou na PCX k mori, sice mam velkou moto ale to je takovy: tohodle predjedu, jeste toho a tamtoho... a najednou tam mam 200! Proste se neovladnu abych jel kochačku, no a to PCX vic neda Jen ty kamiony se s tim predjizdi fakt blbe to nez predjedu, tak jim stihnu udelat revizi naprav a podvozku
Myslim si, ze to bude vetsi prdel.
9.9.2019 Článek capan - obecně platí, že podpora jakéhokoliv čínského výrobku končí jeho prodejem. Proto jsou otázky na náhradní baterku a servis irelevantní. Číňanům je dvouletá evropská (vlastně jakákoliv) záruka proti srsti, proto se sem sami nehrnou a odpovědnost přenáší na mezičlánek - zastoupení.
Bohužel někteří toto slyšet nechtějí a vidí v levné číně nějakou spásu (nevím čeho), většinou se jedná o jedince, co nechápou rozdíl mezi "čínským výrobkem" a "výrobkem vyrobeným v číně"
+1 
21.8.2019 Článek Byl jsem se na ty Benelli kouknout, na fotkách vypadalu dobře, magazíny pějí ódy, cena za hubičku... No jak jsem rychle do Holešovic přišel, tak jsem zase rychle odešel, nelíbily se mi, měl jsem z nich divný pocit a do teď jsem nevěděl proč! Teď už vím, co mi na těch super italských mašinách nesedělo, jsou to totiž čínský srágory a bylo to z nich hodně cítit. Jen jsem na ně koukal bez čínských "předsudků".
13.8.2019 Článek Ta debata co stalo kdysi a stoji dnes, je uplne bezpredmetna. Pamatuju benzin za 8 kacek a mozna matne jeste za 2.5 a taky to nepisu do kazde diskuse.
Jinak posledni, zhruba dvojnasobne navyseni, prislo po posledni uprave zakona, ktere si vyzadalo nemale investice ze strany autoskol.
Samozrejme najdete autoskoly s polovicni cenou, ale uz tu byl clanek v Mlade fronte, ze se nejedna o cenu konecnou, protoze budete tak dlouho opakovat zaverecne zkousky, az se na tech 15 vysplhate taky.
+3 
18.7.2019 Článek To že někdo něco umí okopírovat, ještě neznamená, že to umí dobře! Čínská kopie čehokoliv, je většinou zmetek (dlouholeté zkušenosti se servisem elektro). Navenek je to pěkné a blýská se to, uvnitř je to bastl největšího kalibru, poskládaný tak, aby to vydrželo dokud se to neprodá prvnímu hejlovi.
Nevidím jediný důvod kupovat takovou motorku. Japonsko bylo vzdy pověstné precizností a i kvalita jejich strojů to potvrzuje. Čím je pověstná čína? Šmejdem, nedodržováním jakýchkoliv norem (technických, bezpecčnostních, ekologických atd.) a pokud nad nimi nestojí s bičem kontrolor nadnárodního koncernu, tak to nemá kvalitu.
+4 -4
23.4.2019 Článek Co se toho kropeni týká, to je takový pražský folkloreček. Kropí se snad už od března do října, zřejmě proto, že se za to víc zaplatí z městské pokladny a o to jde především!
+1 
20.3.2019 Článek Tenle časák me baví, hlavně proto, že ho dostávám zadara k moto nákupům na Alze . Mám ho asi na 4 roky "předplacenej".
+1 
21.11.2018 Článek To SIM: V motrokach jsem naprostej zelenáč, ale co se týká elektroniky, tam si většinou za svými názory stojí, protože v tom dělám 25 let. Ale i mistr tesař se někdy utne .
Takže treba GoPro 6 přišla s revolučním optickou stabilizací (myšleno u outdoorových kamer), do té doby se spoléhalo na obrovskou šířku ůhlu záběru (čim širší, tím méně je vnímán pohyb kamery) a elektronickou stabilizaci - šidítko, které používají všichni. No a GoPro 7 ji ještě oproti verzi 6 znatelne vylepšuje. Ten rozdíl mezi optickou a SW stabilizací je natolik znatelný, že to nelze popřít. GoPro 7 vyžehlí i retardér.
Další rozdíl v kvalitě videa je dán snímacím čipem, nepochybuji o tom, že GoPro použije ten nejlepší dostupný na trhu a ten něco stojí. Kdo se podívá na reálné zábery z GoPro a nějaké "action cam" tak musí vidět obrovský rozdíl v dynamice rozsahu - tzn prokreslené jasné i tmavé scény, vysoký kontrast a barevnost, pokud ne, je slepý a měl by odevzdat papíry, protoze nepozná ani semafor .
Co je další důležitý parametr je datový tok videa, který kamera dokáže zpracovat, to určuje, že i za rychlé jízdy zůstanou pohybující se detaily rozeznatelné. Levné kamery z detailu v rychlem sledu udělají shluk pixelů. Tento parametr se nikde neuvádí, je to totiž opet o ceně za procesor, který obraz zpracovává.
Co si budem povídat, ty zaběry prece pořizujeme kvuli nim samotným a tak by jejich kvalita měla být prioritou. A na záver je tu baterka, ty u těch čínských šlupek taky stojí za houby.
Málokdo uvěří, že náhradní díl za 1/3 made in china je to pravé pro jeho GS, proč tomu ale chcete věřit u elektroniky?

TOPlist