Komentáře
Nalezeno 507 záznamů
24.4.2024 | Článek | Na takové to denní popojíždění (což tvoří 90% mého nájezdu) si jednou automat koupím. |
11.4.2024 | Článek | Krása, která neomrzí… A navzdory objemu a faktu, že jde “jen” o skútr, návykově zábavná jízda +3 |
8.4.2024 | Článek | Nebojte, většina “seriozních a renomovaných “ výrobců s váhou švindluje. Půl nádrže typicky na mokrou hmotnost. Jedna z mála, co nešvindluje (asooň co tuším), je Honda. Bylo by velmi zajímavé motorky při testu zvážit a vždy zmínit, co hmotnost obsahuje - napŕ. Padáky, nosiče… |
4.4.2024 | Článek | Dobře, může tam být i druhá otázka. Můźe PRAVÝ motorkář používat mobil či dokonce navigaci? |
4.4.2024 | Článek | Pod článkem trestuhodně chybí anketní otázka. Můžete být PRAVÝ motorkář, když nemačkáte spojkovou páčku? +2 |
1.4.2024 | Článek | Takže motorka v jakémsi použitelném stavu bude stát půl milionu |
29.3.2024 | Článek | Vítěz v soutěži o nejukňouranější příspěvek "pravého motorkáře". |
20.2.2024 | Článek | deluxa - jo, píšeš správně, že nepochopíš. Já psal o ceně skútru, o tom, kde se vzala. Nikoli o preferencích, co bych tam chtěl a co ne. Ty si můžeš mít na svým odpadu (patrně slovenský výraz pro jednostopá vozidla…) co chceš a já taky. |
19.2.2024 | Článek | Zkus dát na motorově a podvozkově obdobnou motorku adekvátní kapotáž, přidej nosič a kufr místo podsedláku, dále například bremba, vyhŕivané heftty, elektrické plexi, hlavní stojan, navigaci, kontrolu trakce a všechny ty ostatní elektrofičury a bude stát to samé…a patrně ještě víc, pokud nebudeš spokojen se zvukem. |
19.2.2024 | Článek | bastard 69… Nevím, psáno má 162 reál v TP? Jel jsem s tím 170 tacho rovina, ale nebyl to test maximálky. Jezdím s tím do 140, výjimečně rychleji po dálnici. Ale na videích s tím lítají 190 tacho… |
19.2.2024 | Článek | FiZzeR Ano, dětské nemoci první generace bylo nutno řešit. Baterie - přepojeny potkávací světla tak aby neodebirala, když nejede motor. Dále připojen China konektor k rychlému dobití, vyveden pod podlážku. Rukojeti - vyřešeny tenoučkými návleky, taky China a funguje to dlouho a dobře. Pokud jde o navigaci, zjistil jsem že se kousne, když je poblíž podobný mobil (stejná značka) se zapnutým Bluetooth. Takže když jedeme se ženou, ona musí vypnout mobil a pak v pohodě. S vidlicí, senzory tlaku, ani se sdruženým ovladačem jsem nezaznamenal problém. Pokid jde o vyhřívání, je tam nějaké čidlo, které to někdy vypne, nevím proč...ale po chvíli to lze znovu zapnout. |
19.2.2024 | Článek | Díky za bezva test! Mám 2017 model, co má ještě starou euronormu, tudíž o 2 koníky víc a 8 kilo méně. Téměř všechno řečené můžu potvrdit. V zatáčkách je to zabiják s neuvěřitelnou stabilitou, na normální motorce prakticky nedosažitelnou. Brzdy, podvozek, libový zvuk, motor. Nechal jsem ho poladit variátorem Malossi a ano, zvedla se mi spotŕeba ze 4,5 na 5 litrů, ovšem na výjezdu z obce mám (dle grafu z motorové brzdy i pocitově) o 10 koní víc na zadním kole a na rozjezdu z nuly o 50 Nm… Cvakání blinkrů je prima, protože víte źe blikáte, tudíž nezapomenete vypnout a nemusíte kouknout na kontrolky. Aplikace má slušnou navigaci. Spárování byl porod, ale pak uź dobrý. Jinak pro ty, co si myslí že přístrojovka bliká - nebliká, je to jen reakce kamery. Ještě vyzdvihnu jednu věc: přesné snímače tlaku v pneu. Krom toho, že víte přesně kdy dofoukat, mně to už jednou pomohlo, když jsem píchnul. Navíc vidíte dle tlaku naprosto přesně, kdy se vám ohřejou gumy a můžete pokládat až na hranu. Nový model bych bral hned, mít zbytečných 300 tisíc. +1 |
6.2.2024 | Článek | puffybodie… znovu, já o voze, ty o koze. Vnucuješ mi něco, co si nemyslím a neříkám. Žádné narůžovo nechci. Naopak. Bral bych, kdyby šlo testovat bez jakýchkoli ideových a politických názorů, které bych nechal na čtenáři. Prostě věcně, NiKOLI bez subjetivních dojmů, nýbrž subjetivni dojmy výhradně k danému stroji a ne k jakěsi “elektromobilitě”. Copak jsou ke každe benzinové motorce ideové vsuvky? Ano, k některým bohužel, typicky k činám. A ty bych si taky přál vynechat. Je to otravné. A shazuje to jinak dobrý článek. |
6.2.2024 | Článek | K167...1) dobře, já to vnímám jinak 2) bylo to defacto nechtíc, ale už jsem to nechal tak |
6.2.2024 | Článek | puffybodie - promiň, nedokážeš chápat psaný text. O (elektro)motorce jsem nepsal ani slovíčko, naprosto jsem nerozporoval Vláďovy jízdní a uživatelské dojmy. Psal jsem o něčem jiném. Takže ne, ty reakce a časy tu nesedí. |