renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Offline: Včera v 23:41 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Chlumec nad
Lokalita: Hradec Králov...
Komentářů: 4x
Založil témat: 4x
Napsal příspěvků: 11x
Body komentářů: 8
ID uživatele: 30711
Registrace: 5.2.2008

Adresa profilu:http://us.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 30 záznamů

2.1.2024 Článek Při pohledu do databáze mích motorek jsem jasně zastánce veteránů. Můj roční nájezd cca 2-3 tisíce km na každé z motorek znamená že se mi opravdu nevyplatí za čtvrt míče kupovat novou. Závady zatím minimální, spíš jen běžná údržba, nebo vlastní individualizace. Když to porovnám s tím jaké závady řeším na nových motorkách, tak mi XTéčko, Canyon a Daytona vydrží ,dokud bude možnost do nádrže nalít něco co hoří. Největší extrém-první Gold wing tedy rok 76,prokazatelně cca 10 let nejetý, vytažený ze stodoly, odbahněný palivový systém a po základním servise opět pojízdný.
+2 
27.12.2022 Článek Že jste na první prototyp použily převařený rám chápu,ale pokud máte taková esa na design,tak nechápu proč se té nosné roury rámu dál držíte ,proč máte tu krabici s bateriema za předním kolem?Než se ohýbat s takovou rourou,proč neuděláte příhradový rám,jednu baterii schováte do něj za přední kolo,druhá by se vešla ještě pod šlapky,vysoké je to stále dost.Určitě by se snížilo těžiště a zlepšila manipulace .Navíc by nikde nic netrčelo a nehrozily by neustále omlácené holeňe...Jako recese dobrý,ale díra do světa to asi nebude.
7.6.2022 Článek Napadlo mne to samé.Ten den se Troy fakt dobře vyspal,nebo se mu po startu zasekl plný plyn...
+2 
9.11.2021 Článek Co se týče klepání do plechu, není plech jako plech...K tomu leštění. Za mlada jsem hodně leštil hliník a když už mi přišlo že tím trávím neskutečné množství času než to k něčemu vypadá, tak jsem se naštval, našel internetový obchod a objednal leštící sadu. K tomu jsem dostal podrobný návod včetně otáček a podobně. A najednou jsem ráfek místo tří dnů dělal jen tři hodiny...holt každé řemeslo má svoje postupy a cesta pokusů a omylů už dneska asi nedává smysl... Ale chuť do práce je třeba pořád!
31.8.2021 Článek Už jsem ho po 17ti letech vyladil ve svých očích k dokonalosti, tak se chci věnovat dalšímu projektu...než mi zas něco přelítne přes nos a začnu ho zas rozebírat a překopávat....
29.8.2021 Článek Tento článek jen utvrdil ,že ve svých jednadvaceti letech jsem měl už dost rozumu na to,abych udělal ve svém životě alespoň jedno správné rozhodnutí.Vykašlat se na 900ss a radši koupit TRXo...no a už mám dvě...
+1 
4.3.2021 Článek Heki a už jsi někdy jel na 535 Viragu? Za mne je to super motorka pro každý den. Ovladatelnost super, lehká do ruky. Motor jde krásně odspoda a nechá se i roztočit. Já tomu fandím a až našetřím na to, aby mi Kloboučník předělal kardan na řetěz tak si z 535ky postavím scramblera
4.1.2021 Článek Super,už jsem ani nedoufal,že Motoexpres ještě někdy uvidím.Z tohoto časopisu mám obrovskou radost.
Každé číslo je opravdový unikát .
+1 
17.9.2019 Článek Pěkná práce,akorát jsem zvědavej ,jestli v prvním pořádným náklonu neprobrousíš ty pracně posvařovaný svody. A až dostaneš ten červenej nesmysl na RZ,tak mi napiš návod jak na to.Mám v dílně pár čekatelů.
20.12.2016 Článek Už to vidím:kolona,zelená na semaforu a ten co stojí první si prohlíží aktuální stav fejsbůku
17.12.2016 Článek Sleeper-Moje motorky jezdí vždy na jednom druhu pneumatik-měním vždy sadu i když na předku vzorek ještě je.Kdyby sis přečetl popis-není to moje TRX ale stavím ho pro kamaráda-co si dodá z toho stavim-taková je naše dohoda,s tím nic nenadělám.
Myslím pneumatiky na běžné ježdění,ne okruh.Když ti přijede na servis každá třetí motorka podhuštěná na 1 místo 2,2 a 2,5 tak těžko můžeš řešit značku gumy a kvalitu směsi.
17.12.2016 Článek Bravo!Na takto podrobný článek bych asi neměl nerva.Snad si ale všichni kdo to čtou uvědomí
1.pneuměřič za 100kč ze supermarketu je na dvě věci.
2.jeté pneu z okruhu jsou na dvě věci-zdravím všechny co dosud nezkusili svůj bajk na nové sadě pneumatik
3.V dnešní době si těžko koupíte špatnou sadu nových pneumatik,když se hlavní výrobci snaží být každý rok o krůček k dokonalosti blíž.
4.Ano je to kruté zjištění ale 90% českých motorkářů ocení cestovněsportovní pneumatiky víc jak vyloženě sportovní.Bohužel ani polovina z nich není Valentino a ta druhá si je neumí nafoukat na správnou hodnotu. Zjištěno po deseti letech v oboru... a tedˇsi mne třeba ukamenujte,ale já si za tím stojím! Uš -s3 design
+2 -1
24.9.2015 Článek Tak to je hodně smutný co se tady v tom státě děje.
Každopádně stojí za úvahu jak přesné informace o bydlišti a jak detailní fotky své garáže nebo zahrady zveřejňovat.Aby místní databáze nesloužila podobným sviním jako katalog kam vyrazit na lup.
Doufám že budou brzy dopadeni a dopadnou minimálně dvakrát hůř než ty co ukradli Drnovo NTVčko.
30.1.2015 Článek Vážně jste na to skočili?Tak se laskavě pořádně podívejte na fotky,pak běžte do garáže podivejte se na svoji motorku a přemýšlejte.Proč motorka která má výfuky nemá svody?Kdy naposledy byl na 4T motorce řetěz na pravé straně?Proč jsou na nové motorce použité ovládací prvky z deset let starého Japonce.Boční pohled na motor-ne takhle motor opravdu nevypadá.Už jen to jak je ten kus čehosi vytvarován a spojen s rámem.Hadice chlazení bez sponky?Asi těžko.Někdo vybral bordel z garáže co mu tam zůstalo z bouraček,soused dotlačil činský skůtr,basu lahváčů a tady je výsledek! . Jo a zadní tlumiče jsou opravdu z Kývačky!
-1
29.1.2015 Článek To vypadá,že v tom má prsty Motoscoot a máčká to pro ně T-mec.Spekulacím může ovšem nahrávat přítomnost příhradového rámu když teď Jawa ohýbá trubky pro BMW..Skoro bych v tom čekal boxer motor-jako na oplátku... |
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist