Komentáře
Nalezeno 30 záznamů
2.1.2024 | Článek | Při pohledu do databáze mích motorek jsem jasně zastánce veteránů. Můj roční nájezd cca 2-3 tisíce km na každé z motorek znamená že se mi opravdu nevyplatí za čtvrt míče kupovat novou. Závady zatím minimální, spíš jen běžná údržba, nebo vlastní individualizace. Když to porovnám s tím jaké závady řeším na nových motorkách, tak mi XTéčko, Canyon a Daytona vydrží ,dokud bude možnost do nádrže nalít něco co hoří. Největší extrém-první Gold wing tedy rok 76,prokazatelně cca 10 let nejetý, vytažený ze stodoly, odbahněný palivový systém a po základním servise opět pojízdný. +2 |
27.12.2022 | Článek | Že jste na první prototyp použily převařený rám chápu,ale pokud máte taková esa na design,tak nechápu proč se té nosné roury rámu dál držíte ,proč máte tu krabici s bateriema za předním kolem?Než se ohýbat s takovou rourou,proč neuděláte příhradový rám,jednu baterii schováte do něj za přední kolo,druhá by se vešla ještě pod šlapky,vysoké je to stále dost.Určitě by se snížilo těžiště a zlepšila manipulace .Navíc by nikde nic netrčelo a nehrozily by neustále omlácené holeňe...Jako recese dobrý,ale díra do světa to asi nebude. |
7.6.2022 | Článek | Napadlo mne to samé.Ten den se Troy fakt dobře vyspal,nebo se mu po startu zasekl plný plyn... +2 |
9.11.2021 | Článek | Co se týče klepání do plechu, není plech jako plech...K tomu leštění. Za mlada jsem hodně leštil hliník a když už mi přišlo že tím trávím neskutečné množství času než to k něčemu vypadá, tak jsem se naštval, našel internetový obchod a objednal leštící sadu. K tomu jsem dostal podrobný návod včetně otáček a podobně. A najednou jsem ráfek místo tří dnů dělal jen tři hodiny...holt každé řemeslo má svoje postupy a cesta pokusů a omylů už dneska asi nedává smysl... Ale chuť do práce je třeba pořád! |
31.8.2021 | Článek | Už jsem ho po 17ti letech vyladil ve svých očích k dokonalosti, tak se chci věnovat dalšímu projektu...než mi zas něco přelítne přes nos a začnu ho zas rozebírat a překopávat.... |
29.8.2021 | Článek | Tento článek jen utvrdil ,že ve svých jednadvaceti letech jsem měl už dost rozumu na to,abych udělal ve svém životě alespoň jedno správné rozhodnutí.Vykašlat se na 900ss a radši koupit TRXo...no a už mám dvě... +1 |
4.3.2021 | Článek | Heki a už jsi někdy jel na 535 Viragu? Za mne je to super motorka pro každý den. Ovladatelnost super, lehká do ruky. Motor jde krásně odspoda a nechá se i roztočit. Já tomu fandím a až našetřím na to, aby mi Kloboučník předělal kardan na řetěz tak si z 535ky postavím scramblera |
4.1.2021 | Článek | Super,už jsem ani nedoufal,že Motoexpres ještě někdy uvidím.Z tohoto časopisu mám obrovskou radost. Každé číslo je opravdový unikát . +1 |
17.9.2019 | Článek | Pěkná práce,akorát jsem zvědavej ,jestli v prvním pořádným náklonu neprobrousíš ty pracně posvařovaný svody. A až dostaneš ten červenej nesmysl na RZ,tak mi napiš návod jak na to.Mám v dílně pár čekatelů. |
20.12.2016 | Článek | Už to vidím:kolona,zelená na semaforu a ten co stojí první si prohlíží aktuální stav fejsbůku |
17.12.2016 | Článek | Sleeper-Moje motorky jezdí vždy na jednom druhu pneumatik-měním vždy sadu i když na předku vzorek ještě je.Kdyby sis přečetl popis-není to moje TRX ale stavím ho pro kamaráda-co si dodá z toho stavim-taková je naše dohoda,s tím nic nenadělám. Myslím pneumatiky na běžné ježdění,ne okruh.Když ti přijede na servis každá třetí motorka podhuštěná na 1 místo 2,2 a 2,5 tak těžko můžeš řešit značku gumy a kvalitu směsi. |
17.12.2016 | Článek | Bravo!Na takto podrobný článek bych asi neměl nerva.Snad si ale všichni kdo to čtou uvědomí 1.pneuměřič za 100kč ze supermarketu je na dvě věci. 2.jeté pneu z okruhu jsou na dvě věci-zdravím všechny co dosud nezkusili svůj bajk na nové sadě pneumatik 3.V dnešní době si těžko koupíte špatnou sadu nových pneumatik,když se hlavní výrobci snaží být každý rok o krůček k dokonalosti blíž. 4.Ano je to kruté zjištění ale 90% českých motorkářů ocení cestovněsportovní pneumatiky víc jak vyloženě sportovní.Bohužel ani polovina z nich není Valentino a ta druhá si je neumí nafoukat na správnou hodnotu. Zjištěno po deseti letech v oboru... a tedˇsi mne třeba ukamenujte,ale já si za tím stojím! Uš -s3 design +2 -1 |
24.9.2015 | Článek | Tak to je hodně smutný co se tady v tom státě děje. Každopádně stojí za úvahu jak přesné informace o bydlišti a jak detailní fotky své garáže nebo zahrady zveřejňovat.Aby místní databáze nesloužila podobným sviním jako katalog kam vyrazit na lup. Doufám že budou brzy dopadeni a dopadnou minimálně dvakrát hůř než ty co ukradli Drnovo NTVčko. |
30.1.2015 | Článek | Vážně jste na to skočili?Tak se laskavě pořádně podívejte na fotky,pak běžte do garáže podivejte se na svoji motorku a přemýšlejte.Proč motorka která má výfuky nemá svody?Kdy naposledy byl na 4T motorce řetěz na pravé straně?Proč jsou na nové motorce použité ovládací prvky z deset let starého Japonce.Boční pohled na motor-ne takhle motor opravdu nevypadá.Už jen to jak je ten kus čehosi vytvarován a spojen s rámem.Hadice chlazení bez sponky?Asi těžko.Někdo vybral bordel z garáže co mu tam zůstalo z bouraček,soused dotlačil činský skůtr,basu lahváčů a tady je výsledek! . Jo a zadní tlumiče jsou opravdu z Kývačky! -1 |
29.1.2015 | Článek | To vypadá,že v tom má prsty Motoscoot a máčká to pro ně T-mec.Spekulacím může ovšem nahrávat přítomnost příhradového rámu když teď Jawa ohýbá trubky pro BMW..Skoro bych v tom čekal boxer motor-jako na oplátku... | |