Komentáře
Nalezeno 98 záznamů
14.12.2016 | Článek | to chudelapipa: Proč hned tak útočně? Každý z nás snad má nějakou motorku nebo je to o přetahování, která stála víc? Spíš jsem to psal se záměrem vyvolat názory ostatních na to, jestli to BMW nebo toto KTM, nic víc. A pro tvoji informaci - najezdím 10 tisíc km ročně po Praze. Motorku mám totiž jako každodenní a celoroční dopravní prostředek na jízdu do práce, ne na ukazování, "že na to mám". +2 |
13.12.2016 | Článek | Z hlediska techniky není co vytknout. Až jsem na chvíli zaváhal, jestli jsem s objednáním BMW S 1000 R MY 2017 místo Super Duka udělal správně, protože tenhle Super Duke už má všechno to, co mu dosud chybělo a proč jsem stávajícího Super Duka z výběru vyřadil (zejména dosud chybějící quickshifter), ale tak přece jen designově mne to úplně nebere (a to mám dneska menšího Duka), takže objednávka zůstane, jak je. Celkově ale pro KTM palec nahoru, musí to jet neskutečně. |
13.10.2016 | Článek | 190 kilo jako lehká, to je hodně optimistické tvrzení, když o kus silnější KTM DUKE 690 má pohotovostní hmotnost 160 kilo. +1 |
4.10.2016 | Článek | Bude konečně QS s downshiftem na S 1000 R nebo ne? |
20.9.2016 | Článek | seikos: Ale když budu chtít cestovní motorku od BMW, tak budu volit spíš XRo nebo GSo, případně něco z jejich Touring řady. U R 1200 RS se mi zdá, že ta motorka sama neví, kam vlastně patřit a koho oslovit. -2 |
19.9.2016 | Článek | Ani se moc nedivím, že se to tolik neprodává - proč volit tohle místo S 1000 R? |
6.9.2016 | Článek | Zedsdead: Proč ne BMW S 1000 R? |
9.6.2016 | Článek | Brejlovec> co třeba MV Agusta Brutale 800 RR? To je pro změnu můj favorit na naháče v kategorii 600-800. |