motopark_brezen



PROFIL UŽIVATELE

Mrberanek

Offline: Včera v 19:41 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Praha 10-Michle
Lokalita: Praha hl.m. Praha
ID uživatele: 287389
Registrace: 9.6.2016

Adresa profilu:http://mrberanek.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře k článkům
Nalezeno 40 záznamů

9.4.2019 Ducati XDiavel vs. H-D Breakout 114 vs. M-G Audace Carbon: Kdo je tady největší kápo? to afro-r1: Superbike nemá jedničku do 180, ale např. do 140 (třeba BMW S 1000 RR). Počítej, že každých 10 km/h na jedničku je tisíc otáček, takže v 50 km/h točí pět tisíc a tak přibližně dál každých tisíc otáček 10 km/h. Podle údajů z měření na brzdě (třeba tady - https://www.reddit....s_all_that_glorious/) má RRo v 5 tisících 55 koní, v 6 tisicích 75 koní, v 7 tisících 95 koní, v 8 tisících 109 koní, v 9 tisících 136 koní a 10 tisících 156 koní (všechno údaje na zadním kole, takže na klice cca o 10-12% víc).

A co z toho teda plyne?
9.4.2019 Ducati XDiavel vs. H-D Breakout 114 vs. M-G Audace Carbon: Kdo je tady největší kápo? to Medvidek1: Nechci tu začínat nějaké diskuse typu "můj táta přepere tvýho tátu" ale odhaduju, že 200 koňový superbike by v téhle disciplíně měl porazit cokoliv. Jasně, čím kratší dráha, tím víc bude záležet na schopnostech správně pustit spojku než na maximálním výkonu, ale moderní superbiky už mají launch-control, které to dost usnadní. Ale jak říkám, je to jen můj odhad.
9.4.2019 Ducati XDiavel vs. H-D Breakout 114 vs. M-G Audace Carbon: Kdo je tady největší kápo? Samotný údaj o točivém momentu bez informace o tom, v jakých otáčkách ho motor dosahuje a jak je to zpřevodovaný, těžko něco řekne. Při startu z nuly (při srovnatelném zpřevodování) bude mít motorka s větším točivým momentem v nízkých otáčkách (tj. s vyšším výkonem v nižších otáčkách) samozřejmě výhodu (ještě při srovnatelné hmotnosti), takže ano - velká V2 jako je ten HD s vysokým točivým momentem dole může v závodu na 20 m získat proti supersportu náskok. Pak už těch 90 koní, 300 kilo a těžký převody udělají svoje.
8.4.2019 Ducati XDiavel vs. H-D Breakout 114 vs. M-G Audace Carbon: Kdo je tady největší kápo? to Majki: Tak pro srovnání. Např. vloni jsem měl půjčený RnineT Scrambler, což je 110 koní z velkého dvouválce na 220 kiloa že by to bůhvíjak jelo, to se říct nedá. Krátký kvalty bez quickshifteru - nic moc frkot to nebyl. A to HD má jen 90 koní a 300 kilo, takže poměr výkon/hmotnost ještě horší, takže nemůžu čekat, že by mne to výkonově nadchlo (a to neporovnám se svojí motorkou - 170 koní na 195 kilo). Já tu motorku nehaním, jen jsem chtěl poukázat na to, že mi parametry toho motoru přijdou ve srovnání s ostatními motorkami (a na ten mega objem) velmi slabé.
8.4.2019 Ducati XDiavel vs. H-D Breakout 114 vs. M-G Audace Carbon: Kdo je tady největší kápo? to ProchyTom: Chápu. Jiný kraj, jiný mrav.
-1
8.4.2019 Ducati XDiavel vs. H-D Breakout 114 vs. M-G Audace Carbon: Kdo je tady největší kápo? to Medvidek1: Samozřejmě nižší. Tím spíš v těchto otáčkách. 155 Nm ve 3000 ot/min. je cca 65 koní. Netuším, jak je to HD zpřevodovaný, ale pokud je maximální výkon už v 5 000 otáčkách, tak odhaduju, že ty převody musí být ultra těžký, aby tomu v 90 km/h nedošly kvalty.
-1
8.4.2019 Ducati XDiavel vs. H-D Breakout 114 vs. M-G Audace Carbon: Kdo je tady největší kápo? to Brejlovec: To je mi jasný. Rozumím ti, že chceš říct, že to vůbec nezatáčí, takže těch 90 koní je na to až až. Neříkám to nijak ve zlým a ptám se jen ze zvědavosti, ale jaká motivace spočívá v tom koupit si těžkou, neovladatelnou a nevýkonnou motorku? Kam se jdeš s takovouhle motorkou projet? A znovu opakuju, neptám se nijak útočně, jsem jen zvědavý.
-1
8.4.2019 Ducati XDiavel vs. H-D Breakout 114 vs. M-G Audace Carbon: Kdo je tady největší kápo? Já sice nejsem cílová skupina, ale ten motor v HD má skoro 1900 kubíků a jen 64 kW a dojde tomu dech v 5 000 otáčkách? To i moje naftový auto točí víc otáček a tohle je atmosférický benzín. Nebo jinak - i můj starý Ford Escort z roku 1997 měl 1.6 benzín a 66 kW. Proč je to tak zdechlý? Ta Moto Guzzi na tom není o moc líp. Jen u Ducati asi motoráři úplně nechrápou a z nejmenšího objemu (z těchto tří) vyprodukovali přiměřený výkon. K tomu je ten HD 300kilový otesánek s gumou 240 mm vzadu. To bude asi pro hodně trpělivé...
+2 -5
4.4.2019 První jízda: Honda CB500F a CBR500R to JoskaH: Argument omezením na A2 beru, ale že je MT-07 pidimotorka? Kratší rozvor u této kategorie motorek beru jako plus a ne jako mínus. Tuhle "střední třídu" beru jako ovladatelné, mrštné a lehoučké motorky. Ta Yamaha YZF-R3 jako konkurent CB500R stojí o 25 tisíc méně a je o zmiňovaných 20 kilo lehčí - výkonově jsou srovnatelné, takže to evidentně jde i za méně peněz, takže nevím, kde Honda dělá chybu. Srovnávat pak CB500F nejde ani s MT-07 (ta je výkonově o kategorii výš, ale spíš s MT-03) a tam je zase Honda o 20 kilo těžší a 15 tisíc dražší. O KTM ani nemluvě. I Duke 390 je na tom s poměrem váha/výkon lépe, o Dukovi 690, se kterým by se ta Honda asi chtěla srovnávat, raději nehovořím (ten je, pravda o dost dražší).

U Hondy jsem se mnohokrát rozhlížel, ale nikdy si nevybral (kromě skútru), protože proč si kupovat méně výkonnější a těžší motorku než lehčí a vykonnější? Yamaha a KTM to zjevně umí lepší.
-1
4.4.2019 První jízda: Honda CB500F a CBR500R Ta hmotnost ale není moc přesvědčivá. Čekal bych lehkou "šestistovku", ale 190 kilo, to už je dost na dohled od litrových superbiků. Očekával bych tak 170 kilo mokrou a samozřejmě i trochu výkonu navíc. 35 kW na 190 kilo? Yamaha YZF-R3 má 169 kilo mokrou (sice o 5 kW méně, ale těch 20 kilo je propastný rozdíl). Proti té Yamaze je to trošku otesánek.
+4 
15.3.2019 Gamechanger v novém: BMW S 1000 RR Určitě se nechám zlákat, protože na okruh a na okresku to bude vhodnější než moje stávající S 1000 R, ale tři věci "nechápu"

- podvozek - kde je elektronicky stavitelný Ohlins jako u Panigale nebo RSV4? Šetřilo se...
- brzdy - kde jsou monobloky od Bremba jako u Panigale nebo RSV4? Hayes? Vždyť tu značku nikdo nepoužívá. Tady se taky hodně šetřilo...
- váha ráfků - píšou, že standardní litá kola jsou lehčí o 1,6 kg; ta minulá vážila 10,6, takže teď ta kola váží 9 kilo; karbonové ráfky, co dávají do Mpaketu by měla vážit 4,8 kg (pokud jsou to ta z HP4 Race) a baterka další dvě kila, takže jaktože je mezi sérii a Mpaketem rozdíl jen 3,5 kg (197 kg vs. 193,5 kg), když jen kola by měla ušetřit přes 4 kila a baterka další dvě, tzn. mokrá váha v Mpaketu by měla být 190 kg?

Jinak paráda - v WSBK už je poladili a vypadají parádně - https://www.motorsp...eiterberger/4329824/
26.2.2019 BMW představí novinky na Motosalonu Pěkně blbě položená otázka - ptali se, kolik jich je v nabídce, ale S 1000 RR v nabídce zatím není (přijít na showroom a koupit si ji, nejde), takže správná odpověď byla 5 a ne 6...
3.1.2019 Parádní supermoto přestavba od Rotoboxu Nádhera. Nejdřív jsem si říkal, co na tom stojí 30k EUR, ale když vidím ty komponenty, tak je to jasné. Ten podvozek, ty brzdy, ty ráfky - to tam pak začnou statisíce lítat. Ale krásný. :)
2.1.2019 Honda CB 1000R+ vs. BMW S 1000R: souboj čtyřválců Však já na S 1000 R taky, ale když by se člověk klidnil při cestování na dálnici, tak by třeba těch 250 kilometrů na jednu nádrž dosáhnul. Já mám dlouhodobou spotřebu (95% po městě) 7,7.
1.1.2019 Honda CB 1000R+ vs. BMW S 1000R: souboj čtyřválců to HiddenSnake: Tu Hondu jsem nejezdil, takže nemohu porovnávat, ale S1000R je ultrahodný, obzvláště v sérii. Mrkni na mou recenzi v sekci "Motorkáři", tam jsem to popsal podrobně.

Co se dálničních přesunů týče, tak to chce to cestovní plexi a je to OK. Samozřejmě, když budeš hodně tahat (přes 200), tak na toho naháče prostě fouká. Když budeš ale cestovat rychlostí 130-150 km/h, tak s tím plexi to bylo v pohodě. Posaz dobrej, vibrace žádné, ale víc než 300 kilometrů naráz jsem s tím nejel. Tempomat to na cestování má, takže si to dovedu po dálnici na delší přesun představit. Stejně budeš ale co 250 kilometrů tankovat.
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist