renocar_unor



PROFIL UŽIVATELE

Mrberanek

Offline: 27.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 45
Město: Praha 10-Michle
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Body komentářů: 44 / 5
ID uživatele: 287389
Registrace: 9.6.2016

Adresa profilu:http://mrberanek.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 98 záznamů

12.3.2024 Článek Ať si z toho nic nedělá. Mně to taky na okruhu nezatáčí, když brzdím. Vůbec nechápu, jak někdo na plných brzdách zlomí motorku do zatáčky (třeba na konci cílovky v Mostě).
+2 
26.2.2024 Článek 2:04 na tomhle v Brně? Neskutečný. To je prostě bez komentáře.
25.1.2024 Článek to karibmw: Tuono jsem měl. Skvělý zvuk, parádní charakter, ale proti BMW horší ovladatelnost a furt se to sypalo.
25.1.2024 Článek Streetfighter V4S není špatný, souhlasím, ale je zoufale zpřevodovaný. Kvalty tak dlouhé, že do 9 tisíc se tam nic neděje. Jinak, souhlas, skvělá motorka.
25.1.2024 Článek Prostě nahatý RRo s řidítkama. Konečně to BMW udělalo. Vybírat jen jednu motorku, tak tuhle. Zvládne město, okresky i okruh. Univerzálnější sportovní motorka asi neexistuje.
+2 
3.10.2023 Článek Ale jo, každému, co mu vyhovuje. :) Jezdím BMW S 1000 RR, takže řadový čtyřválec a jsem na to zvyklý, jakkoli rozumím tomu, když (zejména v sériovém provedení a s origo svody) někdo řadové čtyřválce považuje za poněkud sterilní. Ze čtveřice Ducati Monster SP, Yamaha MT-09 SP, Kawa Z900 SE a Triumph Street Triple RS jsem nakonec stejně "vybral" BMW S 1000 R. :)
2.10.2023 Článek Nebudu hanět design nebo "zneužití" názvu Monster, protože jsem starého Monstera nezažil a netrápí mne to, ale řeknu postřehy z testovací jízdy. Měl jsem ho půjčenýho, protože jsem chtěl porovnání s Triumphem Street Triplem RS, Yamahou MT-09 SP a Kawou Z900 SE a musím říct, že Monster z nich zanechal nejhorší dojem. Už po pár kilometrech jsem měl chuť se otočit a jít ho vrátit. Důvod? Vibrace, strašný a nesnesitelný vibrace do zadku od sedla a krovky. Jakmile jsem vzal za plyn a posunul se tak na dotek krovky, bylo to, jako kdybych sedel na staré pračce Tatramatce, co s váma tancuje po koupelně. Jako kdybyste seděli na vrtačce nebo na sbíječce. Nesnesitelný. V jakýchkoli otáčkách a čím vyšší, tím horší. Těch 50 testovacích kilometrů jsem protrpěl ve snaze hlavně nebrat moc za plyn. Je to škoda, protože jinak motorka fungovala dobře (teda až na brzdy; Stylemy na Streetovi fungovaly o hodně lépe).
+1 
21.8.2023 Článek Měl jsem půjčené na testování a za mne nejlepší naháč střední třídy (v porovnání s MT-09 SP, Z900 SE a Monster SP, které jsem ve stejné době testoval).
+2 
28.7.2023 Článek Toprak 45 na mokru, no tvl, to mi ho vyndej!
+2 
19.1.2023 Článek Chlapi, případně dámy, nebuďte tak přísní. Jako chápu, že to možná vypadá, že redaktor tady machruje s autem za 2,5 mega (ve skutečnosti tohle stálo hoooodně přes 3, protože CCB brzdy +200, individual barva +150, karbonové sedačky +100, externí karbonový paket +100, laserový světla + 50, celokůže +70 atd.). Tohle je klasicky nesmyslně nakrmený novinářský auto ještě s hnusnou barvou za tučný příplatek, které si nikdo takto nenakonfiguruje.

Ale já tomu trochu rozumím. V zimě se po silnici rychle na motce jezdit nedá. Jasně crosska nebo enduro mimo silnici se použít dají, ale po vlastní ose tam nedojedete, takže to chce dodávku nebo přívěs atd. Nemůžete na to prostě skočit a jezdit jako v létě na silniční motorce.

Takže výkonnější auto (a nemusí to být nutně Mko od BMW; můžete vzít cokoliv, co doma máte, co zajišťuje něco ze sporovního svezení) mi v zimě alespoň trochu toho řidičského potěšení dokáže dát.

Takže když už je čekání na jaro nesnesitelné, tak souhlasím s tím, že silnější benzín to může alespoň trochu vynahradit.
+2 -1
4.1.2023 Článek Máš pravdu, pro motorky ho výslovně vyhradit nejde, teď na to koukám. Takže to bude ta druhá varianta.
4.1.2023 Článek Však to je můj článek. :) Ale na Autowebu už je původní redakce "rozprášená" od roku 2019, takže teď píšu podobné články na www.automotonet.cz
4.1.2023 Článek Podle mne to bude vyhrazený pruh i pro motorky, protože to je z hlediska dopravního značení nejjednodušší a taky z hlediska pravidel silničního provozu nejkonzistentnější. Dalo by se to řešit i dodatkovou tabulkou (motocyklům vjezd povolen, jak už jsem viděl i stezek pro pěší, kam je dovolen vjezd cyklistům), ale přijde mi to nesystematické právě z důvodů, na které narážíš (bude se na motorku hledět jako na vozidlo, kterému je pruh vyhrazen se všemi z toho plynoucími důsledky, včetně práva na přednost při opouštění vyhrazeného pruhu nebo ne?).

Ale jak někdo už v této diskusi poznamenal, mít přednost je hezká věc, ale dojet v jednom kuse domů druhá. :)
4.1.2023 Článek Pozor, z definice v obci na víceproudé komunikaci nepředjíždíš.

§12, odst. 2 zákona č. 361/2000 Sb.:

"V obci na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích vyznačených na vozovce v jednom směru jízdy smí řidič motorového vozidla užívat k jízdě kteréhokoliv jízdního pruhu; přitom se nepovažuje za předjíždění, jedou-li vozidla v jednom z jízdních pruhů rychleji než vozidla v jiném jízdním pruhu."

Toto se teda za předjíždění nepovažuje a nemůžeš tedy argumentovat, žes "předjížděl". Bacha na to.
24.12.2022 Článek Ale kulový, ty svazáku!
+6 
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

TOPlist