PROFIL UŽIVATELE

Mrberanek

Offline: Dnes v 12:52 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 41
Město: Praha 10-Michle
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Body komentářů: 11
ID uživatele: 287389
Registrace: 9.6.2016

Adresa profilu:http://mrberanek.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 55 záznamů

17.2.2020 Článek To potvrzuju. Měl jsem možnost jezdit za komplet otevřeným SD (tj. bez katu a bez tlumivky) a když za to vzal, neslyšel jsem ani vlastní vytočený motor (a to byl i můj výfuk dekatovaný). Neskutečnej randál. Hodně hluboký, dunivý tón, co pohltil všechny ostatní zvuky.
17.2.2020 Článek Jezdím s kamarádem, který ho má (2017) a neustále obdivuju jeho odvahu a schopnosti. Já jezdím na BMW S 1000 R, takže máme motorky podobně výkonné, ale když jsme si je jednou vyměnili, měl jsem hnědo v plence hodně rychle. Umět s tou motorkou jezdit rychle vyžaduje vyježděného a zkušeného řidiče. Co mně ten řadový čtyřválec odpustí (např. přidávání plynu uprostřed zatáčky nebo hrubé zacházení s plynem obecně), to mi SuperDuke teda neodpouštěl a nakopal mi. U báva můžu tahat za plyn a na zadní se postaví maximálně na jedničku a to ho musím vzít bezohledně pod krkem. Duke se zvedá na zadní ještě na pětku. Jak s tím dokáže udržet krok s ostatními na okruhu, kde se pořád tahá za plnej, nechápu.

Motorka krásná a úžasná, ale podle mne jen pro zkušené řidiče.
+2 
7.2.2020 Článek Krása, co dodat. Cenovka vesmírná, ale některé ty komponenty, zdá se mi, nejsou úplně z nejvyšších přihrádek. Není to z popisu úplně zřejmé, ale z fotek bych řekl, že přední vidlice není řada FGR, ale "jen" FGRT (BMW HP4 Race, se kterým se tato motorka srovnává, je má, a jsou to ryze závodní vidlice za těžko uvěřitelných 9k EUR). A taky brzdy. Stylemy sice nejsou žádné ořezávátka, ale pořád to jsou "jen" odlévané monobloky. HP4 Race má GP4-PR, což jsou kované monobloky s cenovkou tak 5x vyšší, takže za 105 000 EUR bych čekal, že tam všechny tyhle top komponenty budou.

Ale to jen na okraj - motorka je to krásná a s neskutečnými parametry.
+3 
8.1.2020 Článek Kovaný hliník mám dnes taky (na BMW S 1000 R), jenže jestli sada kovaných hliníkových kol váží 10 kilo a sada karbonových ani ne 5, tak to musí být hodně poznat (hořčíková jsou někde na půl cesty kolem 7,5 kilo).

Používám a budu to používat v kombinaci okreska/okruh.
8.1.2020 Článek Díky. Zajímavé je to, že OEM karbonová kola na BMW S 1000 RR nejsou ta samá, jaké dalo BMW na HP4 Race, ačkoli mi prodejci BMW tvrdili opak. Našel jsem řadu diskusních vláken na téma, jak OEM CF kola na RRo praskají a lidé je reklamují.

Otázka pak, jestli nezkusit ta kola, které BMW dalo na HP4 Race (je to jiný výrobce a prý jiná technologie).
8.1.2020 Článek BlackSabbath: Takže co bys spíš doporučil? Marchesini z kovaného hořčíku?
7.1.2020 Článek Pánové (BlackSabbath a afro-r1), opravdu je to s karbonovými koly tak zlé? Nové BMW S 1000 RR v Mpaketu s karbonovými koly od ThyssenKrupp mám v hledáčku, resp. karbonová kola obecně, protože jsou nejlehčí, ale samozřejmě nechtěl bych, aby praskla.

Díky za případný komentář.
13.12.2019 Článek Pěkně je na těch fotkách vidět, jak se u toho Hamilton kroutí. Rossi má páteř rovně, hlavu v ose těla, vnější rukou nataženou a kouká do zatáčky, naopak Hamilton kouká rovně před sebe a rameny směřuje místo do zatáčky na druhou stranu. Motorky ale krásný.
+1 
30.11.2019 Článek Elektrický superbike? To je jak lízat zmrzlinu přes sklo. Rychlé to určitě bude, ale co to ostatní?
+2 
23.10.2019 Článek Kde vidíš cenu?
23.10.2019 Článek O 40 kilo těžší než nový Ducati Streetfighter a s menším výkonem? Krásy ta motorka taky moc nepobrala.
30.9.2019 Článek Ta Kawa není pro V4 konkurencí. 40 kilo nadváhy musí být na ovladatelnosti znát. Na závody na rovince asi dobrý, ale víc koní za výrazně víc váhy není dobrý trade-off. Spíš než víc než 200 koní by to chtělo odlehčit.
+2 
11.9.2019 Článek Řešení je stejně jednoduché - komplet vyměnit výfuk (svody + koncovku) a přehrát mapu. Přece si někdo nemyslí, že si motorku kupujeme proto, aby neměla žádný zvuk a byla výkonově uškrcená.
+1 
21.8.2019 Článek Měl jsem ji půjčenou z Inveltu - i když nikoli verzi v Mpaketu, tzn. bez karbonových kol. Můžu potvrdit, že je moc obratná a mrštná, a to i na standardních ráfcích. Z čeho jsem ale nebyl na větvi, byl projev motoru. Přesedal jsem ze svojí BMW S 1000 R (dekatovaná) a první dojem byl "to je jako všechno?" a "kde je těch 200 koní?". Neskutečně uškrcený a přidušený, zejména na spodní kvalty a totálně bez zajímavého zvuku. Emisní a hlukové limity si tady vybraly pořádnou daň.

Ostatně první informace od úpravců ukazují, že na jedničku a dvojku se škrtící klapka otevírá při plném plynu sotva na 40% (!) a na spodní kvalty je AFR (poměr paliva a vzduchu) nastavený na chudou směs, aby se to vešlo do emisních limitů. Pocitově mohu jen potvrdit - na spodní kvalty je to přidušený.

Když se ale pak vezme pod krkem, tak na vyšší kvalty už je to mnohem lepší.

Celkově je to klasické BMW ve čtyřválci - maximálně kultivované, silné, hodné a s naprosto lineárním zátahem. Dalo se za to tahat a nikdy jsem neměl pocit, že mne chce zabít.

Plný potenciál bude ale vyžadovat kompletní výfuk a mapu.

Na jaro každopádně objednávám.
+2 
5.8.2019 Článek Cenově se opravdu zbláznili.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

renocar_unor
Objednat reklamu
TOPlist