Komentáře
Nalezeno 98 záznamů
9.4.2019 | Článek | Samotný údaj o točivém momentu bez informace o tom, v jakých otáčkách ho motor dosahuje a jak je to zpřevodovaný, těžko něco řekne. Při startu z nuly (při srovnatelném zpřevodování) bude mít motorka s větším točivým momentem v nízkých otáčkách (tj. s vyšším výkonem v nižších otáčkách) samozřejmě výhodu (ještě při srovnatelné hmotnosti), takže ano - velká V2 jako je ten HD s vysokým točivým momentem dole může v závodu na 20 m získat proti supersportu náskok. Pak už těch 90 koní, 300 kilo a těžký převody udělají svoje. |
8.4.2019 | Článek | to Majki: Tak pro srovnání. Např. vloni jsem měl půjčený RnineT Scrambler, což je 110 koní z velkého dvouválce na 220 kiloa že by to bůhvíjak jelo, to se říct nedá. Krátký kvalty bez quickshifteru - nic moc frkot to nebyl. A to HD má jen 90 koní a 300 kilo, takže poměr výkon/hmotnost ještě horší, takže nemůžu čekat, že by mne to výkonově nadchlo (a to neporovnám se svojí motorkou - 170 koní na 195 kilo). Já tu motorku nehaním, jen jsem chtěl poukázat na to, že mi parametry toho motoru přijdou ve srovnání s ostatními motorkami (a na ten mega objem) velmi slabé. |
8.4.2019 | Článek | to ProchyTom: Chápu. Jiný kraj, jiný mrav. -1 |
8.4.2019 | Článek | to Medvidek1: Samozřejmě nižší. Tím spíš v těchto otáčkách. 155 Nm ve 3000 ot/min. je cca 65 koní. Netuším, jak je to HD zpřevodovaný, ale pokud je maximální výkon už v 5 000 otáčkách, tak odhaduju, že ty převody musí být ultra těžký, aby tomu v 90 km/h nedošly kvalty. -1 |
8.4.2019 | Článek | to Brejlovec: To je mi jasný. Rozumím ti, že chceš říct, že to vůbec nezatáčí, takže těch 90 koní je na to až až. Neříkám to nijak ve zlým a ptám se jen ze zvědavosti, ale jaká motivace spočívá v tom koupit si těžkou, neovladatelnou a nevýkonnou motorku? Kam se jdeš s takovouhle motorkou projet? A znovu opakuju, neptám se nijak útočně, jsem jen zvědavý. -1 |
8.4.2019 | Článek | Já sice nejsem cílová skupina, ale ten motor v HD má skoro 1900 kubíků a jen 64 kW a dojde tomu dech v 5 000 otáčkách? To i moje naftový auto točí víc otáček a tohle je atmosférický benzín. Nebo jinak - i můj starý Ford Escort z roku 1997 měl 1.6 benzín a 66 kW. Proč je to tak zdechlý? Ta Moto Guzzi na tom není o moc líp. Jen u Ducati asi motoráři úplně nechrápou a z nejmenšího objemu (z těchto tří) vyprodukovali přiměřený výkon. K tomu je ten HD 300kilový otesánek s gumou 240 mm vzadu. To bude asi pro hodně trpělivé... +2 -7 |
4.4.2019 | Článek | to JoskaH: Argument omezením na A2 beru, ale že je MT-07 pidimotorka? Kratší rozvor u této kategorie motorek beru jako plus a ne jako mínus. Tuhle "střední třídu" beru jako ovladatelné, mrštné a lehoučké motorky. Ta Yamaha YZF-R3 jako konkurent CB500R stojí o 25 tisíc méně a je o zmiňovaných 20 kilo lehčí - výkonově jsou srovnatelné, takže to evidentně jde i za méně peněz, takže nevím, kde Honda dělá chybu. Srovnávat pak CB500F nejde ani s MT-07 (ta je výkonově o kategorii výš, ale spíš s MT-03) a tam je zase Honda o 20 kilo těžší a 15 tisíc dražší. O KTM ani nemluvě. I Duke 390 je na tom s poměrem váha/výkon lépe, o Dukovi 690, se kterým by se ta Honda asi chtěla srovnávat, raději nehovořím (ten je, pravda o dost dražší). U Hondy jsem se mnohokrát rozhlížel, ale nikdy si nevybral (kromě skútru), protože proč si kupovat méně výkonnější a těžší motorku než lehčí a vykonnější? Yamaha a KTM to zjevně umí lepší. -1 |
4.4.2019 | Článek | Ta hmotnost ale není moc přesvědčivá. Čekal bych lehkou "šestistovku", ale 190 kilo, to už je dost na dohled od litrových superbiků. Očekával bych tak 170 kilo mokrou a samozřejmě i trochu výkonu navíc. 35 kW na 190 kilo? Yamaha YZF-R3 má 169 kilo mokrou (sice o 5 kW méně, ale těch 20 kilo je propastný rozdíl). Proti té Yamaze je to trošku otesánek. +4 |
15.3.2019 | Článek | Určitě se nechám zlákat, protože na okruh a na okresku to bude vhodnější než moje stávající S 1000 R, ale tři věci "nechápu" - podvozek - kde je elektronicky stavitelný Ohlins jako u Panigale nebo RSV4? Šetřilo se... - brzdy - kde jsou monobloky od Bremba jako u Panigale nebo RSV4? Hayes? Vždyť tu značku nikdo nepoužívá. Tady se taky hodně šetřilo... - váha ráfků - píšou, že standardní litá kola jsou lehčí o 1,6 kg; ta minulá vážila 10,6, takže teď ta kola váží 9 kilo; karbonové ráfky, co dávají do Mpaketu by měla vážit 4,8 kg (pokud jsou to ta z HP4 Race) a baterka další dvě kila, takže jaktože je mezi sérii a Mpaketem rozdíl jen 3,5 kg (197 kg vs. 193,5 kg), když jen kola by měla ušetřit přes 4 kila a baterka další dvě, tzn. mokrá váha v Mpaketu by měla být 190 kg? Jinak paráda - v WSBK už je poladili a vypadají parádně - https://www.motorsport.com/wsbk/news/bmw-2019-superbike-sykes-reiterberger/4329824/ |
26.2.2019 | Článek | Pěkně blbě položená otázka - ptali se, kolik jich je v nabídce, ale S 1000 RR v nabídce zatím není (přijít na showroom a koupit si ji, nejde), takže správná odpověď byla 5 a ne 6... |
3.1.2019 | Článek | Nádhera. Nejdřív jsem si říkal, co na tom stojí 30k EUR, ale když vidím ty komponenty, tak je to jasné. Ten podvozek, ty brzdy, ty ráfky - to tam pak začnou statisíce lítat. Ale krásný. :) |
2.1.2019 | Článek | Však já na S 1000 R taky, ale když by se člověk klidnil při cestování na dálnici, tak by třeba těch 250 kilometrů na jednu nádrž dosáhnul. Já mám dlouhodobou spotřebu (95% po městě) 7,7. |
1.1.2019 | Článek | to HiddenSnake: Tu Hondu jsem nejezdil, takže nemohu porovnávat, ale S1000R je ultrahodný, obzvláště v sérii. Mrkni na mou recenzi v sekci "Motorkáři", tam jsem to popsal podrobně. Co se dálničních přesunů týče, tak to chce to cestovní plexi a je to OK. Samozřejmě, když budeš hodně tahat (přes 200), tak na toho naháče prostě fouká. Když budeš ale cestovat rychlostí 130-150 km/h, tak s tím plexi to bylo v pohodě. Posaz dobrej, vibrace žádné, ale víc než 300 kilometrů naráz jsem s tím nejel. Tempomat to na cestování má, takže si to dovedu po dálnici na delší přesun představit. Stejně budeš ale co 250 kilometrů tankovat. |
1.1.2019 | Článek | to afro-r1: Facelift byl od roku 2017. Teď je nové RRo. Nové Rko bych čekal tak za dva až tři roky. |
1.1.2019 | Článek | to Hidden Snake: Z čeho máš obavu? Že je ta motorka moc divoká jako Tuono? Věř mi, není. Jezdím s ní každý den do práce a je naprosto vyklidněná. |