renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Gwynbleidd

Offline: 20.1.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 36
Město: Trojanovice
Lokalita: Nový Jičín Mo...
Napsal příspěvků: 4x
ID uživatele: 28224
Registrace: 2.2.2008

Adresa profilu:http://gwynbleidd.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 4 záznamů

19.3.2012 Článek Mno design kapotáže ... je v celku povedený , ale ten motor to dost kazí , designové zpracování bloku motoru jak na předválečném BMW, hodil by se tam nějaký dolní klín kapot, který by to trochu zakryl, nebo nějaký náznak žebrování a černé provedení. Jinak technika z ameriky asi nebude zrovna top 1 v porovnání třeba s BMW nebo Japončíkama + ta cena .
1.5.2011 Článek TO: memphis.unv Myslíš že je to o čecháčkovství? Je to o tom, že má málokdo peněz na rozhazování, aby si koupil designově nevydařenou motorku s chabou servisní sítí, když si může za stejné prachy koupit Japonce, který je na tom technicky lépe, po republice má dobrou servisní síť (alespoň Honda) a design je neporovnatelný. Je jen málo srdcařů s nekonečnou šrajtoflí, kteří budou kupovat Jawu jen proto aby ji finančně podpořili. Japonské, německé, italské i britské motocykly jsou designově propracované do posledního detailu, ne takové paskvily jako poslední Jawy. Kdyby se Jawa dala cestou např. URAL, Triumph a dělala retra svých starých špic, určitě by se to prodávalo ve vetším a spolklo by to mnohem míň peněz na vývoj.

Když jsou nové Jawy tak super mašiny, tak je podpoř a nějakou si kup, místo staré 350ky.

Já mám Jawu rád, kdybych měl prachy na novou mašinu, tak první se budu dívat do katalogu Jawa, bohužel tam ale nic podařeného a k výrobě připraveného nenajdu a budu muset koupit Hondu nebo BMW, které neprodávají víceméně prototypy, ale hotové kusy.
27.4.2011 Článek No zas tak bych na tuhle mašinu nenadával, je poněkud extravagantní, nicméně alespoň jiná od ostatních. Technologicky taky nezaostává o století pozadu za obdobou ve své kategorii a cena je přiměřená. Za extravaganci a ojedinělost se platí. Nebo myslíte že třeba limitovaná edice MV Agusta F4 co stála myslím 1,3 mil. Kč byla opravdu 4 x dražší na výrobu a použité materiály než třeba Honda CBR 1000 RR?

Jinak se taky přikláním k tomu, než udělat novou motku s nejistým úspěchem na trhu jako je Dakar a Sportard by bylo mnohem lepší udělat modernizované retro, jako 500 OHC a OHV a nebo klasické Panelky nebo Californian. Design je prověřený a líbí se. Rám nebude takový problém upravit dle dnešních norem a nějaký motor nebude problém sehnat třeba tu 660 jen nechat udělat jiný design hlavy, třeba s falešným žebrovaním do kulata.
19.1.2010 Článek Jen bych dodal, že ta neomezená rychlost mimo obec platila i pro auta (teda mám dojem, že možná jen v noci). Tak nějak mi to kdysi říkal děda (tehdy řidič z povolání). A ono když to tak vezmete, které auta na tehdejších silnicích s tehdejším benzínem udělali nějak moc víc než těch 90 co máme dneska.

TOPlist