Komentáře
Nalezeno 4 záznamů
19.3.2012 | Článek | Mno design kapotáže ... je v celku povedený , ale ten motor to dost kazí , designové zpracování bloku motoru jak na předválečném BMW, hodil by se tam nějaký dolní klín kapot, který by to trochu zakryl, nebo nějaký náznak žebrování a černé provedení. Jinak technika z ameriky asi nebude zrovna top 1 v porovnání třeba s BMW nebo Japončíkama + ta cena . |
1.5.2011 | Článek | TO: memphis.unv Myslíš že je to o čecháčkovství? Je to o tom, že má málokdo peněz na rozhazování, aby si koupil designově nevydařenou motorku s chabou servisní sítí, když si může za stejné prachy koupit Japonce, který je na tom technicky lépe, po republice má dobrou servisní síť (alespoň Honda) a design je neporovnatelný. Je jen málo srdcařů s nekonečnou šrajtoflí, kteří budou kupovat Jawu jen proto aby ji finančně podpořili. Japonské, německé, italské i britské motocykly jsou designově propracované do posledního detailu, ne takové paskvily jako poslední Jawy. Kdyby se Jawa dala cestou např. URAL, Triumph a dělala retra svých starých špic, určitě by se to prodávalo ve vetším a spolklo by to mnohem míň peněz na vývoj. Když jsou nové Jawy tak super mašiny, tak je podpoř a nějakou si kup, místo staré 350ky. Já mám Jawu rád, kdybych měl prachy na novou mašinu, tak první se budu dívat do katalogu Jawa, bohužel tam ale nic podařeného a k výrobě připraveného nenajdu a budu muset koupit Hondu nebo BMW, které neprodávají víceméně prototypy, ale hotové kusy. |
27.4.2011 | Článek | No zas tak bych na tuhle mašinu nenadával, je poněkud extravagantní, nicméně alespoň jiná od ostatních. Technologicky taky nezaostává o století pozadu za obdobou ve své kategorii a cena je přiměřená. Za extravaganci a ojedinělost se platí. Nebo myslíte že třeba limitovaná edice MV Agusta F4 co stála myslím 1,3 mil. Kč byla opravdu 4 x dražší na výrobu a použité materiály než třeba Honda CBR 1000 RR? Jinak se taky přikláním k tomu, než udělat novou motku s nejistým úspěchem na trhu jako je Dakar a Sportard by bylo mnohem lepší udělat modernizované retro, jako 500 OHC a OHV a nebo klasické Panelky nebo Californian. Design je prověřený a líbí se. Rám nebude takový problém upravit dle dnešních norem a nějaký motor nebude problém sehnat třeba tu 660 jen nechat udělat jiný design hlavy, třeba s falešným žebrovaním do kulata. |
19.1.2010 | Článek | Jen bych dodal, že ta neomezená rychlost mimo obec platila i pro auta (teda mám dojem, že možná jen v noci). Tak nějak mi to kdysi říkal děda (tehdy řidič z povolání). A ono když to tak vezmete, které auta na tehdejších silnicích s tehdejším benzínem udělali nějak moc víc než těch 90 co máme dneska. |