Komentáře
Nalezeno 297 záznamů
10.11.2021 | Článek uživatele | Mozna by reklamni profil zaslouzil pred zverejnenim aspon zakladni korekci textu... |
18.10.2021 | Deník | To ti teda Versys dlouho v garáži nevydržel Co bude následovat dál? :) |
1.9.2021 | Článek uživatele | Paradni clanek |
28.8.2021 | Článek | AC je zkratka machr, jeho clanky a testy jsem hltal uz pred dvaceti lety... A k TRX - za me nejhezci Yamaha vsech dob. A motor (prestoze o nem jeden mistni clen tvrdi, ze je to shit) ma koncepci, ktera byla od zacatku skvela a po presazeni kliky na 270 stupnu jeste lepsi. Skoda, ze vysoka spotreba oleje a nasledky jeho nedostatku v podobe praskajicich klik nekterych kusu zaridily spatny jmeno... V TDM900 byl naopak maximalne spolehlivej a je skoda, ze Yamaha nemela koule udelat TRX900... +6 |
12.8.2021 | Deník | Asi jsem z BMW zvyklej, ale i původní spojka mi na Tenérce přišla jako krásně měkká |
27.7.2021 | Deník | Já jsem to dělal o víkendu a taky jsem zjistil vlhkost na 2 cívkách - na prvním válci (vlevo z pohledu řidiče). Tak jsem je zkusil utěsnit o-kroužkama, ale to se úplně nepovedlo. Nakonec jsem z cívek sundal ty orezlý krycí plechy (kvůli nim pak cívky nejdou vyndat z hlavy) a použil elektrikářskou pásku, ale maximální teplotu 105 stupňů asi překročím.. Tohle se v Yamaze fakt moc nepovedlo, protože chladič je na boku a tak na cívky jde voda přímo zepředu... Ta cívka i svíčka co máš na fotce nahoře vypadala u mně úplně stejně.. |
27.7.2021 | Deník | Hele a kolik se ti vešlo do motoru oleje? Já jsem vypustil olej přes oba šrouby i filtr a nakonec jsem nalil nějakých 3,7L do plnýho okénka (po zahřátí a vypnutí motoru + 5 minut). V manuálu píšou 3,1L při výměně bez filtru, 3,4L s filtrem a 4,2L celková náplň na suchým motoru.. |
15.7.2021 | Článek | Dobře je to popsaný třeba tady na tom odkazu. Podtlak vymačká a pohybem šoupěte vydře jehlou do komínku oválek, takže tam pak v nejpoužívanějších režimech zátěže motoru podtlak nasává daleko víc benzínu, než bylo původně počítáno (při plně otevřeným plynu už to záleží jen na trysce). Proč se to děje hlavně na Mikuni nevím, asi to souvisí s použitým materiálem... http://www.factorypro.com/tech/needle_jet_wear.html |
14.7.2021 | Článek | Divím se, že jste v článku nezmínili stále dokola se opakující problém hlavně u karburátorů Mikuni a to opotřebení jehel a emulzních trubic, kterými protekly hektolitry benzínu a po 20ti - 30ti letech už jsou daleko mimo toleranci. Projevuje se to velmi bohatou směsí, zanášením svíček sazemi, vysokou spotřebou a v poslední fázi i vynecháváním a zastavením chodu motoru - hlavně za tepla... +2 |
3.6.2021 | Článek | Je to sice ošklivý jak noc, ale protože jde v kategorii proti BMW GS, tak to až tak nevadí +2 |
22.5.2021 | Článek | Seriovou Ducati 851 dodnes povazuji za nejhezci motorku vsech dob https://www.motorkar...esize_1600x1200_.jpg +1 |
19.5.2021 | Článek | Davam bod za mrtvou mys... +2 |
6.5.2021 | Článek | Ve VW group kazdy auto co vyjede z linky absolvuje test na malym polygonu. A co tam s nim testjezdci delaji ani nechcete vedet. Ve Skoda ve Vrchlabi je okruh hned u silnice, ale tam uz auta asi casto neuvidite :) |
3.4.2021 | Deník | Krása Okres můj rodný Pěkný GSo, moji kamarádi (z Trutnovska) je mají také. Když jsem ho před pěti lety chtěl taky, tak se mi zdály drahý a teď jsou ještě dražší. +1 |
20.2.2021 | Článek | Homologace 3 roky? To chteji do EU protlacit raketoplan na silnici? Vsak pak uz bude EURo6 a muzou zacit znovu +1 |