bmw_renocar_rijen



PROFIL UŽIVATELE

Slávek-TDM

Offline: Dnes v 09:27 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Nové Hrady
Lokalita: České Budějov...
Komentářů: 1x
Pomohl: 66x
Založil témat: 17x
Napsal příspěvků: 3925x
Body komentářů: 83 / 13
ID uživatele: 2480
Registrace: 1.2.2008

Adresa profilu:http://slavek-tdm.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 238 záznamů

18.10.2021 Deník To ti teda Versys dlouho v garáži nevydržel Co bude následovat dál? :)
1.9.2021 Článek uživatele Paradni clanek
28.8.2021 Článek AC je zkratka machr, jeho clanky a testy jsem hltal uz pred dvaceti lety...
A k TRX - za me nejhezci Yamaha vsech dob. A motor (prestoze o nem jeden mistni clen tvrdi, ze je to shit) ma koncepci, ktera byla od zacatku skvela a po presazeni kliky na 270 stupnu jeste lepsi. Skoda, ze vysoka spotreba oleje a nasledky jeho nedostatku v podobe praskajicich klik nekterych kusu zaridily spatny jmeno... V TDM900 byl naopak maximalne spolehlivej a je skoda, ze Yamaha nemela koule udelat TRX900...
+6 
12.8.2021 Deník Asi jsem z BMW zvyklej, ale i původní spojka mi na Tenérce přišla jako krásně měkká
27.7.2021 Deník Já jsem to dělal o víkendu a taky jsem zjistil vlhkost na 2 cívkách - na prvním válci (vlevo z pohledu řidiče). Tak jsem je zkusil utěsnit o-kroužkama, ale to se úplně nepovedlo. Nakonec jsem z cívek sundal ty orezlý krycí plechy (kvůli nim pak cívky nejdou vyndat z hlavy) a použil elektrikářskou pásku, ale maximální teplotu 105 stupňů asi překročím.. Tohle se v Yamaze fakt moc nepovedlo, protože chladič je na boku a tak na cívky jde voda přímo zepředu...
Ta cívka i svíčka co máš na fotce nahoře vypadala u mně úplně stejně..
27.7.2021 Deník Hele a kolik se ti vešlo do motoru oleje? Já jsem vypustil olej přes oba šrouby i filtr a nakonec jsem nalil nějakých 3,7L do plnýho okénka (po zahřátí a vypnutí motoru + 5 minut). V manuálu píšou 3,1L při výměně bez filtru, 3,4L s filtrem a 4,2L celková náplň na suchým motoru..
15.7.2021 Článek Dobře je to popsaný třeba tady na tom odkazu. Podtlak vymačká a pohybem šoupěte vydře jehlou do komínku oválek, takže tam pak v nejpoužívanějších režimech zátěže motoru podtlak nasává daleko víc benzínu, než bylo původně počítáno (při plně otevřeným plynu už to záleží jen na trysce). Proč se to děje hlavně na Mikuni nevím, asi to souvisí s použitým materiálem...
http://www.factorypro.com/tech/needle_jet_wear.html
14.7.2021 Článek Divím se, že jste v článku nezmínili stále dokola se opakující problém hlavně u karburátorů Mikuni a to opotřebení jehel a emulzních trubic, kterými protekly hektolitry benzínu a po 20ti - 30ti letech už jsou daleko mimo toleranci. Projevuje se to velmi bohatou směsí, zanášením svíček sazemi, vysokou spotřebou a v poslední fázi i vynecháváním a zastavením chodu motoru - hlavně za tepla...
+2 
3.6.2021 Článek Je to sice ošklivý jak noc, ale protože jde v kategorii proti BMW GS, tak to až tak nevadí
+2 
22.5.2021 Článek Seriovou Ducati 851 dodnes povazuji za nejhezci motorku vsech dob
https://www.motorkar...esize_1600x1200_.jpg
+1 
19.5.2021 Článek Davam bod za mrtvou mys...
+2 
6.5.2021 Článek Ve VW group kazdy auto co vyjede z linky absolvuje test na malym polygonu. A co tam s nim testjezdci delaji ani nechcete vedet. Ve Skoda ve Vrchlabi je okruh hned u silnice, ale tam uz auta asi casto neuvidite :)
3.4.2021 Deník Krása Okres můj rodný
Pěkný GSo, moji kamarádi (z Trutnovska) je mají také. Když jsem ho před pěti lety chtěl taky, tak se mi zdály drahý a teď jsou ještě dražší.

+1 
1.4.2021 Deník Jinak prave na Fiserkach stoji biricove dost casto...
1.4.2021 Deník Super To jsi jel asi 3km vzdusnou carou od meho domova
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 16
Následující

TOPlist