PROFIL UŽIVATELE

Slávek-TDM

Offline: Dnes v 00:19 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 47
Město: Nové Hrady
Lokalita: České Budějov...
Komentářů: 1x
Poděkoval: 2x
Pomohl: 121x
Založil témat: 21x
Napsal příspěvků: 5315x
Body komentářů: 133 / 18
ID uživatele: 2480
Registrace: 1.2.2008

Adresa profilu:http://slavek-tdm.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 302 záznamů

9.7.2024 Článek Pekny clanek, i kdyz bych taky uvital detailnejsi popis montaze - jen tak ze zvrhly zvedavosti
Jinak ve vyctu sekundarnich pohonu chybi jeste jeden hodne pouzivany - klinovy remen, ktery se pouziva ve variatorech skutru...
6.7.2024 Článek Nevim proc, ale mam z 13Adv takovej pocit, jako kdyz pejsek s kocickou varili dort. Co bychom do nej jeste tak dali? Vsechno? Ano, tak tam dame vsechno
Obycejna 13ka GS je subtilni motorcicka s obrim motorem, ale tohle monstrum s hranatou nadrzi? Fuj...
+4 
25.6.2024 Deník Zadnej servis nepotrebujes, ohnuta paka brzdy taha za (nebo tlaci na) spinac. Sundej ji, srovnej, serid nastaveni spinace a do 30 minut mas opraveno
10.6.2024 Článek Mezi minusy bych pridal palcovy rozmery pneumatik.
A nenasel jsem v testu zdvihy tlumicu a skutecne zvazenou hmotnost
8.6.2024 Článek Krasny povidani o zazitcich z exotickeho mista
16.4.2024 Článek Super, tohle jsem lovil po jednotlivých zastoupeních. I když mě zajímá jen japonská velká čtyřka (bez Kawy)
9.4.2024 Článek uživatele Koukal jsem na něj na výstavě a když jsem ho srovnával se svojí CRF300L (i když je konkurence spíš pro dražší verzi CRF300 Rally), tak staticky mi přišel Číňan celkem OK. Zajímavý by bylo přímý porovnání s motorkama vedle sebe a jízdním testu. Při ceně nižší o víc jak půlku jsem u čínský motorky čekal víc kompromisů nebo nedostatků...
8.4.2024 Článek Plusy:
Cena příjemná, možnost bezduší, jednoduchý ovládání a vypínání ABS a trakce, žádný chytrý jízdní mody, slušnej displej s češtinou a lankový plyn. A relativně velká nádrž (jaká bude asi průměrná spotřeba, když to tak točí?)
Mínusy:
Vysoká hmotnost na čtyřipade, nízký základní sedlo a vysoký otáčky v běžným provozu. A hlavně původ, případná dostupnost dílů, dealerská síť je sice hustá, ale co jsem koukal, motorky nejsou jejich primární byznys a pak cena při následným prodeji ojetiny.

Ale kupce si určitě najde, o to nemám obavu... Asi se budu muset svézt, abych si udělal obrázek sám.
+5 
4.4.2024 Článek Mně se to řešení celkem líbí - teda krom toho, že je při zastavení spojka trvale rozepnutá - jak se to projeví na opotřebení lamel (o ložisko mám menší strach). A pak doufám, že má Honda dobře spočítané a naplánované cykly řazení a že bude možné při opotřebení vyměnit jen jednotlivé díly a ne celek s oběma motorky, protože ten bude stát jako díl víc než příplatek u nový motorky.
Chtěl bych si to otestovat, hlavně jak bude fungovat v režimu manuálního používání spojky, jestli do toho nebude automatika sama "přikecávat"... Původně jsem chtěl DCT, ale hmotnost a složitost mě nakonec odradila, takže zatím mám favorita u jiné značky.
+1 
3.4.2024 Článek Je to sice složitý jak mlátička na cibuli, ale mě se takovýhle koumání líbí. Zvlášť, když to člověk dělá ve svém volném čase a za svoje peníze (které při prodeji stavby nikdy zpět nedostane) a bez dotací... Sice je to většinou foukání cigaretového dýmu do nádoby s vodou (zlato nevznikne), ale občas se zadaří a někdo patent koupí. Tak držím palce.
+6 
6.3.2024 Článek Jo, ty barvy jsou des. Byt v nabidce cervena s bilou jako u staryho Biga, tak jsem sel k dealerovi a objednal Vstroma... Vim, ze se v tech barvach dela nebo delal litr, ale ten me teda neoslovil.
6.3.2024 Článek Jel jsem na F850 i na F850Adv a nerozumím tomu, že se kupující dokážou smířit s tou zoufalou přední vidlicí. Na obyč 850 mi nepřipadala tak hrozná (ale je možné, že už tam byly vyměněný pružiny), ale na 850Adv, která měla najeto pár km, to bylo špatný. Potápěla se, nerovnosti moc nefiltrovala, zkrátka u motorky za hodně přes 400 tyček bych čekal jinou kvalitu. Ale u BMW se poučili a nová 900 už má vidlici komplet nastavitelnou. Asi si na ní budu muset sjet, stejně jako na V-stromu. Moje další motorka bude ze střední třídy, takže minimálně 800DE je v užším výběru.
22.2.2024 Deník Díky Miloši, je to taková kočička na tréning v terénu i šoulačku po okolí. A jezdíme s dcerou, která má 125ku, takže tříkilo je na tohle ideál :)
2.1.2024 Článek Jojo, tohle si musi kazdej vyzkouset na vlastni kuzicku
I kdyz ja jsem z toho vyvazl jeste lacino a u meho zluteho TDM850 jsem v tom byl jen za "novy" karburatory, regulator, tesneni pod hlavou a vyfuky Spotrebni dily jako gumy nepocitam...
+1 
10.12.2023 Článek Clanek peknej, motorka i pres kratkou dobu vyroby legenda, ale asi bych neprekladal Tomcat jako "Tomasova kocka", ale spis jako "kocour"...
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 21
Následující

TOPlist