Komentáře
Nalezeno 297 záznamů
16.4.2024 | Článek | Super, tohle jsem lovil po jednotlivých zastoupeních. I když mě zajímá jen japonská velká čtyřka (bez Kawy) |
9.4.2024 | Článek uživatele | Koukal jsem na něj na výstavě a když jsem ho srovnával se svojí CRF300L (i když je konkurence spíš pro dražší verzi CRF300 Rally), tak staticky mi přišel Číňan celkem OK. Zajímavý by bylo přímý porovnání s motorkama vedle sebe a jízdním testu. Při ceně nižší o víc jak půlku jsem u čínský motorky čekal víc kompromisů nebo nedostatků... |
8.4.2024 | Článek | Plusy: Cena příjemná, možnost bezduší, jednoduchý ovládání a vypínání ABS a trakce, žádný chytrý jízdní mody, slušnej displej s češtinou a lankový plyn. A relativně velká nádrž (jaká bude asi průměrná spotřeba, když to tak točí?) Mínusy: Vysoká hmotnost na čtyřipade, nízký základní sedlo a vysoký otáčky v běžným provozu. A hlavně původ, případná dostupnost dílů, dealerská síť je sice hustá, ale co jsem koukal, motorky nejsou jejich primární byznys a pak cena při následným prodeji ojetiny. Ale kupce si určitě najde, o to nemám obavu... Asi se budu muset svézt, abych si udělal obrázek sám. +5 |
4.4.2024 | Článek | Mně se to řešení celkem líbí - teda krom toho, že je při zastavení spojka trvale rozepnutá - jak se to projeví na opotřebení lamel (o ložisko mám menší strach). A pak doufám, že má Honda dobře spočítané a naplánované cykly řazení a že bude možné při opotřebení vyměnit jen jednotlivé díly a ne celek s oběma motorky, protože ten bude stát jako díl víc než příplatek u nový motorky. Chtěl bych si to otestovat, hlavně jak bude fungovat v režimu manuálního používání spojky, jestli do toho nebude automatika sama "přikecávat"... Původně jsem chtěl DCT, ale hmotnost a složitost mě nakonec odradila, takže zatím mám favorita u jiné značky. +1 |
3.4.2024 | Článek | Je to sice složitý jak mlátička na cibuli, ale mě se takovýhle koumání líbí. Zvlášť, když to člověk dělá ve svém volném čase a za svoje peníze (které při prodeji stavby nikdy zpět nedostane) a bez dotací... Sice je to většinou foukání cigaretového dýmu do nádoby s vodou (zlato nevznikne), ale občas se zadaří a někdo patent koupí. Tak držím palce. +6 |
6.3.2024 | Článek | Jo, ty barvy jsou des. Byt v nabidce cervena s bilou jako u staryho Biga, tak jsem sel k dealerovi a objednal Vstroma... Vim, ze se v tech barvach dela nebo delal litr, ale ten me teda neoslovil. |
6.3.2024 | Článek | Jel jsem na F850 i na F850Adv a nerozumím tomu, že se kupující dokážou smířit s tou zoufalou přední vidlicí. Na obyč 850 mi nepřipadala tak hrozná (ale je možné, že už tam byly vyměněný pružiny), ale na 850Adv, která měla najeto pár km, to bylo špatný. Potápěla se, nerovnosti moc nefiltrovala, zkrátka u motorky za hodně přes 400 tyček bych čekal jinou kvalitu. Ale u BMW se poučili a nová 900 už má vidlici komplet nastavitelnou. Asi si na ní budu muset sjet, stejně jako na V-stromu. Moje další motorka bude ze střední třídy, takže minimálně 800DE je v užším výběru. |
22.2.2024 | Deník | Díky Miloši, je to taková kočička na tréning v terénu i šoulačku po okolí. A jezdíme s dcerou, která má 125ku, takže tříkilo je na tohle ideál :) |
2.1.2024 | Článek | Jojo, tohle si musi kazdej vyzkouset na vlastni kuzicku I kdyz ja jsem z toho vyvazl jeste lacino a u meho zluteho TDM850 jsem v tom byl jen za "novy" karburatory, regulator, tesneni pod hlavou a vyfuky Spotrebni dily jako gumy nepocitam... +1 |
10.12.2023 | Článek | Clanek peknej, motorka i pres kratkou dobu vyroby legenda, ale asi bych neprekladal Tomcat jako "Tomasova kocka", ale spis jako "kocour"... |
4.12.2023 | Článek | 100Nm po tuningu z atmosfericky osmistovky? To bych chtel teda videt na nezavislym dynamometru... +3 |
19.11.2023 | Článek | Ten motor mel v podstate jen jeden konstrukcni problem a to byla vypadavajici dvojka v tahu. Omlely se kameny prevodovych kolecek a pak to pri zrychlovani na dvojku cukalo... A taky vyssi spotreba oleje, coz ale u vyssich najezdu ke starym motorum tak nejak patri... |
19.11.2023 | Článek | Nebylo to tak zly, dalo se bezne jezdit kolem 6 litru. Ale na plnej knedlik, kdyz jsem jezdil zrychlenej presun po D1 a dal na Pelhrimov tam teklo trochu vic :D |
19.11.2023 | Článek | FJ1100 Ivose Pospisila z BikesInfo byla na obalce uplne prvniho cisla a diky tomu jsem si hned po navratu z vojny poridil krasnou cerveno-bilou FJ1200. V roce 1998 jsem byl kral silnic a i pres nektere neduhy tehdy desetiletyho stroje na ni hrozne rad vzpominam |
2.11.2023 | Deník | Muj rodny kraj mam na podzim nejradeji +1 |