Komentáře
Nalezeno 16 záznamů
2.12.2021 | Článek | Smekám... Za odvahu a za to, že jste to dokončil a dostal na silnici |
5.9.2017 | Článek | Označení Scrambler je pro tento stroj prostě blbě... je škoda, že si pánové z Japonska nevzpomněli na z jejich země pocházející styl, kterému tato motorka odpovídá... tohle je Brat jak vyšitej... ale když si odmyslím ten špatný název, tak se mi tahle mašina moc líbí... jednoduchej motor, řemen a trubkovej rám... co víc si přát |
20.10.2016 | Článek | Bič boží |
16.9.2016 | Článek | tak tohle je designově o level (možná i o dva) lepší než XSR900... ale viděl jsem na internetu asi tři návrhy nové Z900 a tenhle je nejlepší Ale i ty ostatní jsou furt lepší než splácané XSR900 +1 |
23.8.2016 | Článek | Vezmu to z víc pohledů: 1) co jsem kdy kde viděl elektroskůtry, tak tohle je druhý nejhezčí, hned po H-D Livewire 2) trefit na levný rám CCW Heist, asi bych tam spíš cpal jednobuch 400ccm z Yamahy SR (třeba čínskou licenci Shineray 400 EFI) nebo starý dvouval 450 ccm ze Suzuki GS (vzhledem k rozmachu 250-390 ccm motorek pro mladé by to mohlo být i úspěšné) 3) Dojezd je sice problém, nicméně tohle stejnak není na dlouhý cesty... ale mimo kapacity mají baterie ještě další zásadnější problém a to počet nabíjecích cyklů 1000-1500 ale pokud to někdo bude trápit na rychlonabíječce (a to i při tom že bude nabíjet na 85%) tak to sníží tak na 500... takže tak jednou za tři roky vysypat 50 - 100 tisíc za novou baterii... a už vidím, jak někdo ekologicky likviduje tu starou.. takže ekologický to taky moc neni 4) na co si u elektroskůtrů nezvyknu je absence laufu nebo laufů |
21.6.2016 | Článek | Nevím co pan designer požil... ale rozhodně to bylo nějaký halucinogenní svinsto... aneb proč, když už teda dělá klasickou motorku, použije litý rám z MT... za těch padesát tisíc by se tam vešel i s novým trubkovým rámem... jenže to už by zas bylo moc blízko XV 950... ale což yamaha hodila do jámy další motorku (viz. SR 400 a XSR 750)... 50 za nic navíc... (nádrž, sedlo a lak by to mělo stejně) +1 -1 |
6.5.2016 | Článek | Moc pěkná úprava |
20.4.2016 | Článek | což o to motorka je to hezká, teda až na pár detailů, ale nevidím jediný technický důvod k 50 tisícovýmu nárůstu ceny oproti MT-07... jen marketingový... aby úplně nepotopily SR 400, které prodávají za stejnou cenu jako MT-07... +3 |
17.3.2016 | Článek | tak na hliněný trati se s tim projet můžete, ale do závodu vás s tímhle nepustí když pominu světlo, tak to má (aktivní) přední brzdu, dezén pneu víc než 8mm a navíc je to drapák, jo a motor má o válec víc jinak to jako přestavba celkem ujde |
23.7.2015 | Článek | kdyby nádrž byla v přední části i v místě, kde je to plastové sání, tak by to vypadalo o mnoho lépe... ale bohužel, s rámem bez úprav převzatým z MT-07 se to asi udělat nedá... a ohledně chladiče... ten mi připomíná ten co byl na Jawě 650 Clasic...pomohlo by přelakovat ho do černé... no a jestli tomu nasadí cenu jako MT-07 tak už SR400 asi definitivně pohřbí... ale těším se na ty přestavby... |
3.4.2015 | Článek | Sice je Street 750 ošklivej v sérii, ale v úpravě od Šalamounky vypadá skvěle |
19.3.2015 | Článek | a já už myslel, že Yamaha konečně udělá z mt-07 hezkou motorku... třeba nějak takhle (zdroj: internet) |
10.2.2015 | Článek | pěkné to je... škoda tý ceny, ale jak jinak udržet exkluzivitu motorky, která se i při malosériové výrobě nechá udělat za cca 250000 |
30.1.2015 | Článek | to poskládali ze zbytků bouranejch motorek?? jinak tohohle kočkopsa nechápu... jakýsi retro blatník na upside-down vidlích a nad tím světlo z moderních naháčů, nádrž je šílená, sedlo sešitý z koženky ze starý škodovky a ty plasty jsou už i v Číně přežitý... konstruktéři tohohle nesmyslu by se měli zamyslet a tohle řemeslo opustit!! |
29.1.2015 | Článek | Skvělý design i kdyby to mělo jen řadový dvouválec, tak by to bylo super |