PROFIL UŽIVATELE

TaiTauri

Offline: 6.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 38
Město: Milevsko
Lokalita: Písek Jihočes...
Body komentářů: 4 / 5
ID uživatele: 241788
Registrace: 29.1.2015

Adresa profilu:http://taitauri.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 16 záznamů

2.12.2021 Článek Smekám... Za odvahu a za to, že jste to dokončil a dostal na silnici
5.9.2017 Článek Označení Scrambler je pro tento stroj prostě blbě... je škoda, že si pánové z Japonska nevzpomněli na z jejich země pocházející styl, kterému tato motorka odpovídá... tohle je Brat jak vyšitej... ale když si odmyslím ten špatný název, tak se mi tahle mašina moc líbí... jednoduchej motor, řemen a trubkovej rám... co víc si přát
20.10.2016 Článek Bič boží
16.9.2016 Článek tak tohle je designově o level (možná i o dva) lepší než XSR900... ale viděl jsem na internetu asi tři návrhy nové Z900 a tenhle je nejlepší Ale i ty ostatní jsou furt lepší než splácané XSR900
+1 
23.8.2016 Článek Vezmu to z víc pohledů:
1) co jsem kdy kde viděl elektroskůtry, tak tohle je druhý nejhezčí, hned po H-D Livewire
2) trefit na levný rám CCW Heist, asi bych tam spíš cpal jednobuch 400ccm z Yamahy SR (třeba čínskou licenci Shineray 400 EFI) nebo starý dvouval 450 ccm ze Suzuki GS (vzhledem k rozmachu 250-390 ccm motorek pro mladé by to mohlo být i úspěšné)
3) Dojezd je sice problém, nicméně tohle stejnak není na dlouhý cesty... ale mimo kapacity mají baterie ještě další zásadnější problém a to počet nabíjecích cyklů 1000-1500 ale pokud to někdo bude trápit na rychlonabíječce (a to i při tom že bude nabíjet na 85%) tak to sníží tak na 500... takže tak jednou za tři roky vysypat 50 - 100 tisíc za novou baterii... a už vidím, jak někdo ekologicky likviduje tu starou.. takže ekologický to taky moc neni
4) na co si u elektroskůtrů nezvyknu je absence laufu nebo laufů
21.6.2016 Článek Nevím co pan designer požil... ale rozhodně to bylo nějaký halucinogenní svinsto... aneb proč, když už teda dělá klasickou motorku, použije litý rám z MT... za těch padesát tisíc by se tam vešel i s novým trubkovým rámem... jenže to už by zas bylo moc blízko XV 950... ale což yamaha hodila do jámy další motorku (viz. SR 400 a XSR 750)... 50 za nic navíc... (nádrž, sedlo a lak by to mělo stejně)
+1 -1
6.5.2016 Článek Moc pěkná úprava
20.4.2016 Článek což o to motorka je to hezká, teda až na pár detailů, ale nevidím jediný technický důvod k 50 tisícovýmu nárůstu ceny oproti MT-07... jen marketingový... aby úplně nepotopily SR 400, které prodávají za stejnou cenu jako MT-07...
+3 
17.3.2016 Článek tak na hliněný trati se s tim projet můžete, ale do závodu vás s tímhle nepustí když pominu světlo, tak to má (aktivní) přední brzdu, dezén pneu víc než 8mm a navíc je to drapák, jo a motor má o válec víc jinak to jako přestavba celkem ujde
23.7.2015 Článek kdyby nádrž byla v přední části i v místě, kde je to plastové sání, tak by to vypadalo o mnoho lépe... ale bohužel, s rámem bez úprav převzatým z MT-07 se to asi udělat nedá... a ohledně chladiče... ten mi připomíná ten co byl na Jawě 650 Clasic...pomohlo by přelakovat ho do černé... no a jestli tomu nasadí cenu jako MT-07 tak už SR400 asi definitivně pohřbí... ale těším se na ty přestavby...
3.4.2015 Článek Sice je Street 750 ošklivej v sérii, ale v úpravě od Šalamounky vypadá skvěle
19.3.2015 Článek




a já už myslel, že Yamaha konečně udělá z mt-07 hezkou motorku... třeba nějak takhle (zdroj: internet)
10.2.2015 Článek pěkné to je... škoda tý ceny, ale jak jinak udržet exkluzivitu motorky, která se i při malosériové výrobě nechá udělat za cca 250000
30.1.2015 Článek to poskládali ze zbytků bouranejch motorek?? jinak tohohle kočkopsa nechápu... jakýsi retro blatník na upside-down vidlích a nad tím světlo z moderních naháčů, nádrž je šílená, sedlo sešitý z koženky ze starý škodovky a ty plasty jsou už i v Číně přežitý... konstruktéři tohohle nesmyslu by se měli zamyslet a tohle řemeslo opustit!!
29.1.2015 Článek Skvělý design i kdyby to mělo jen řadový dvouválec, tak by to bylo super
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist