Komentáře
Nalezeno 483 záznamů
16.7.2019 | Video | Já dal se zlomenou klíční kostí 15 km, ale před tím jsem musel zvednout a nahodit motorku. Doma jsem se snažil všechny přesvědčit, že je to vyhozené, a proto je rameno svěšené dolů. A že se to přes opěrátko židle dá nahodit, jako to dělali Slobodníkovi. Prostě samej vtip. To mi nevyšlo, a tak se jelo na Motol: 1. rentgen - zlomená klíční kost, 2. kruhy, 3. odřeniny z kruhů, 4. to by nešlo, 5. tak operace, 6. tak jo objednat a týden do fronty, 7. uspat a železo dovnitř, 8. měsíc a půl se to díky tyčce ani nehne, 9. uspat a železo ven, 10. hurá zase na to. Kosti moc nebolí, záleží jak se to zlomí, jestli se to posune a hlavně jak moc se dorve maso vokolo. Jo a na Motol si vemte laptop s dvěma, třemi filmy a sluchátka - nevzali mne dřív, ani když jsem si jindy zase přeřízl šlachu na palci, prej ať to držím nahoře. Ne, na zlomeniny se fakt moc neumírá (když to zrovna něco nepropíchne) a ani se moc nepospíchá s nápravou, spíš je důležité to pak správně a pevně (zvenku nebo zevnitř) zafixovat, aby se to nehnulo. Myslím, že krom adrenalinu a touhy jet dál hraje u Gábiny velkou roli vděk sponzorům a lidem kolem ní, které prostě nechce zklamat. Nicméně pakliže rentgen ukáže zlomeninu tak je to stopka. Jinak rally se na motorce často dojíždí v bolestech. Respekt. |
17.7.2018 | Deník | Míň závitů je vždycky tvrdší. Víc závitů = horší úhel vůči síle = měkčí. |
1.4.2016 | Video | To je dobrá mašina. Nebo jsem něco přehlídl? +2 |