PROFIL UŽIVATELE

hrochi

Offline: 15.2.2019 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 37
Město: Libčice nad Vltavou
Lokalita: Praha-západ S...
Napsal příspěvků: 2x
ID uživatele: 239991
Registrace: 1.1.2015

Adresa profilu:http://hrochi.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře k článkům
Nalezeno 198 záznamů

15.2.2019 2x VIDEO: Malé elektrické Harleye Tomu říkám budoucnost
7.2.2019 Nembo 32 s motorem vzhůru nohama chce do výroby blbost ^ N-tou
+1 
2.2.2019 Hlasujte o Motocykl roku 2019 dTest je supr
28.1.2019 Aprilia RX 125: italská čiperka To je teda vývoj. Evropo styď se.
Vrchol motorismu byl holt v 90tých letech.
+2 
26.1.2019 „Boxer 600 nebo kompresor? Máme jiné plány!“ Velký rozhovor s šéfem BMW Motorrad HE3DA se do emobility vůbec nehodí. Takže lion nebo lipol a nikdo nic lepšího zatím nemá a pokrok je minimální. Tak sorry, ale 2021 to bude stát za hovno jako dnes, protože i kdyby někdo něco dnes objevil, tak to za dva roky do výroby nepůjde a on nikdo nic neobjevil. Takže nám to budou muset dobroserové vnutit.
+1 
24.1.2019 Elektrická Ducati přijde brzo, potvrdil Domenicali to zdenyrr: jediný vývoj v elektromobilizmu co má smysl a hodnotu je vývoj jiných baterií a čistší energie. "Co dát kam?" lze dohnat / okoukat za rok, na tom nic moc vědeckého není. V podstatě: těžké věci dolů a motory co nejblíž kolu / kolům z hlediska minima / absence převodů a hřídelí. Kam dát volant řešit naštěstí nemusíme

Bohužel nahoře o tom rozhodují lidi, který nevědí jestli letní nebo standardní čas, a tak radši vymyslí ještě zimní.
+2 
24.1.2019 Elektrická Ducati přijde brzo, potvrdil Domenicali Škoda mluvit. Máme asi moc uhlí, tak z něj uděláme elektriku. Jako v Číně.
16.1.2019 Triumph Scrambler 1200: Crossover na druhou Mig35: K těm hadrům bych to viděl na motokrosové boty zde klidně i kožené, kevlarové džíny s chráničem kolen přes boty a né dovnitř, enduro chráničovou košili vepředu se zipem a přes ni lehkou retro bundu již bez chráničů ale s odnímatelnou termovložkou. Jezdím takhle celej rok i hard cenduro. Člověk nevypadá jak na Dakaru. Hlavně všechno bez membrán, které dýchají jen když se nepotím, a já se potím v terénu hodně. Ale za ty prachy si to koupí stejně někdo, kdo se určitě nepotí, tak je to jedno.
11.1.2019 Máme začít brát 3D tisk u motorek vážně? Sérii by to mohlo ovlivnit jen při tvorbě prototypů věcí co se jinak odlévají. Nakonec to se dnes již děje u plastů. Ale díly jako takové to z principu zlevnit nemůže, protože ty se pak musí vyrábět stejně sériově. Výhodou tisku je prostě možnost testovat a nebo také dělat i to, co odlít či vyfrézovat ani nejde (dutiny apod.)
11.1.2019 Harley-Davidson LiveWire má již prodejní cenu ... a uloží do ekobaterie.
9.1.2019 Elektromotorky v seriálu MČR a Pohár CAMS cross country KARING: A neříká se ekologů ale ekolobů.
9.1.2019 Elektromotorky v seriálu MČR a Pohár CAMS cross country Smutný, když to má problém jet 40 minut. Co kdybych chtěl závodit celý den. Ale nejvíc supr bude, že až mne bude honit policie nebo ekolog na elektroenduru, tak stačí vydržet jet hodinu a je od nich klid na půl dne 8)
8.1.2019 Harley-Davidson LiveWire má již prodejní cenu ProchyTom: Cena je odpovídající,
... ale pro amíka, co si ji koupí dobrovolně, i když může mít nové staré japonské vzduchem chlazené skvosty a.pod.. Pro chudého východoevropana doporučuji spíš ekošlapací kolo, možná pište o nich. Myslím, že většina čtenářů M není z kruhů zbohatlickejch dobroserů od Bruselu, ale spíš pracující lidi s průměrným ČR platem.

Mimochodem hlavní emise nedělaj motorky, ale domácnosti a průmysl. Tak jsem zateplil a pořídil TČ místo uhlí. Takže já mám splněno a můžu jít prdlat. BTW proč redakce M není zateplená a topí plynem?

...tak za tuhle drzost si už říkám o smazání profilu.
+1 -1
8.1.2019 Harley-Davidson LiveWire má již prodejní cenu Při výrobě 1 kWh elektřiny vznikne přes 1 kg CO2. Takže když nabijete Harleje, tak z něj vypadne do Krušných hor 10kg kostka CO2. Pokud ujede na nabití 180km tak je to jako spotřeba 2,5l/100km. Ale když za to budete tahat, tak ujede polovinu a už je to jako 5l/100km. Takže to žere a smrdí cca polovinu.

Jenže stojí o 600 tyček víc než Vitpilen; benzín 2kč/km; najedu 10tis/rok; tak chci záruku na 300.000km a t.j. 30let na baterie, abych splnil své poloviční ekologické nároky do roku 2050.
+3 
8.1.2019 Harley-Davidson LiveWire má již prodejní cenu A kvůli čemu to udělali?
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 14
Následující

TOPlist