Komentáře
Nalezeno 483 záznamů
29.1.2024 | Článek | Fuj to jsem se lekl. Nejvíc děsivý jsou ty svody, nádrž, rám, laciné komponenty ... Tohle se fakt někomu líbí? +1 |
9.1.2024 | Článek | Tak snad mu to oko rychle splaskne, jinak má před sebou 3/4 Dakaru na Žižku |
11.12.2023 | Článek | Suchá hmotnost je jen o 5kg vyšší než dárce motoru CB500X. Horší jsou ty tlumiče a malý výkon. Ale 40 litrů mi nevadí, na Transalpu musím tankovat co 200km a je to vopruz. |
11.12.2023 | Článek | Když si necháš přední, tak to bude lepší na asfaltu, šutrech a štotolině. Když napustíš zadní, tak pojede dobře v písku. |
5.12.2023 | Článek | Co vlastně jede za stroje? KTM / HQ / Gas / Hero / Rieju ... vs. Honda vs. Yamaha? / Fantic vs. Sherco vs. Kove. Něco prý chystá BMW. Ale stejně se nemůžu ubránit pocitu, že budu tajně fandit Číně. |
5.12.2023 | Článek | ... myslíš na převlečené kačeně? Dřív měli převlečené Speedbrain 450 Rally, což je převlečené BMW g450x, což byl Kymco motor a docela zvláštní rám od BMW. |
29.11.2023 | Článek | Na bohatost je lepší a rychlejší použít lambdu a čidlo teploty spalin. Svíčka je orientační a dlouho trvá než se vybarví. |
28.11.2023 | Článek | Oktany bych neřešil, je to spíš na zazimování nebo pro sběratele. Na trvalé použití asi přetryskovat. |
28.11.2023 | Článek | E5 smíchat s vodou, protřepat, den nechat odstát, oddělit složky: nahoře benzín, dole líh s vodou. Ideálně si na to udělat nějaký forichtung. S ETBE to jde hůř. |
25.11.2023 | Článek | Ekologické a zábavné jako kyblík hovínek. +1 |
15.11.2023 | Článek | Hm, akorát, že to na druhé fotce není rally od Fanticu, ale kit od Rebel X Sports. |
31.10.2023 | Článek | Protože jsou to motory vyvinuté na silnici a tohle nikdo bohužel neřešil. Navíc rámy všechno vrchem. Staré endura a cendura to neměla (transalp, africa, xr, dr, tenere, ...). Dnes má plochej spodek snad jen KTM, ale kolébkovej rám už nemá nikdo, tak rány musí pochytat šusplech jinak vana v <|> |
12.9.2023 | Článek | No jo, ale v písku už má Michelinky |
3.7.2023 | Článek | Yamaha FZT 750 byl čtyřválec, ale YZE 750 byl určitě dvouválec. Zeta neměla hlavní nádrž, uprostřed mezi předními bočními byl airbox a vzadu byly nádrže taky dvě. U civilního Biga byly verze tři: 750 s dvěma nádržemi, 800 s dvěma (takový mezityp) a 800 s jednou. Ta prostřední je nejoblíbenější a taky nejvzácnější, protože se vyráběla jen rok. Ale jinak pěkný článek. |
3.5.2023 | Článek | Na suché hlíně jede i motard. Tohle na mokré trávě nechceš. Další pseudoterénní guma. |