renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

truk

Offline: 23.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 58
Město: Smíchov
Lokalita: Hlavní město ...
Založil témat: 7x
Napsal příspěvků: 493x
Body komentářů: 3
ID uživatele: 237182
Registrace: 7.11.2014

Adresa profilu:http://truk.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 11 záznamů

14.12.2022 Článek Hezký. Racek je nejvíc. Jel jsem letos v létě podobnou trasu. Na jednu stranu Norsko krásný, na druhou stranu mně přišlo, že na motorku to zase tak super není. Všude omezení, leckde hodně velkej provoz. Silnice Norskem na sever je buď šestka (u nás cesta tam) nebo vyhlídková trajektama po pobřeží (u nás zpátky). Měl jsem jeden dopravní zážitek. Přijel jsem na kruháč, kde se zprava přede mne nasrala docela špinavá sklápěčka. Hned za kruhákem jsem ji vzal - pravda docela zostra, ale čára byla přerušovaná, předjíždění zakázaný nebylo. Jelo proti auto, ale na naše poměry docela rezerva... Za chvilku za mnou majáky, zastavily mě dvě policajtky. Vypadalo to na pokutu za "nebezpečné předjíždění", když jsem se vrtěl, dostalo se mi vysvětlení, že se mohl ten protijedoucí řidič leknout a strhnout řízení. No nakonec to skončilo domluvou... Takže příště spíše jinam...
1.12.2022 Článek Pěkně napsané, ale z hovna bič neupleteš... Dojet pracně do Alp, tam se otočit a jet zpátky nedává moc smysl. Teda jedině jako přátelské setkání a pokec.
+1 
14.3.2022 Článek No a nebylo by lepší ke hmotnosti motorky přidat ca 100kg na šoféra i s botama, podělit to max. výkonem a porovnat? Proč kuwa do toho tahat ten nešťastný moment?
14.3.2022 Článek Tak přepočítávat kroutící moment na kilo celkové hmotnosti je totální masakr. To je jako řešit intenzitu osvětlení na jeden metr převýšení. Kroutící moment se vždy udává vztažený k motoru (resp. k jeho hřídeli). Když za motor dáte převodovku (což je docela běžné), tak na výstupní hřídeli převodovky je moment přepočtený podle převodového poměru. Ano když je převodovka do pomala, moment nám vzroste. Naopak výkon se převodovkou nemění (když nepočítám ztráty v převodovce). Proto maximální hnací síly= maximálního zrychlení (při dané rzchlosti vozidla) dosáhnete s převodem, kde motor je v otáčkách maximálního výkonu. Pozor na to- není to vůbec v rozporu s faktem, že v rámci měření síly resp. zrychlení na daný rychlostní stupeň dosáhnete maxima v otáčkách maximálního točivého momentu motoru. Ale to je jiná úloha.
+2 
27.12.2021 Článek Super akce. Palec nahoru, že jste to dali i přes tu nehodu. V Albánii jsem byl jen jednou a zkušenost mám takovou, že na dělení silnice na polovinu pro oba směry se tam moc nehraje. Prostě když se míjí auto s motorkou, počítají tam auta s tím, že se jim motorka vyhne. Na té fotce střetu je vidět, že ta pravá krajnice je hodně široká a že se běžně používá. Nepřísluší mi to v žádném případě hodnotit, ale myslel jsem na to, že v Albánii by měl být motorkář myšlenkově vždy připraven opustit asfalt na takovou krásnou krajnici. Střet už musel být v malé rychlosti, jinak by škody musely být větší. Pochopitelně když byl ještě šofér auta ožralej... Prostě Alboška s kladama i záporama... Každopádně
9.3.2020 Článek Taky se chystám do Oděsy... . Jak tam máš fotku z tý chatky v Rumunsku (německo rumunský podnik), tak tam jsem loni zastavil a hledal ubytko. Přišlo mi to nějak divný, jel jsem dál. A o kousek dál na opačné straně silnice (tedy vpravo) je penzión U Vladimíra. Všem vřele doporučuji- Vladimír je skvělej dědek...
5.3.2020 Článek Skvělej výlet . Jenom poznámku, když ti vypadne jeden magnet, měl bys údaje z tachometru násobit 1,33 (dělíme třemi podle stávajícího počtu magnetů a násobíme čtyřmi viz správný počet magnetů). Ale protože většina tachometrů proměřuje o 10% nahoru, tak ten tvůj výpočet je vlastně správně .
13.2.2020 Článek Noční trajekt doporučuji, po obě cesty u MOBY jsem spal v obrovské společenské místnosti na polostrované sedačce- byl jsem tam sám. Je to civilizovaný trajekt, žádného spaní na palubě se není třeba bát...
13.2.2020 Článek Hezký fotky, Korsika nemá chybu. Já jsem se tam vydal taky sám loni v září tak trochu na divoko- měl jsem kliku, počasí mi přálo, spal jsem celých 12 dní pod širákem... Závadu jsem měl taky- praskly mi pérové podložky které vymnezují plovoucí kotouč a začaly se mi kousat brzdy- tak jsem v místních domácích potřebách koupil filcové podložky pod nohy židle, nůžkama v nich vystříhal díru- a vydrželo to . Když člověk nemá havarijko +, tak si musí pomoct sám. Ale zase si vozím náhradní palivové čerpadlo .
Kdyby to někoho zajímalo- trajekt jezdí taky z Janova a jezdí tam i zpět přes noc (tzn dva noclehy na lodi). Je jen o pár euro dražší než z Livorna. Takže já jsem vyjel z domova ve 3 ráno, v 17 hod jsem si kupoval v Janově lístek (protože, kdyby se dojezd nezadařil, nechtěl jsem řešit zabukovaný trajekt) a druhý den ráno jsem byl v Bastii...
3.1.2020 Článek Na Sardinii jezdí noční trajekt z Janova. Takže do Janova po ose za den, další den po ránu už jezdíš na ostrově a totéž zpět. Takže lze to, ale je otázka proč...
14.8.2019 Článek Super akce . Kámoš měl taky Wranglera a taky mu to vařilo, hlavně nad 2000m. A tak zjistil, že má naprasklou expanzku, tzn se mu nenatlakuje a zejména ve vyšších polohách to vařilo tak, že se s tím skoro nedalo jet. Tak jestli tím třeba ty Wranglery netrpí chronicky...

TOPlist