Komentáře
Nalezeno 4 záznamů
19.3.2020 | Článek | Jsem rád, že jsem mohl poci. Ještě k tomu průměrů kola: nejsem si jistý, ale myslím si, že těch 108 výšku profilu musíš počítat jak nahoře, tak dole, takže x2. Do elektro dělám a u elektromotoru je to tak, že ten krouťák je peak v nízkých otáčkách a jak rostou otáčky, tak klesá i kroutíci moment, protože roste zpětné napětí generované elektromotorem a zmenšuje se rozdíl mezi tímto napětím a napětím na baterce, která zpětné napětí zmotoru přráží, aby motor vytvořil otáčky a krouťák. Čím menší je tento rozdíl, je kroutíci moment menší. I kdyby baterka měla dostatečné napětí a kapacitu aby zvládla vytvořit krouťák 1000 Nm i při 1500 ot/min, tak by motor měl výkon nad svůj uchladitelný limit a shořel by. Píšeš tedy správně, že při 1500 ot/min to bude 500 Nm:). |
19.3.2020 | Článek | Ahoj redakce máš ten výkon spočítaný dobře. 1000 Nm : 9,55 = 104,7 a 80000 : 104,7 = 764 ot/min. Pokud má ale kolo obvod 2,2 m (což by tak nějak mělo být, průměr x 3,14), tak platí 2,2 x 764 = 1680 m za minutu což je 1, 68 km, takže 1,68 x 60 = 100 km/h. +1 |
3.4.2019 | Článek | Fandím této koncepci, je to skvělá zábava. I u nás už máme zajímavé nakláněcí tříkolové enduro. Videa zde: https://www.youtube.com/channel/UCiJVaWrfZMd2EF21nUQqa-w -2 |
28.5.2018 | Článek | Jsem rád, že se tímto testem konečně ukázalo, že koncepce takového motocyklu má smysl i, nebo spíše hlavně s větším výkonem. Něco podobného se už nějakou dobu vyvíjí u nás v ČR, takže nejsme za Japonci vůbec daleko:). Video zde: http://tiltingvehicle.eu/category/novinky/ +1 |