renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

splasenytrubky

Offline: 1.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 58
Město: Roudnice nad Labem
Lokalita: Litoměřice Ús...
Komentářů: 1x
Poděkoval: 3x
Pomohl: 19x
Založil témat: 9x
Napsal příspěvků: 4656x
Body komentářů: 117 / 40
ID uživatele: 223680
Registrace: 15.6.2014

Adresa profilu:http://splasenytrubky.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 185 záznamů

30.12.2016 Článek Tak za mě jednoznačně Triumph Thruxton R. Víc by se mi do garáže k Thunderbirdu stejně nevešlo.
+4 
30.12.2016 Článek Píšou že:
"Z důvěryhodných zdrojů však víme, že Triumph do nového Street Triple zapracoval některé požadavky svých zákazníků, které vychází z rok starého průzkumu."
To bych rád věděl, kteří zákazníci chtěli ten TFT display. Asi nějakej jinej gang.
+2 
22.12.2016 Článek Obri kola jsou jen na efekt, a proto i na škodu. Ta motorka to vubec nepotrebovala, je to jinak pěkná prace, ale s tema kolama to je vic na predvadeni, nez na jezdeni.
12.12.2016 Článek Sice fízl zůstane vždycky fízlem, ale nevím čím to je, pokud byl na motorce, tak se ke mě choval vždycky slušně. Respekt si ale nevybudují motorkama, to je hloupost, ale jen a jen poctivostí, respektováním zákona, zasahováním tam, kde je to potřeba. No asi to pro leckteré z nich, jejich pohlavárama počínaje může být problém, to jo, o tom není asi pochyb.
+4 
7.12.2016 Článek Hele, me se to i libi. Minimálně to není nudné.
+1 
16.11.2016 Článek Hughes.de.Payns:
Nabubřelý se nutně nerovná neúspěšný. Jejich marketing úspěšný a hodně dobrý je, rozhodně je, to nezpochybňuju. Ale na mě nefunguje, naopak, nasírá mě, protože podle mě je neobjektivní, a tak trochu pouťový (ostatně jako každý marketing, to není jeho chyba).
Stejně jako automaticky nasírá každého, koho se nepodařilo ulovit na pojem "legenda". Ona ta legenda je je tak trochu ... no, nabubřelá, i když se to nerado slyší. Jsou i starší značky, na "legendu" si nehrají, oslovují víc svými motocykly. Asi tu "legendu" nemají zapotřebí.
Každýho věc, a každýho příběh. Není třeba nad sebe povyšovat různé příběhy. Asi tak.
15.11.2016 Článek Ten problém není v motorce. Tahle motorka je prostě pěknej Haryk, to se jí musí nechat, plotnama škrtá kde co. Ostatně moje bestie jiné značky taky. I ten test je pěknej a je to pěkně napsané. Já myslím, že HD (tím myslím firmu, ne motorku, která za to nemůže) si o tyhle reakce říká sám nabubřelostí svého marketinku, okruhem některých majitelů, kteří dávají najevo že na HD mají a ostatní jen "závidí", a jsou poněkud povýšení nad ostatním morkářským "plebsem". Tak jen v těchto diskusích motorky, které za to nemohou, sklízejí "kartáč" za tyhle pozéry. S tím nic nenaděláte.
+1 
14.11.2016 Článek Pěkný Haryk, oproti jiným Harykům se mi hodně líbí. Cena je ale tak nepěkná, že vyžaduje opravdového fandu. Svého zákazníka si to najde, ale procento pozérů mezi nimi bude hodně vysoké.
3.11.2016 Článek Romoto:
1 - to je tísíckrát opakovaná hloupost. Chceš snad říct, že když někdo na koncertě bude hrát falešně, tak musím držet pysk a musí se mi to líbit, protože líp to sám zahrát neumím? Blbost, viď.
2 - s tím souhlasím
3 - ano, ale dost často jen pro stavitele
4 - my tady protestujeme s tebou, v tom jsme zajedno, zjevně to ale nepomáhá.
5 - tady nejde přece o žádný obdiv snahy, tady jde o kšeft. Tohle je přece typická komerční prezentace, skrytá reklama, copak to nevidíš? Pokud něco dělám pro svou radost, nemám to zpravidla zapotřebí vylepovat po netu, a mám z toho tu radost, dám si to do svého profilu, jezdím na tom, a i když to bude zprasený nebo úplně obyčejný, budu to mít rád. Pokud něco dělám na kšeft, a chci to prezentovat na netu, mělo by to stát za to. A přesně tohle mi tady chybí. Není to žádná prezentace něčeho nejlepšího co umím udělat, je to "jen" prezentace kafáče na kšeft, s cílem klofnout dalšího zákazníka.
+1 
2.11.2016 Článek Romoto:
1) nevšiml jsem si, že by tu někdo tvrdil, že dobrou přestavbu umí udělat každý. Jednak je to blbost, a jednak to tu nikdo nepsal, na koho reaguješ?
2)Přestaveb caferacerů jestli je nebo není přebytek není vůbec důležité. Jen tu naprostá většina lidí konstatuje, že je to móda, která konkrétně u téhle motorky ničím neohromuje. Vzhledem k "příběhu" a likvidaci funkční pěkné motorky se reakcím tady nedivím, žádný zázrak.
3) každého věc, svůj názor na tuhle přestavbu může mít každý jiný, ano, původní moto žádný unikát není, ale ten fádní kafáč ostatně také ne.
4) o tom není sporu. Nevšiml jsem si, že by někdo to řezání do rámu rozporoval technicky, pouze vzhledem k dementnosti našich STK jsme konstatovali, že to projít nemůže. Že s postupem těch našich STK někdo tady souhlasil, tak to jsem si opravdu nevšiml. Proč tedy jako tady proti komentujícím protestuješ?
5)To s tebou souhlasím, ale to neznamená, že budu uslintávat nad každou přestavbou jen proto, že je to přestavba. Tohle tady není žádný unikát, prostě to neohromí, ani neurazí, nebudu tady učurávat, že si někdo zaplatil takovouhle věc. Obdivuji věci s nápadem, něčím výjimečné, nebo věci, kde někdo z hromady šrotu třeba vyrobí funkční krásnou věc a dá stroji nový život, a to prostě není tenhle případ. Podívej se na tu Guzzi, to je krása.

Tenhle článek je jen PR prezentace té dílny. Někomu stačí konfekce, někdo chce věc na míru a s nějakým nápadem. Tohle je běžná, módní konfekce. Nic víc.
29.10.2016 Článek sekáčmagor:
Zvedlo se mu nejspíš jen sebevědomí že má stavbu, a náklady na marketing. Na jiné funkce (ani orgánů) to nemůže mít výrazný vliv.
29.10.2016 Článek maca:
viz níže. Nejzásadnější je, že nelze uříznout čtvrtinu rámu, nahradit ho něčím jiným, a veškerou elektrickou výstroj nahradit něčím, co možná má homologaci, ale na motocyklu to v době homologace nebylo. Pokud to tedy nebude schváleno výrobcem, ale to u takovéhle běžné motorky vůbec nepředpokládám. Neshoduje se se schváleným typem, bylo zasahováno do nosných částí vozidla, a pokud k tomu není bumážka od výrobce, tak smůla. A k tomuhle žádný výrobce souhlas bez odzkoušení nedá.
29.10.2016 Článek Práce řemeslně pěkná, ničím nevybočující ze současné módy kafáčů, neohromí, neublíží. Taková normální konfekce. Nevím, jak by byl majitel téhle přestavby šťasten z jízdy po prvním návratu v dešti. Ale asi si to nechtěl nechat stavět do deště, nejspíš to bude někde stát ve showroomu a dělat majiteli parádu, tohle na ježdění není. Pro praktické použití je to prakticky nepoužitelné. Starosti se stupačkami v krabici a druhým místem k sezení kvůli STK mě tedy hodně pobavily. Tohle na STK podle současných podmínek stejně nemůže projít, tak proč se s tím trápit?
+1 
26.10.2016 Článek Když může vyrábět v Indii americkou legendu i HD, tak proč by tam nemohl nějaký Indián vyrábět i další legendu britskou? Ostatně z dob koloniálních tam Royal Enfield pěkně přežil.
24.10.2016 Článek Bobry teď dělá Triumph, tohle je hodně pěkná, a asi i praktičtější motorka, která má s bobrem společný spíš hlavně jméno. No ale správnej marketing musí bejt, žejo.

TOPlist