renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

kudrlik

Offline: 19.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 60
Město: Strakonice
Lokalita: Strakonice Ji...
Komentářů: 2x
Poděkoval: 2x
Založil témat: 5x
Napsal příspěvků: 81x
Body komentářů: 35 / 24
ID uživatele: 211860
Registrace: 13.3.2014

Adresa profilu:http://kudrlik.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 190 záznamů

8.11.2017 Článek A ještě by to chtělo pětikilo okolo komína
8.11.2017 Článek Dobré připomínky k Jawě - ta místo aby oprašíla jako retro staré pětikilo, tak vydává za retro rádoby 350 v poločínské verzi.
6.11.2017 Článek Všechno je to nádhera, ale už mi pomalu začíná chybět obyčejná mašina okolo 350 ccm a hmotnosti do 140 kg s nevyhnaným výkonem k nebesům, ale aby něco vydržela a dalo se na ní jet jak po silnici, tak do terénu. Je super mít výkon a 1200 obsah, ale když by měl člověk zvedat někde na louce nebo polňačce 240 nebo 140 kg, tak je to "trcohu" znát. Vím, že srovnávám nesrovantelné. Nezpochybňuji technikcou dokonalost - jen mi chybí jednoduchá mašina a píšu to z pozice majitele obsahu na 1000.
22.10.2017 Článek Chápu, že hybridní auto (což je nesmyslná krabice nacpaná alektronikou, aby jezdila za stejně jako benzínové auto) stojí víc než benzínové. Tady při absenci rekuperace a všech možných blbostí potřebných v hybridu vlastně nechápu, proč, když je to vlastně velmi jednoduchá konstrukce, to stojí tolik. Jestli do ceny promítají kolik člověk ušetří na benzínu, když zrovna tohle motorkáře zajímá až v druhé řadě...???
5.10.2017 Článek Tak jsem nucen to dát babě do mašiny...jenže se nedá sehnat nikdo, kdo by to namontoval...
2.10.2017 Článek Ty - jo - to perníkářům nestačí vyhrát Zlatou přilbu ?
To se musí narvat i do Slovinska ?
No jasně, že si dělám prd31.
Blahopřeji oběma...
Pokud jde o Zlatou přilbu, tak baba docela nadávala...klasicky motorismus, tak u toho spí a já ji 2x vzbudil jak jsem se neudržel a fandil...hořce jsem litoval, že jsem nejel za ségrou a nešel se švárou - ten had to viděl na vlastní oči a já jen záviděl.
+1 
15.9.2017 Článek Na kochání a převádění se dobrý.
Na projetí Evropy křížem krážem je to sice také, ale od hotelu k hotelu a s kreditkou odpovídající majiteli takového stroje.
Kdo chce jezdit a vidět - určitě nekoupí tohle - nicméně oceňuji zpracování.
25.8.2017 Článek Zatím jsem stále proti - je to přeci jen stále ještě kolo - nezpocyhbňuji tím výkon, jen píšu, že ten výkon je také díky tomu, že je relativně lehká mašinka.
Je to hlavně na blbnutí a na to už jse moc starej a na normální jízdu mi to přijde hodně nízké. Pro trial určitě dobré.
Drobná poznámka - každý píše, jak není třeba převodovka, protože to má zátah jako blázen, ale třeba v elektrických závodních čtyřkolkách je už dneska dvoukvalt - a to z jednoho prostého důvodu - téměř se tím zdvojnásobí dojezd. Takže až bude tahle hračka mít převodovku a bude mít rozumnou velikost a při dojezdu 450 km bude stát 150 tisíc => tak fajn.
-1
24.7.2017 Článek Nevypadá to zase tak zle, ale mám dojem, že jsou v téhle cenové hladině k dostání i dvouválce.
24.7.2017 Článek Pro mne super...ale cena hrůza. Chápu ruční výrobu klaického vozidla, ale přeci jen...
aNevím jak je to dlouho co se dělal kit na motor z Guzzi - to vyšlo trochu levněji, ale stejně je to palba.
12.7.2017 Článek Pro mne to bylo zklamání - editace založené trasy nic moc. Odpovědět přihlášeným nula.
12.7.2017 Článek Za mašinu - za video - takový potenciál a jen jeden delší průjezd zatáčkou se špatným nájezdem a takřka nulovým náklonem. Podle toho co je vidět, tak to má těžiště dost dole, takže tu předváděčku nechápu.
23.6.2017 Článek Hezky psané proti se souhlasem toho co píšu...
22.6.2017 Článek Cokoli nad 140 kg je v terénu jen pro ty, co opravdu umí jezdit.
Mašina 220 kg suchá je super na cestování, nesmete tě vánek od kamionu, ale terén ... jestli suché polní cestě a šotolině někdo říká terén - no tak pak ano - pak ale i stará panelka 350 je enduro jak pr4se.
To že znám pár lidiček co to s 1200 BMW nebo litrovou KTM umí v terénu líp než já na suchu ještě pořád nedělá z Multistrády Enduro a ani z žádné jiné mašiny.
To je jako bych si myslel, že mám enduro, když mám Guzinu Stelvio NTX - to je prostě jen cesťák s dobrým posezem a nic víc si o tom nebudu nalhávat.
Nicméně obdiv k Multistrádě celkově mám - když se nepokaká elektronika ...
17.6.2017 Článek Někdo se rád drží originálu, někomu originál nestačí a chce být sám originální.
Ale ten zadní blatník... no tak asi za deště jezdit nebude

TOPlist