Komentáře
Nalezeno 190 záznamů
8.11.2017 | Článek | A ještě by to chtělo pětikilo okolo komína |
8.11.2017 | Článek | Dobré připomínky k Jawě - ta místo aby oprašíla jako retro staré pětikilo, tak vydává za retro rádoby 350 v poločínské verzi. |
6.11.2017 | Článek | Všechno je to nádhera, ale už mi pomalu začíná chybět obyčejná mašina okolo 350 ccm a hmotnosti do 140 kg s nevyhnaným výkonem k nebesům, ale aby něco vydržela a dalo se na ní jet jak po silnici, tak do terénu. Je super mít výkon a 1200 obsah, ale když by měl člověk zvedat někde na louce nebo polňačce 240 nebo 140 kg, tak je to "trcohu" znát. Vím, že srovnávám nesrovantelné. Nezpochybňuji technikcou dokonalost - jen mi chybí jednoduchá mašina a píšu to z pozice majitele obsahu na 1000. |
22.10.2017 | Článek | Chápu, že hybridní auto (což je nesmyslná krabice nacpaná alektronikou, aby jezdila za stejně jako benzínové auto) stojí víc než benzínové. Tady při absenci rekuperace a všech možných blbostí potřebných v hybridu vlastně nechápu, proč, když je to vlastně velmi jednoduchá konstrukce, to stojí tolik. Jestli do ceny promítají kolik člověk ušetří na benzínu, když zrovna tohle motorkáře zajímá až v druhé řadě...??? |
5.10.2017 | Článek | Tak jsem nucen to dát babě do mašiny...jenže se nedá sehnat nikdo, kdo by to namontoval... |
2.10.2017 | Článek | Ty - jo - to perníkářům nestačí vyhrát Zlatou přilbu ? To se musí narvat i do Slovinska ? No jasně, že si dělám prd31. Blahopřeji oběma... Pokud jde o Zlatou přilbu, tak baba docela nadávala...klasicky motorismus, tak u toho spí a já ji 2x vzbudil jak jsem se neudržel a fandil...hořce jsem litoval, že jsem nejel za ségrou a nešel se švárou - ten had to viděl na vlastní oči a já jen záviděl. +1 |
15.9.2017 | Článek | Na kochání a převádění se dobrý. Na projetí Evropy křížem krážem je to sice také, ale od hotelu k hotelu a s kreditkou odpovídající majiteli takového stroje. Kdo chce jezdit a vidět - určitě nekoupí tohle - nicméně oceňuji zpracování. |
25.8.2017 | Článek | Zatím jsem stále proti - je to přeci jen stále ještě kolo - nezpocyhbňuji tím výkon, jen píšu, že ten výkon je také díky tomu, že je relativně lehká mašinka. Je to hlavně na blbnutí a na to už jse moc starej a na normální jízdu mi to přijde hodně nízké. Pro trial určitě dobré. Drobná poznámka - každý píše, jak není třeba převodovka, protože to má zátah jako blázen, ale třeba v elektrických závodních čtyřkolkách je už dneska dvoukvalt - a to z jednoho prostého důvodu - téměř se tím zdvojnásobí dojezd. Takže až bude tahle hračka mít převodovku a bude mít rozumnou velikost a při dojezdu 450 km bude stát 150 tisíc => tak fajn. -1 |
24.7.2017 | Článek | Nevypadá to zase tak zle, ale mám dojem, že jsou v téhle cenové hladině k dostání i dvouválce. |
24.7.2017 | Článek | Pro mne super...ale cena hrůza. Chápu ruční výrobu klaického vozidla, ale přeci jen... aNevím jak je to dlouho co se dělal kit na motor z Guzzi - to vyšlo trochu levněji, ale stejně je to palba. |
12.7.2017 | Článek | Pro mne to bylo zklamání - editace založené trasy nic moc. Odpovědět přihlášeným nula. |
12.7.2017 | Článek | Za mašinu - za video - takový potenciál a jen jeden delší průjezd zatáčkou se špatným nájezdem a takřka nulovým náklonem. Podle toho co je vidět, tak to má těžiště dost dole, takže tu předváděčku nechápu. |
23.6.2017 | Článek | Hezky psané proti se souhlasem toho co píšu... |
22.6.2017 | Článek | Cokoli nad 140 kg je v terénu jen pro ty, co opravdu umí jezdit. Mašina 220 kg suchá je super na cestování, nesmete tě vánek od kamionu, ale terén ... jestli suché polní cestě a šotolině někdo říká terén - no tak pak ano - pak ale i stará panelka 350 je enduro jak pr4se. To že znám pár lidiček co to s 1200 BMW nebo litrovou KTM umí v terénu líp než já na suchu ještě pořád nedělá z Multistrády Enduro a ani z žádné jiné mašiny. To je jako bych si myslel, že mám enduro, když mám Guzinu Stelvio NTX - to je prostě jen cesťák s dobrým posezem a nic víc si o tom nebudu nalhávat. Nicméně obdiv k Multistrádě celkově mám - když se nepokaká elektronika ... |
17.6.2017 | Článek | Někdo se rád drží originálu, někomu originál nestačí a chce být sám originální. Ale ten zadní blatník... no tak asi za deště jezdit nebude |