renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Sylver

Offline: Dnes v 23:48 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 37
Město: Praha 6-Dejvice
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Komentářů: 1x
Poděkoval: 5x
Pomohl: 10x
Založil témat: 9x
Napsal příspěvků: 259x
Body komentářů: 91 / 208
ID uživatele: 2103
Registrace: 16.2.2008

Adresa profilu:http://sylver.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 312 záznamů

30.1.2023 Článek No, já myslím, že zas tak horké to s Hondou nebude. Na živo jsem ji viděl, seděl a přijde mi jako takové lepší NC. Do téhle společnosti bych ji nemíchal. Něco jako VStrom. Kupovat to lidi budou, o tom žádná.
30.1.2023 Článek Někde v Srbsku:)
24.1.2023 Deník Ahoj,
já dal za 1. servis v K2moto taky 4ku :-/ Ale zase mě na jaře vzali hned.
4.1.2023 Článek Zaječí? Ale copak, copak?
15.12.2022 Článek Nevím jak u 890, ale ještě v případě 790 byla u nás prodávána o něco málo víc verze S.
7.12.2022 Článek Tak to bychom měli nového Horneta a teď už rychle na Transalpa
+2 
6.12.2022 Článek Úvodní fotka jasně ukazuje kdo je v týmu jezdec číslo 1 a kdo 2. Sám manažer má taky jasno

Fandím všem českým barvám bez rozdílu.
23.11.2022 Článek Já bych v tom moc logiky neviděl, kdyby to bylo KTM.
23.11.2022 Článek Spojitost s nějakým cyklo závodem, kterého se účastnil.
22.11.2022 Článek Příště si bude Japonec pamatovat, že i bezzubý žralok může pokousat.

+1 -1
22.11.2022 Článek Zajímalo by mě, jaký tým z MotoGP mu tu nabídku dal Každopádně se rozhodl správně.
+1 
9.11.2022 Článek Jj, díky díky. Už se těším, až budou kluci testovat nového Transalpa i VStroma. Rovnou to udělat jako duel.
6.11.2022 Článek A mezi všemi jen jeden samuraj z JAP. Jestli i v tom není trochu zakopaný pes...
6.11.2022 Článek Krásné vyjádření od Rinse!!! Škoda, škoda.
Až se budou chtít za pár let vrátit, budou muset do toho nasypat nesmysl. Ale to se nejspíš nestane
+7 
27.10.2022 Článek Před lety jsem měl crash, při kterém šla motorka ve skluzu do svodidel a pozadu do nich narazila. Šroubovanou podsedlovku to utrhlo včetně držáků na rámu. Moto se musela kompletně odstrojit a rám šel na přeměření. Držáky se navařily, sedlovka se přidělala. Oprava vyšla na pade, samozřejmě ne ve značkovém servisu a je to víc než 10 let.
Já bych z toho nedělal takovou vědu. Myslím, že pro běžného uživatele to nehraje roli jestli je šroubovaná nebo napevno. U 690, což je za mě stroj určený do bordelu, podsedlovku tvoří de facto plastová nádrž. A neviděl jsem v tom žádný problém.

TOPlist