Komentáře
Nalezeno 88 záznamů
9.11.2016 | Článek | v jakym vztahu je euro 4 norma a chlazení vzduchem? |
9.11.2016 | Článek | seikos> ach, fuj, při té představě se mi udělalo trochu nevolno a ještě by se to mohlo jmenovat "duvenblejt" |
8.11.2016 | Článek | hehehe, na T7 koncept je z WR250R/X zadní světlo a na XSR900 Abarth jsou ze stejné motorky blinkry |
2.11.2016 | Článek | To rychlostní omezení je asi jen pro tu půjčovnu. Bez omezení rychlosti bych si to na dojíždění do práce dokázal představit. Pro mě to stopie a kolínko důležity je Škoda, že není vidět úložnej prostor. honeybadger: souhlas. Ale radši bych měl tu nabíjecí stanici doma, abych nemusel na druhej konec města pro nabitou. |
31.10.2016 | Článek | Každej z vás, kdo tady říká, že přestavba se má dělat ze zničenyho motocyklu si přestavbu ze zničenyho motocyklu asi ještě nezkusil. Stavitel (a i investor), kterej nechce strávit víc času opravováním základu pro stavbu, aby mohl vůbec začít se stavbou, sáhne po zachovalé motorce, na které bude moct začít hned upravovat. A zadní stupačky v krabici na STK? U motorek, ktery jezdí v terénu běžná věc. +1 |
21.9.2016 | Článek | Hehe, ta motorka z úvodního obrázku s tím obr předním kolem mi dnes vyskočila i na Instagramu. Už aby bylo někdy příště, protože při čtění článku to zrovna v tento okamžik začínalo být zajímavy :-B +1 |
29.8.2016 | Článek | Kontrola tlaku v pneumatikách když si někdo nevšimne na aute, na 4 kolech, tedy že 1/4 je špatně, to se nějak omluvit dá. Ale na motorce? Jak si může někdo nevšimnout, že má 1/2 kol nízkej tlak ? |
17.8.2016 | Článek | kolem roku 1900 byla ta provázanost čechů a rakušáků mnohem větší, než si dnes dokážeme představit, takže můžeš zkusit vyhloubat, jestli to byl čech nebo rakušák :-B |
5.8.2016 | Článek | kunna1 -> míň kecat, víc číst: "Jezdec se drží širokých řídítek s ovládacími prvky Brembo a s gripy Motogadget, osazenými nenápadným blikačem na koncích." Nad tou "hokejkou" jak zmínil saci_ventil jsem napřed taky zaváhal, ale na druhej pohled už to tak špatny nebylo. |
27.7.2016 | Článek | Několik z vás tady nadává na to, že v podsedlovym rámu zůstaly původní díry na přišroubování kdovíčeho. Ano, taky mě to zarazilo, ale asi jste nedočetli článek až do konce, kde na jeho konci jsou zmíněna pravidla těchto přestaveb a tam stojí, že se nesmí řezat a svářet rám. |
16.7.2016 | Článek | PanCanaLL: Má to být závoďák, tak to musí být lehky a proto titanovej rám. A jestli to má jet Pikes peak, tak to nepotřebuje ani velky množství brzdovky, takže stačí kousek hadičky místo nádobky. A jak tu hadičku aspoň trochu udržet v požadované pozici při co nejnižsí váze? Drátkem. Asi by na tu hadičku šla nasadit karbonová trubička (když už chceš hi-fi řešení), aby ji držela směrem nahoru, ale ta by se mohla taky v nehodnej okamžik při nějaké manipulaci a zavadění o ni zlomit a hadička nebude držet. S tím drátkem se to zase narovná a funguje dál. |
11.7.2016 | Článek | nevím, kterej je to model http://img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2016-07/34529/20160711003249-P90224354_highRes_jpg600x450.jpg ale ta subtilní přední vidlice a ještě navíc klasické koncepce, v porovnání s mohutností zbytku motorky vypadá tragicky |
15.6.2016 | Článek | SPV -> "vydává neveřejnou příručku pro policisty, jak kontrolovat motorkáře, a za co jim sebrat papíry." To ji má vydat veřejně? V tom případě by pozbyla smyslu, protože by každej věděl, jak obejít zákony a vyhlášky a to je podle mě stav nežádoucí. Přirovnám to k tomu, jako by výrobci antivirových programů poskytli všem informace a postupy k tomu, jak antiviry obejí. To by se ti pak líbilo, kdy ti na základě toho např. někdo vycucal přes internetové bankovnictví peníze z účtu? |
7.6.2016 | Článek | Cruzz: jo, kdybych chtěl něco novyho, tak ta váha současnejch SM mě taky poněkud děsí, vzhledem k tomu, že mám SM se 112kg, tak bych něco se 40kg navíc moc nechtěl. |
6.6.2016 | Článek | Yashin81: v časopisu Motocykl 04/2016 je srovnávací test s SMC R. To SMC tam vyšlo o kousek líp, ale jen o kousek. |