Komentáře
Nalezeno 66 záznamů
16.4.2021 | Článek | Super borec a super rozhovor. Důležitý, že zmínil i životosprávu a práci s tělem a hlavou mimo ježdění. |
12.3.2021 | Článek | Zajímalo by mne, jestli český komentátor může přebírat aktuální komentáře cizích televizí (např. Sky Italia z pitline) a publikovat je v české TV byť vždy uvede koho cituje. |
9.3.2021 | Článek | Suprovej článek a výborný video. I pro ty, co všechno na motorku už mají. Minimálně k zamyšlení, revizi a případně k doplnění vlastního vybavení. K úrazu na motorce je fakt blízko. Dávám několik palců nahoru. +1 |
4.2.2021 | Článek | ...Jen stále bude těžit z toho že se v Brně jezdily GP... O toto celou dobu šlo, sám to na jedné akci zdůraznil. |
3.2.2021 | Článek | Na Moto GP vydělával celý region. Zkuste si dohledat, o kolik se zvedly ceny ubytování v brněnských hotelech v době konání Velké ceny. Já viděl i krát 5 (nebudu uvádět který hotel to byl). Samozřejmě nic ve zlém, museli "zalepit" chudé dny. Takže pozitivní prospěch z toho mělo i široké okolí a jiné pdnikatelské aktivity. |
3.2.2021 | Článek | Bylo to krásný. Začínal jsem na okruhu jako dítě, když jezdil a válel se na trati Franta Šťastný, traťáci ho vyhrabávali za slámy, moje matka ho vysvlékala z kombinézy k dalšímu ošetření a z Franty lítala jen samá: "Ku...". A tomu všemu čtyřtakty bez tlumičů výfuku jen s trombónama. MV Agusty s Philem Readem a Gianfrancem Bonerou v závěsu v pisárecký vracečce, ten zážitek mi nikdo nevezme, ten zvuk už nikdo nezopakuje. "Na plný kule" přes Kohoutovice dolů do Pisárek, podřazování až na jedna a pak "voll Gas" až do 15-ti tisíc otáček do kopce do Lískovce, MV Agusty zpívaly. A takových zážitků mám za svůj motorkářský živost fůru. +14 |
3.2.2021 | Článek | ale ono nejde natrvalo udržovat něco bez dalších souvislostí. Skončila Jawa, skončila Čezeta, skončilo masové užívání motocyklů, stalo se z toho jen hobby pro pár nadšenců. Dříve byl motocykl v každý chalupě a jezdili na něm denně od děcek až po starý dědky a báby. Jezdilo se všude, na koupaliště, s děvčetem a dekou do lesa :) Bylo to provázané celou společností a každý a každá měla k motocyklům kladný vztah i když třeba nejezdili na Masarykův okruh. Jetě před 20-ti lety, když jsem pravidelně na motorce objížděl různé úřady s dokumenty, tak vždy se úřednicím rozzářili oči nad vzpomínkami s motorkářema se slovy:"Á, tak máme tu dnes prvního motorkáře...". A dnes, pošlu na úřady vše přes portál, podepíšu certifikátem a vůbec netuším zda na druhém konci je stará či mladá, pěkná či nepěkná, motorkářka či nána. Tak je to a už to tak bude. +5 |
3.2.2021 | Článek | jj, naprostý konec. Italská sportovní média hořekovala nad ztrátou okruhu už před několika měsíci. A přitom kam jsme ve světe přijeli a řekli, že jsme z České republiky, tak jejich odpověď zněla:"Jasně, Nedvěd." A když jsme řekli že z Brna, tak se cizincům rozzářili oči a vyhrkli:"Moto Grand Prix, Valentino Rossi". Jinak. Nedávno jsem digitalizoval svoje filmové záběry z "celuloidu" na moderní média, ještě ze starého Masarykova okruhu. Nádhera, start-cíl, Bosonohy, Veselka, Baltisbergerova zatáčka, Farinka, lom, Kohoutovice a všude Dederoni se škopkama, všechno i s novým okruhem je navždy pryč... +4 |
13.1.2021 | Článek | jj. Jawa 90 byla povedená. Najezdil jsem s ní moc v tehdejší socialistické Evropě. Největším problémem byly praskající dráty výpletů kol v rumunských horách. Ostatní drobnosti byly snadno řešitelné. S těžký srdcem jsem ji prodával, potřeboval jsem peníze na Jawu 350. |
8.1.2021 | Článek | Výdrž Jaw mne nepřekvapuje. Na Jawách jsem projezdil větší polovinu svého života než jsem ze zvědavosti přešel na japonce. Socialistické letní dovolené Brno - Burgas(Bulharsko) nebo Brno - Constanta(Rumunsko) zvládaly Jawy vždy bez oprav (cca 3500 km tam/zpět). Jedno jestli Jawa 90 nebo Jawa 350. A případně by šlo tento jednoduchý motocykl jednoduchým nářadím opravit. Tvůj cestopis je moc pěkný, rozumně dlouhý a přesný popis, nádherné fotky včetně mapek tras. Sicílii znám, mám tam kamarády motorkáře. Jízdu na motorce si tam fakt užívám, přesně jak píšeš v cestopisu. |
29.12.2020 | Článek | Zrovna včera jsem si promítal moje starý celuloidový videa ze starýho Masecu. Farinka, lom, Kohoutovice... Mazec na Masecu. Statisíce diváků, většinou východní Němci. Jezdil totiž tehdy "jejich" Tony Mang. |
29.12.2020 | Článek | Na motorky na Masecu jsem chodil už od 60.let. Napřed s matkou, pak s kámošema, pak s kamarádkou a následně manželkou, potom s vlastníma synama a od příštího roku konec :( Jezdíme často do Itálie a rád komunikuji s různýma i náhodnýma Taliánama. A jak řeknu Česko, Brno, tak se jim rozzáří oči a odpoví: "Jasně, motorky". Smutné, jak to může skončit... +1 |
24.12.2020 | Článek | Tvůj cestopis mne prostě nadchnul. Mám rád teplo, ale jak říká moje manželka: "Není špatné počasí, je jen špatné oblečení". Tak snad něco podobnýho "tvým" směrem příští rok dám. |
24.12.2020 | Článek | Díky za doplnění údajů o kanystrech a tankování. Pro moto důležité. Jinak si dovoluji upozornit ostatní zájemce o podobnou cestu do severských zemí, že volná chatka v kempu není vždy k dispozici. Pokud se v okolí pořádá nějaká význačná akce (např.regata) nebo je pátek či sobota a seveřani se jedou vožrat ve stylu "chlapi sobě", tak vlastní stan je vhodnou pojistkou. Zažili jsme na vlastní kůži... |
24.12.2020 | Článek | a abych na Jawě 90 jen alespoň 110 kmh, tak jsem zalehl a nalepil se dva metry za karavan. Šlo to, byl jsem asi magor... |