Komentáře
Nalezeno 699 záznamů
28.11.2023 | Článek | AVENGER2008 - moc pěkně vysvětleno.:DDD |
21.11.2023 | Článek | Omlouvám se za opožděnou reakci. Pár dni jsem nemohl rozkliknout tyto reakce. Ale to si to vážně nikdo nepamatuje???!!! Stačí se podívat do všech německých motokatalogů z devadesátek. Vždyť tam mají všechny silné motorky psaných 98koní. V české inzerci se pak vždycky psalo - "dovoz německo - otevřená" atd. Možná to bylo to pojištění jak zmiňuje papiboy... |
19.11.2023 | Článek | Zase super článek. Při čtení o výkonných motorkách pro "autobahn" se mi ale vybavuje komplikace v německě legislativě. Nepřipoměl by jste mi někdo prosím v jakém období museli mít všechny motorky prodávaně v Německu max 100 koní? |
14.11.2023 | Článek | Nejvíc mi vyrazila dech Škoda 105 S která se údajně prodala za 250tKč. Umíte si představit jak vypadá člověk co chce toto auto vlastnit? Já ne. Je to asi každopádně někdo kdo v tom v životě nejel. +7 |
23.10.2023 | Článek | Ještě jsem si teď uvědomil, byl jsem se podívat v sobotu na Motortechně. Byla tam opravdu velká spousta naprosto děsnýho šrotu. A mezitím občas nějaký ten šperk. A jeden takový byl vlastně Matchless, myslím že taky G80 ale dřívější než jsou zde většinou na fotkách. No a pod ním charakteristická skvrnka oleje:) |
23.10.2023 | Článek | ferrac - díky. S těmi motory Norton máš pravdu, vypadají jinak. |
23.10.2023 | Článek | Ivane jestli jsem to z té knížky dobře pochopil tak ty motory pro N-ES2, M-G80 a AJS 18 byly stejné. Nebo možná měli jiná víka motoru a nápisy... Jinak jsem psal, že to byly koncepčně starší motorky, které už neměli velký komerční úspěch. Ten měl v té době asi spíš dvouválcový Triumph. Rozhodně bych ale nechtěl aby to vyznělo že to byly nějaké šunty. Spíš bych to přisuzoval jak píše Ivan kvalitě zdejších paliv a maziv. Provozovat a udržovat takový stroj v socialistických podmínkách kde nic nebylo, muselo být prostě hodně obtížné. |
22.10.2023 | Článek | Pro fandy starých ostrovních motorek doporučuji obě knihy Martina Reissnera "Století motocyklu" a "Kulturní dějiny motocyklu". Víceméně se zde věnuje motorkám ze své sbírky. Až s chorobnou encyklopedickou zaujatostí v nich popisuje nejen konkrétní motorky a technické detaily, ale i historii jednotlivých značek, mnohdy i pikantní osudy konkrétních kusů motocyklů a jejich majitelů. Matchless G80 je popsán ve "století motocyklu". Co se týče jejich prodeje do ČR - skutečně to dle něj bylo na jaře 1964. TP vystaveny v květnu. Jejich prodej ovšem dle něj nebyl zdaleka tak překotný jak se píše zde. A to ani u těch Nortonů ES2. Některý se prodal až v roce 1965. Především na adresu ES2, G80 nebo AJS 18 uvádí, že šlo o koncepčně tehdy již nemoderní a překonaný jendoválec OHV. A nákup nebyl nějaký mistrný obchodní tah Motokovu, ale šlo o nabídku již tehdy špatně prosperující společnosti AMC která měla těchto motorek nadbytek. Každopádně šlo ale o velmi kvalitní cestovní motocykl s puncem "západu", který ve zkyslém socialistickém Československu musel působit jako zjevení. Ta cena je zajímavá - prodávala se za těch uvedených 12.500,- a Jawa 350-354 byla za 11.000,-. Ještě je zde uveden Trabant 600 s cenou 25.000,- Kč. +1 |
12.10.2023 | Článek | gresini - buď v klidu. To je jen ilustrační fotka. Zase taková sranda to nebude. |
5.10.2023 | Článek | nahlowSKY: Přesně to by mě taky zajímalo. Jak vypadal ten dodatek k tučné smouvě kterou spolu měli, kdo její podpis inicioval, kdo komu zaplatil a jestli jsou tam nějaké speciální podmínky. To se ale bohužel asi nedozvíme. Ale jak už tu někdo psal, byla to win-win situace, která oběma stranám pomůže posunout se dál. +1 |
15.9.2023 | Článek | Sundal bych ten fofr štítek a ten plast vzadu, kratší výfuky a je to nádherná motorka. -1 |
15.9.2023 | Článek | přesně tak. A mají to na všech modelech už pár let. Pokazili tím celou motorku. |
15.9.2023 | Článek | tvl nádlhera! |
15.9.2023 | Článek | MIlanMI - spíš je problém, že neumíš pořádně česky. V případě zdvihového objemu je pojem "obsah motoru" zavedený termín. |
11.9.2023 | Článek | Dík, Katanu samozřejmě znám. Ale ta má ten design úplně nekompromisní. V článku je to také zmíňeno. Ta XN vypada prostě "hodnější". |