PROFIL UŽIVATELE

Adresa profilu:http://zzpol.motorkari.cz (Sdílet)

Nalezeno 239 záznamů

24.10.2018 Článek Dobrý ráno Ondro,
mohl bych odpovědět, že píšu hlavně pro sebe, abych se již nemusel probírat 2.-3.000 fotek, které si z každé cesty přivezu, pro cestopis nejprve proberu podle toho jak se která nepovedla. Pravda je ale taková, že si článek napíšu nejdříve fotkami vybranými tak aby cestopis sami psali. Pak se snažím vepsat pár vět, aby se to propojilo. Je to ale dřina. Někdy to vyjde že je obrázků více, jindy naopak. Cestopisy čtu podobně, nejprve začnu s obrázky a když jsou pro mě inspirací, tak si k nim i něco přečtu. Dojdu tak kolikrát k tomu, že si cestopis přečtu celý, někdy i od konce Tentokrát jsem snad poprvé použil kapitoly. Vznikly cestopisy sport, válka a moře. Na každý tak vyšla obvyklá stovka fotek. Přeji Ti mnoho pohodových kilometrů a z nich sepsaných zážitků pro nás, kteří začínáme cítit, že toho už mnoho nedáme S pozdravem Míra
23.10.2018 Článek Zdravím Targusi,
bude to jak píšeš. O vojenské historii jsem se rozepsal z více zdrojů jen okrajově.
Při přípravě cesty jsem vypozoroval, jak zdánlivě nesouvisející události ve Východním Prusku, brzy po WW1 začali do sebe podezřele zapadat a to mě tam velmi lákalo. Na místě pak utvrdilo, že od těch dob se mnoho nezměnilo. Řada dnešních Poláků tam v životě nebyla, protože to bylo dlouho německé území a těch co tam žijí na samotách jsem mnoho nepotkal. Žurek v malém bochníku s pokličkou jak píšeš podávali na Helu, v polní kuchyni před baterii Schleswig-Holstein. Fotku tam odsud bohužel nemám, dal jsem si ho ale ve Vlčím doupěti a to hned 2x po dojezdu odkud je fotka. Chuťově mi přišel jako řidčí hrachovka s bramborem a klobásou.
23.10.2018 Článek Díky za komentáře a zasílám info. ke káře, která pochází z Anglie, zakoupená byla přímo z adresy https://www.motolug.com/index.php?route=common/home
z inzerovátu v anglických bikerských novinách, které jsem si přivezl z TT na Manu v roce 2012. Nákup spočíval pouze v zadání specifikace do on-line formuláře a následným uhrazením požadované částky. Pozor, v základu chybí rezervní kolo. Kompletní jsem dokoupil u Pneu Peterka. Složenou káru přiveze DHL v balíku velikosti pračky otvírané z vrchu. Součástí je formulář s VIN kodem, na základě kterého vydá Dopravní inspektorát techničák a SPZ. Složná se vejde do kufru každého osobáku, případně se sklopenou ½ zadního opěradla.
22.10.2018 Článek Pánové, čas letí jako střelená svině, jezděte a hlavně pište pro ostatní… několik let jsem utvářel scénář cesty, nic světoborného nevzniklo, ale jsem docela rád, že je to již minulost jestli cokoli z napsaného bude inspirací, budu upřímně rád… S pozdravem Míra
9.7.2018 Článek v Praze skončili mistrovsky zvládnuté výroční oslavy 115 let H-D, které umožnili dokonalý náhled do srdcí volnomyšlenkářských harlejářů z celého světa, na což Praha a organizátoři mohou být právem hrdi... potvrdili mi to i mnozí zahraniční motorkáři v trójském kempu, kde jsem byl ubytován… současná česká veřejnost pak měla unikátní možnost pochopit o co příznivcům značky H-D z celého světa jde a to se dokonale povedlo, obzvlášť když v takovém měřítku se stejná příležitost rozhodně nemusí dlouho opakovat… za mě organizátorům velká poklona

Pozn: ceny byli jaké byli, lístek na 4 dny z předprodeje s ročním předstihem byl ale za pouhých 20 EUR ( vč. šedého H-D trika ) a to rozhodně není mnoho … cena podobného v černé barvě na místě přitom byla 35 EUR
25.12.2017 Článek Obrovská kuráž a pevný nervy se Stadionem z Rakovníka, kde se kdysi montovali a kde bydlím dojet tak daleko. Targa Florio a jeho okolí mě již dlouho láká, ale na H-D. Odrazují však osobní zážitky z jihu Itálie. Chtěl jsem taky vidět Vesuv a Pompeje, víc na jih toho autem a skutrem v plánu nebylo.
Zpáteční cestou na Řím s krátkým vykoupáním u cesty mě komplet vykradli auto. V Římu znovu,
ale to už nebylo co brát, na skutru jsem tenkrát objížděl památky jako o Prázdninách v Římě
Díky moc cestopis čtený jedním dechem a fotky přímo z Campofelice
3.7.2017 Článek Pravda, pravda, je to tak. Jedná se o výškové převýšení. Na horách obecně vzdálenosti míst uváděny nejsou. Je uveden čas cesty průměrného turisty. Na rozcestnících je ale převýšení, ze kterého si vyvozuji čas pro sebe. Je to tak proto že v 58 letech se již za průměrného turistu rozhodně už nepovažuji Paní na Fačkovském sedle taky říkala ře jsem tam za 2h dle rozcestníku. Měl jsem co dělat 550m zvládnout do 3h. Jinak z rozcestníku na Snilovském sedle je to na Kriváň ještě 0:40h. Cesta z lanovky do sedla zabere 0:05h. Zbývá 0:15h na cestu zpět, máli se to stihnout do 1h. Každopádně moc děkuji za upozornění a zdravim na Břeclavsko
12.7.2016 Článek Pánové, přesně jak píšete. Dodnes nevěřím že jsem to byl já ale vnitřně cítím že mám splníno Amerika je pro Evropanana velká výzva a rád bych se ve stylu ´´Někdy příště už si nebudou cizí´´ vypravil se svým Harleyem na její západní pobřeží s čímž si aktuelně ve své fantazii pohrávám Dík a mějte se
5.5.2016 Článek Zdravim, jsem si vědom že rubrika o cestování je primárně vyhrazena jinačím záležitostem a i proto jsem s vložením cestopisu váhal. Za to že jsem nebyl vyštípán ihned po zveřejnění děkuji. Míra
25.12.2015 Článek Zdravim a diky za upozorneni na chyby kterých se zcela urcite najde jeste mnoho vcetne vecnych. Cestopis pisu hlavne pro rychlou orientaci potrebnou k navsteve dane lokality kterou je diky laskavosti motorkarskeho webu mozno zverejnit pro ostatni zajemce. Jinak jsem docela rad ze jsem se dozil 57 letech a jiz nemusim byt zastupcem absolutne niceho Vesele proziti Vanocnich svatku vsem motorkarum a jejich rodinam. Vse nejlepsi v novem roce preje Mira
16.7.2015 Článek Rád odpovím. Motorku jsem vezl na káře protože už na ní neujedu více než 400 km denně. Obzvlášť když z původně plánovaného výletu na více dní s přespáním u Novomlýnských nádrží při cestě tam a zpět se stala víkendová akce. Cestou na Balaton bych toho s výjezdem na motorce ve ČT odpoledne a předpokládaným návratem do půlnoci v NE + 2 dni Festu měl docela dost a paní by se mnou určitě jet nechtěla a o to mi šlo především. Na chlubení to moc není ale věřím že se ještě někam podívám. S pozdravem Míra
16.7.2015 Článek Děkuji za každou Vaši otázku která v sobě skrývá námět pro x dalších odpovědí. Bohužel žijeme v hodně uspěchané době, ve které se každý snažíme stihnout co nejvíce zážitků. Hluboce smekám před Těmi kdo dají za 8 dní 5.000km a více nebo kdo to má v ruce a dokáže jet kudlu i za běžného provozu. Kdysi jsem v zahraničí ale slyšel že šťastný chlap ten kdo má svoji loď, ženskou a peníze. Snažím se již delší dobu o něco podobného i v našich podmínkách ale jde to jen velmi velmi pomalu. Takže i když bylo vše připraveno vyjelo se o 2 H později, z Blavi dokonce v 10:30, holky v Maďarsku jsou v pohodě a dokážou jet na všem a to i v žabkách. Některé jsou při tom hodně sexy, obzvlášě ty co byli loni v Praze. Na dané téma by se toho dalo napsat mnoho ale bude mnohem lepší když se každý přesvědčí osobně o tom že 17.Open Road Fest za to opravdu stojí navštívit. S pozdravem Míra
24.7.2014 Článek Děkuji za připomínky které jsou oprávněné. Momentky ze dvou foťáků velikosti cigaretové krabičky slouží hlavně k zaznamenání okamžiků z cest které jsou leckdy neopakovatelné a ani následná komprese jim na kvalitě nepřidá. Cestopis jsem psal hlavně pro ty kdo o podobné cestě přemýšlí a jakákoli info. přímo z místa se jim může hodit tak jako tomu bylo u mě. Omlouvám se všem kdo od uvedeného cestopisu očekává něco jiného. S pozdravem
16.6.2013 Uživatel Komentářem si mi udělal velkou radost. Díky za vzkaz. Propracovat se k tomu co člověk chce trvá někdy hodně dlouho a pomůže k tomu leckdy náhoda nebo velké štěstí, což se stalo u mě současně. Velmi si toho vážím a přeji i Tobě to samé, stojí to za to, měj se.