renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Chotis

Offline: Dnes v 15:49 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 38
Město: Praha
Lokalita: Praha
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 181x
ID uživatele: 17748
Registrace: 4.2.2008

Adresa profilu:http://chotis.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 15 záznamů

21.6.2010 Článek Jak je na tom se spotřebou?
17.12.2009 Článek Po dlouhý době konečně motorka, kterou bych koupil slint
30.4.2009 Článek Pokrok??? "Pokrokovej" vejfuk, kterej nenajdeme ani na kdejakym supersportu, na cestovnim XJ? Rozložení pár kg na motorce, která je určená pro dva, na výlety a třeba ještě s kuframa? Blbost... Oni už prostě nevědi, co by na tom krásnym klasickym designu zkurvili... To neni pokrok, to je humus!
29.4.2009 Článek xtezeto: avatar symbolizuje moje dvě oblíbené značky XJ s dvěma krásnějma chromovanejma laufama je to pravé a jediné XJ. Že tuto řadu opět probrali k životu hodnotim velice kladně, ale zákazníka si tím ve mně nezískaj
29.4.2009 Článek xtezeto: to je bezpáteřní názor
"Co máte pořád s tím výfuckem?Kromě detailní fotky není téměř vůbec vidět." - No právě!!!
29.4.2009 Článek Memphis: standardně jsou pod motorem svody, takže ho částečně chráněj, nehledě na to, že já motor nechci cpát 5cm nad vozovku :) Ale stejně, když se dá co nejníž, aby snížil těžiště, ale ještě tam byla rezerva nad asfaltem, tak už se pod něj vejfuck nevejde, to by musel bejt jak u pařízka A když se tu podíváš na ty fotky a na starý XJ, přijde ti, že ty výfuky jsou nějak vysoko? Jak tam ty motorky stojej před sebou, je krásně vidět, že rozdíl ve výšce výfuků staré a nové generace může bejt tak 10-20cm. To fakt nestojí za to, posunout pár kg o 20cm dolů a ochudit tak motorku o něco tak důležitýho jako je pořádnej lauf. Jediný možný vysvětlení je v tý ceně, to se mi zdá jako nejlogičtější důvod, proč to Yamaha takhle urobila. Ale stejně je to fuj!
29.4.2009 Článek lynx: na tom přítelkyni nesvezu
29.4.2009 Článek memphis: s tim snižovánim těžiště mi to do hlavy neleze. Přece je výhodnější posadit co nejníž motor, kterej do rozložení hmoty promlouvá nejvíc, než ho nechat, kde je a cpát pod něj pár kg hmoty... Nehledě k tomu, že ten zanedbatelnej pocitovej rozdíl ani náhodou nevyváží negativní estetickej dojem z takovýho hnusnýho řešení

FilipT: nj, jenže motorka se mi musí v první řadě líbit... Já vim moc dobře, že XJ neni žádnej zázrak, hlavně podvozkově a brzdově, ale všechno jí odpouštim hlavně proto, jak vypadá
29.4.2009 Článek Když vidim vedle sebe starou novou generaci, sáhl bych rozhodně zase po té staré, je nádherná... Na ty novoty si nezvyknu
26.3.2009 Článek Tohle bych nikdy od Ducati nečekal... A nadšenej z toho nejsem Jedině ten rám dává tušit, že tam buší desmozlo, ale jinak to jako duci vůbec nevypadá...
19.1.2009 Článek blafan: hlupáčku...
19.1.2009 Článek To sou zas kecy tady... Změnu ano, klidně i do Brna, ale ty narážky si nechte, debilové jsou i v Brně.
15.1.2009 Článek DaliboRR: Oni jen provokujou a ty se toho chytáš Ale vpodstatě mají pravdu. Ty ale pravdu nemáš, když napíšeš takovou výstavní kravinu, jako že nevědí, o čem je motorka.

Miura: já se rád zastávám Bohužel často si spíš přisadim
15.1.2009 Článek DaliboRR: Na ty dva reagovat nemusíš, ale kdybys s nima někdy jel, poznal bys, že "o čem je motorka" ví sakra dobře... Takhle jen plkáš blbosti
15.1.2009 Článek s4r: Neprovokuj pořád

TOPlist