Komentáře
Nalezeno 15 záznamů
21.6.2010 | Článek | Jak je na tom se spotřebou? |
17.12.2009 | Článek | Po dlouhý době konečně motorka, kterou bych koupil slint |
30.4.2009 | Článek | Pokrok??? "Pokrokovej" vejfuk, kterej nenajdeme ani na kdejakym supersportu, na cestovnim XJ? Rozložení pár kg na motorce, která je určená pro dva, na výlety a třeba ještě s kuframa? Blbost... Oni už prostě nevědi, co by na tom krásnym klasickym designu zkurvili... To neni pokrok, to je humus! |
29.4.2009 | Článek | xtezeto: avatar symbolizuje moje dvě oblíbené značky XJ s dvěma krásnějma chromovanejma laufama je to pravé a jediné XJ. Že tuto řadu opět probrali k životu hodnotim velice kladně, ale zákazníka si tím ve mně nezískaj |
29.4.2009 | Článek | xtezeto: to je bezpáteřní názor "Co máte pořád s tím výfuckem?Kromě detailní fotky není téměř vůbec vidět." - No právě!!! |
29.4.2009 | Článek | Memphis: standardně jsou pod motorem svody, takže ho částečně chráněj, nehledě na to, že já motor nechci cpát 5cm nad vozovku :) Ale stejně, když se dá co nejníž, aby snížil těžiště, ale ještě tam byla rezerva nad asfaltem, tak už se pod něj vejfuck nevejde, to by musel bejt jak u pařízka A když se tu podíváš na ty fotky a na starý XJ, přijde ti, že ty výfuky jsou nějak vysoko? Jak tam ty motorky stojej před sebou, je krásně vidět, že rozdíl ve výšce výfuků staré a nové generace může bejt tak 10-20cm. To fakt nestojí za to, posunout pár kg o 20cm dolů a ochudit tak motorku o něco tak důležitýho jako je pořádnej lauf. Jediný možný vysvětlení je v tý ceně, to se mi zdá jako nejlogičtější důvod, proč to Yamaha takhle urobila. Ale stejně je to fuj! |
29.4.2009 | Článek | lynx: na tom přítelkyni nesvezu |
29.4.2009 | Článek | memphis: s tim snižovánim těžiště mi to do hlavy neleze. Přece je výhodnější posadit co nejníž motor, kterej do rozložení hmoty promlouvá nejvíc, než ho nechat, kde je a cpát pod něj pár kg hmoty... Nehledě k tomu, že ten zanedbatelnej pocitovej rozdíl ani náhodou nevyváží negativní estetickej dojem z takovýho hnusnýho řešení FilipT: nj, jenže motorka se mi musí v první řadě líbit... Já vim moc dobře, že XJ neni žádnej zázrak, hlavně podvozkově a brzdově, ale všechno jí odpouštim hlavně proto, jak vypadá |
29.4.2009 | Článek | Když vidim vedle sebe starou novou generaci, sáhl bych rozhodně zase po té staré, je nádherná... Na ty novoty si nezvyknu |
26.3.2009 | Článek | Tohle bych nikdy od Ducati nečekal... A nadšenej z toho nejsem Jedině ten rám dává tušit, že tam buší desmozlo, ale jinak to jako duci vůbec nevypadá... |
19.1.2009 | Článek | blafan: hlupáčku... |
19.1.2009 | Článek | To sou zas kecy tady... Změnu ano, klidně i do Brna, ale ty narážky si nechte, debilové jsou i v Brně. |
15.1.2009 | Článek | DaliboRR: Oni jen provokujou a ty se toho chytáš Ale vpodstatě mají pravdu. Ty ale pravdu nemáš, když napíšeš takovou výstavní kravinu, jako že nevědí, o čem je motorka. Miura: já se rád zastávám Bohužel často si spíš přisadim |
15.1.2009 | Článek | DaliboRR: Na ty dva reagovat nemusíš, ale kdybys s nima někdy jel, poznal bys, že "o čem je motorka" ví sakra dobře... Takhle jen plkáš blbosti |
15.1.2009 | Článek | s4r: Neprovokuj pořád |