renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

JohnForest

Offline: 1.11.2020 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 11
Město: Vsetín
Lokalita: Vsetín Zlínský
Body komentářů: 8
ID uživatele: 167326
Registrace: 29.6.2012

Adresa profilu:http://johnforest.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 8 záznamů

20.11.2018 Článek Mám radost, že diskuse běží. Jen připomínám, že výkon není všechno. Důležitější je pružnost motoru, kroutící moment od nízkých otáček a plynulá výkonová křivka, která vede až skoro do nebe... Nejsem moc dobrý jezdec (začal jsem pozdě a už mě hlava nepustí tam co zamlada) a na Multistradě jsem nikdy v terénu nejel, tak se jen opírám o zkušenosti těch, kteří ji mají a jezdí lépe než já. Já mám Super Tenere už roky právě proto, abych snížil pomocí techniky výkonostní rozdíl mezi mnou a kamarády, kteří opravdu jezdit umí. Když použiju pocitovou technologi použitou v diskutovaném článku, tak si myslím, že Super Tenere bude v terénu, tedy při endurových přejezdech, proti Multistradě bezpečnější a ovladatelnější a díky tomu rychlejší, a samozřejmě odolnější (pokud tam někdo Ducatku vůbec vezme). Kdyby to někdo opravdu otestoval, byl by to jistě hodně čtený článek a mohli bychom se všichni pořádně pobavit i když venku sněží . PS: Terénem myslím třeba tohle: https://www.motorka...&act=fotogalerie
+1 
20.11.2018 Článek Dost trapný test. Od počátku je zřejmé, že zase vyhraje brambora. Nic se ve skutečnosti netestovalo, neměřilo, nevážilo. Po letech, kdy je Super Tenere na trhu, pořád testeři opakují, že nemá vypinatelné ABS. Ale brzdový systém Yamahy je jiný. Stačí nejprve zabrzdit zadní brzdou... Projíďka tereném vyřadí z testu Dukatku (opravdu krásná a rychlá, ale je určená jen na asfalt). Ale pokud chcete, můžete si Yamahu nechat "přečipovat" (v Německu). Motor má velké rezervy a vydrží to. Motorka je pak na turistický mód dobrá v terénu a ve sportovním může soutěžit s Multistradou na asfaltu.
+1 -2
13.3.2014 Článek .. na dlouhou expedici s horskými offroudovými přejezdy je důležitější spolehlivost, ochrana motorky při pádu, kvalitní robusní podvozek zvládající i těžší terén, citlivý motor v nízkých otáčkách a jisté brzdy. Naopak úžasné zrychlení a vyhoněný výkon jsou věci, které potřebujete na takovéto expedici až na posledním místě. Ale samozřejmě se hodí na závody na asfaltu kolem komína. A kdo tohle chápe a jezdí offroadové expedice, volí Supertenere
+11 -2
21.5.2013 Článek Proč u BMW nedají do svého supersportu (1000RR) brzdy z 1200GS ? Ve všech testech "německých" časopisů má GS lepší brzdy i ABS než Super Tenere...
+1 
12.3.2013 Článek Proč je z toho časopisu a jeho rádoby testů tak strašně čišící, že články jsou převzaté z němčiny a tam to platí němečtí výrobci? http://www.motorradonline.de
10.1.2013 Článek Dnes jsem si koupil tenhle časopis zejména kvůli testu XTZ 1200 Super Tenere a zjistil jsem, že to ve skutečnosti žádný test není (mimochodem stejně jako několik dalších článků v rubrice TEST). Kvalita novinařiny upadá bohužel i mezi motorkáři.
+1 
25.8.2012 Článek A ještě poznámka k chladiči na boku. Motorka se uchladí i při pomalé jizdě v terénu při teplotách hodně přes 40 C. Větrák se samozřejmě občas zapíná a pak je docela hlučný (což vádí až při zastavení). Naštěstí je to vždy jen krátce, pokud úplně nezastavíte, pak hučí i minutu.
25.8.2012 Článek Pár vlastních zkušeností pro ty, kteří přemýšlí o podobné motorce:
Vypínání ABS není nezbytně potřeba ani v těžkém terénu. A vlastně to není ABS, ale UBS, tedy systém mnohem sofistikovanější. I prudké kamenité sjezdy vyřeší nejdřív sešlápnutí zadní brzdy, ale krizové brždění na asfaltu je jedinečné a dává až nebezpečný pocit bezpečí.
Přídavné světla či mlhovky (jak kdo chce) doplňují výborně hlavní světlomety. Tak do 20 m jsou dokonce výrazně silnější a osvětlený obrazec je velmi souvislý.
Jízdní vlastnosti v terénu jsou srovnatelné s malou tenerkou vyjma světlé výšky (ostré lavice) a větších skoků a tím pádem jsou veskrze lepší než u konkurenčních osmistovek...
Pirelli Scorpion Rally ani tak nehučí jako spíš "drncají" v důsledku toho, že špalky jsou v řadách a tvoří více mnohoúhelník, než kolo. Ale drží dobře i v náklonu. Od tachometrových cca 185 km/h výše se motorka občas zavlní (to na silničních gumách nedělá, homologace je navíc jen do 170) Jinak obdobné Mitasky hučí mnohem víc.
Váhy se nebojte, je opravdu zvládnutelná srovnatelně s menší xt660z a navíc je hodnotou velmi podobná s vahou obdobně vybaveného malého bmw 1200 GS (pokud porovnávate hmotnosti na váze nikoliv v testu )
Vše testováno letos mimo jiné v Albánii

TOPlist