renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

megacruiser

Offline: 7.6.2022 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 46
Město: Brno-Bystrc
Lokalita: Brno-město Ji...
Napsal příspěvků: 11x
Body komentářů: 38 / 11
ID uživatele: 166
Registrace: 8.2.2008

Adresa profilu:http://megacruiser.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 248 záznamů

28.6.2009 Článek to bahnomil: já netvrdím že je CNG nějak extra nebezpečné, ale musí být pod velkým tlakem narozdíl od LPG, nechat potom stát motorku s takovou bombou pod sedadlem někde na slunku, no nevím. Taky tvar bomby nejde moc modifikovat jako tvar nádrže na benzín. Navíc prakticky všude je zákaz vjezdu vozidlům s LPG nebo CNG do podzemních garáží.
Provoz na naftu, to je jiná věc. Pokud by se už při konstrukci řekněme toho skůtru brala v potaz možnost provozu i na jakýkoliv rostlinný olej (filtry, vstřikovače, nastavení motoru), bylo by to super. Možná nainstalovat hned 2 nádrže a do jedné dávat naftu, do jedné olej s možností přepínání podle okolností a zahřátí motoru třeba. Na rovinu říkám že bych do toho šel na jezdění po městě.
28.6.2009 Článek Asi se prostředí výstavy zlepší když bude víc místa. Jen škoda že postavili tak hnusnej novej pavilon, vedle Z a A vypadá jak nějakej lacinej sklad nebo montovna.
23.6.2009 Článek Zajímavá motorka, bohužel s hodně vysokou cenou a dost složitou technikou. Ta spotřeba by taky mohla jít ještě dolů - i VW Lupo 1.2 TDI jezdil reálně pod 3 litry na 100 a to je těžký auto. Design ujde až na to nesmyslné uspořádání světel v masce. Motor by mohl vydržet, i když ve smartu moc nevydrží, stačí 100 tisíc a rachotí jak bedna šroubků.
Přimlouvám se taky za maloobjemový diesel do nějakého skůtru, potom by se dalo jezdit za pár korun naprosto ekologicky a pálit rostlinej olej koupenej v akci v Tescu za pár kaček
LPG a CNG nebo i vodík bych do motorek necpal, sedět na bombě by asi nebylo pocitově úplně ideální
23.6.2009 Článek Bude to jen další zvyšování cen autoškol na mašinu. Takže výsledkem bude, že bohatí budou jezdit s papírama na papírově seškrcených mašinách s plným výkonem dál a ti mladí co si musí na všechno vydělat po brigádách na papíry nebudou mít. Už s dnešníma cenama autoškol je to problém, znám už víc mladejch kluků co si prostě řidičák nemohli dovolit a jezdí bez papírů na mašině (v autě) za kterou dali všechny prachy co sehnali různě po brigádách. Jak mají potom nedostatečnou výbavu asi není potřeba připomínat. Ale zase jezdí, co já vím o dost opatrněji aby si nezničili motorky za který dali všechny prachy tak to snad nějak přežijí a časem si ty papíry dodělají...
Ještě k těm cenám: dnes stojí autoškola na mašinu tak 10x víc než před 15 rokama, ale platy na brigádách jsou zhruba stejný jako před těma 15 rokama a fakt si nemyslím že náklady na autoškolu tolik vzrostly. Třeba tu máme tak trochu "kartel" co si drží ceny pěkně nahoře, no ale možná se pletu...
19.6.2009 Článek Snaha zajímavá, ale v dnešní době naprosto nesmyslný podnikatelský záměr. Znám plno motorkářů, mladých i starých. Ale neznám ani jednoho který by si koupil takovou motorku a potom ji doma sestavoval.
Princip stavebnic může fungovat pouze u exkluzivně vypadajícího zboží které nelze jinak získat. Znám člověka, který si postavil doma repliku Lamborghini Countach, jiný zase vzpomínaného Kaipana, další si postavil repliku choppera z nějakého filmu. Nikdo si ale nesestavoval doma "babetu" nebo "trabant". Řeknu to ještě jinak: když ten člověk co stavěl choppera někam přijede, s hrdostí může říct "tohoto choppera jsem stavěl". Dočká se uznalých pohledů okolí a ocenění své práce. Když by přijel na podivně vypadající maloobjemové motorce osazené pochybným čínským motorem a na dotaz co to je za motorku oznámí "to jsem si postavil doma", dočká se akorát komentářů typu "to je vidět" a posměchu. A už vůbec nepočítejte s tím, že by si takovou stavebnici koupil nějaký dnešní teenager. Toho zajímá jen cena a kolik se svým strojem nadělá parády. Dnešní mládež taky není technicky zručná. Nemají čas, trpělivost, prostor. Ve volném čase jsou dnešní teenageři na brigádách, díky tomu znají cenu svého času a do podobné akce se nikdy nepustí. Raději si koupí starší GS500 nebo něco podobného. Otec by synovi taky asi takovou stavebnici nekoupil, raději mu koupí něco spolehlivého už sestaveného a ne nevyzkoušený slepenec nejlacinějších dílů.
Další problém by byl s homologací sestavené motorky. Cena odvozu někam na druhý konec republiky, platba za schválení. Kdo by chtěl podstupovat takové martyrium kvůli "mopedu" kterých je všude na prodej plno za nižší cenu a bez starostí? Kvůli nápisu "Bohemia"? Možná ano, ale to by musela mít motorka silný český motor a vypadat skvěle. :
12.6.2009 Článek Nejhezčí Hornet 600 je ten předchozí model, poslední s železným rámem ve skořicové metle. Tohle je jen další rádoby moderní slátanina které asi na chuť nepřijdu nikdy. Měli téhle motce vymyslet jiný jméno, všechny prvky který definovaly design starýho Horneta beztak zmizely...
4.6.2009 Článek Celkem hezká motorka, akorát ten displej je úlet. Minimálně otáčkoměr by měl být analog, poloha ručičky v budíku se líp čte než změť znaků na displeji. A ty obrovské segmenty od měřáku paliva, to snad nemyslí vážně, úplně by stačil malý sloupek na boku displeje a červená kontrolka signalizující saharu v nádrži.
4.6.2009 Článek Snaha o exkluzivitu je tady už vidět moc a není to zrovna elegantní řešení. Navíc praktičnost nula. Spíš bych ocenil kdyby Honda hodila do serie ten retro naháč založenej na vzhledu staré CB 750. Na první pohled už vypadal připravenej do výroby, bude škoda jestli ho dají k ledu. K těm dnešním futuristickým naháčům s absurdními tvary by to už chtělo nějakou trochu retro protiváhu v nabídce...
1.6.2009 Článek Trapná rozpočtovka. Zřejmá snaha o vyrobení levnější kopie Aprilie Shiver. Akorát místo hliníkové části rámu plastová napodobenina, místo krásné hliníkové kyvky nejlacinější šmejd, místo... No raději nepokračovat, Japonci ztrácí invenci a z jejich motorek se stávají neurčité kopie bez emocí.
16.5.2009 Článek Trochu rozporuplná stavba - hlavně ten vzduchovej tlumič přední vidlice se k přísnýmu retro stylu stavby moc nehodí. Event Horizon se mi celkovým zpracováním líbí víc, taky přinesl víc nových prvků a od pohledu je vhodnější k jízdě. Ale jinak samozřejmě respekt a obdiv, na obou stavbách je vidět obrovskej kus práce.
11.5.2009 Článek Na designu je vidět křečovitá snaha o originalitu za každou cenu, i když na motorce každá podobná nesouměrnost působí nepatřičně a v tomto případě je nesouměrnost i naprosto zbytečná. No ale zase když už opustili nesmyslnou koncepci plochých dvouválců tak se asi musí odlišit od japonců nějak jinak, ještě kromě ceny, samozřejmě...
2.5.2009 Článek Musel jsem se smát u obrázku kde někdo sedí na Versysu a dotýká se země jen špičkama bot. Mít silniční motorku kde nedosáhnu na zem alespoň celou plochou bot, to bych fakt nemohl. Ví někdo proč je to sedlo tak vysoko když se výška nad silnicí prakticky nezměnila (a ani to není potřeba) ve srovnání s klasikou ER6? Ani úhel zalomení kolen se mi nezdá lepší. Takže se akorát zvedlo těžiště, opravdu skvělá inovace, bravo.
2.5.2009 Článek Dřív se dělaly co nejdelší a nejpřímější svody kvůli průběhu výkonu a krouťáku, dnes už to asi výrobci nějak "přečurali" nastavením vstřikovacích jednotek. Možná i s pomocí dnešních počítačů navrhli jakžtakž optimální neviditelné výfuky pod motorem... Ale stejně je to vše jen kvůli ceně. U naháče je celkem jedno jakou má šířku motoru jak vysoko nad silnicí, určitě by bylo lepší posunout z hlediska těžiště co nejvíc dolů motor který váží řádově víc než výfuk. Taky ostatní řešení, třeba zadní kyvka, vypadají hrozně levně. Celkově japonci dost ztrácí, třeba ve srovnání Shiver-Gladius je to jasně vidět.
Grifindoor: GSR600 bych moc jako výhodnou koupi a dobrou mašinu neprezentoval - má tak špatně navržený rám, že stačí malé ťuknutí předkem které ani neohne šavle a rám okamžitě praskne u krku, viz. desítky obrázků na webu.
21.4.2009 Článek Enfield je zastaralej, ale nápad dát do motorky nebo třeba skůtru diesel motor, to by šlo. Převod variátorem nebo něčím podobným a pohodový vozítko na dojíždění do práce, navíc se super spotřebou, by bylo na světě. Věřím že s moderní technologií by to jezdilo tak za litr fritovacího oleje
16.4.2009 Článek Před leasingem by bylo lepší spíš varovat - někdo si to nedokáže spočítat, chce už mít motku doma a pak přeplatí na splátkách šílenou sumu. Podobný je to i s některejma úvěrama, ty úroky většinou bývají naprosto neakceptovatelný. To už je lepší třeba rok počkat, přišetřit, nebo koupit rok dva starou mašinu když není hotovost na funglovku.

TOPlist