renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

megacruiser

Offline: 7.6.2022 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 46
Město: Brno-Bystrc
Lokalita: Brno-město Ji...
Napsal příspěvků: 11x
Body komentářů: 38 / 11
ID uživatele: 166
Registrace: 8.2.2008

Adresa profilu:http://megacruiser.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 248 záznamů

13.11.2009 Článek Zásadní rozdíl mezi normální 95 a vysokooktanovým palivem je ten, že v 95 je etanol a v těch vysokooktanových není. Takže u starších motorek, nebo před zimou by se na 95 nemělo vůbec jezdit. Etanol váže vodu a působí v motorech, palivovým vedení i nádrži korozivně, pokud se navíc do staré motorky přidají ještě aditiva - náhrada olova na ochranu ventilových sedel a je tam benzín s etanolem, taky to nedělá dobrotu, zreaguje to, zalepí šoupátka. U úplně nových motorů s nekorodujícími vstřikovači a celým benzínovým vedením je to samozřejmě už jedno, ty jsou na to stavěné. Btw. třeba u bráchovýho auta je výslovně napsáno v manuálu že se nesmí používat benzín s etanolem jinak hrozí poškození motoru...
22.10.2009 Článek Nový Bandit je příkladem jak se dá zničit legenda. Chápu že kupa plastů je levnější než světlo a budíky v chromu, ale přesto...
A ještě poznámka: Budíky které byli nahrazeny - snad tY budíky bylY nahrazeny. Je trapné, když novinář nezná pravidla pavopisu.
14.10.2009 Článek Hlavně že je ten nesmysl "eko". Sice jenom emise přenáší do nejbližší elektrárny, ale když je to moderní takto říkat... Jinak je to nesmysl - Segway funguje, protože se řídí nakláněním, tady nevím jak to chce naklánět, když na tom bude sedět pořád v jedné poloze.
8.10.2009 Článek Ve srovnání se staršími modely se trochu vytratila sportovnost a dynamika, motorka opticky hodně stloustla, stal se z ní cestovní obr připomínající BMW.
7.10.2009 Článek Nová Z1000 trochu připomíná Munch Mammoth, hlavně bočním profilem a nízkým, dolu posazeným předním světlem. Vypadá celkem dobře. Jen mi vadí, že zatímco dřív byl u naháčů dominantou odkrytý motor, dnes je motor jen cosi černého, sotva viditelného, zakrytého barevnými plasty.
4.10.2009 Článek CB1100 - tak to vypadá, že se na trhu objeví jedna opravdu hezká motorka. Škoda jen, že byla trochu napadená dnešní módou "vše v černé barvě", kola ve stříbrné nebo v barvě motorky + leštěné ráfky a motor buď stříknutý stříbrnou nebo s kartáčovaným hliníkem - to by bylo rozhodně hezčí a stylovější. Mám jen trochu obavu o životnost motoru, přece jenom s dnešní chudou směsí se spalovací prostor víc zahřívá a nevím jestli to těch pár žeber ve městě uchladí.
18.9.2009 Článek Vypínání motoru u skůtru je nesmysl, bude muset mít větší startér, těžší baterku aby vůbec vydržela to neustálé startování, taky na její dobíjení se spotřebuje asi víc výkonu motoru - spotřeba moc dolů nepůjde. U nějakého 5-ti litru auta to smysl má pokud v USA stojí v koloně skoro pořád, ale tady je to naprostý nesmysl.
10.9.2009 Článek Ta dvouspojková převodovka asi skutečně bude, ale nebude to styl jako DN-01, ale jako DSG u koncernu VW. 3 sudé rychlosti přes jednu a 3 liché přes druhou spojku na jedné společné ose. Technicky to bude zatraceně složitá věc, doufám že se s tím Honda popere aby to mělo dostatečnou životnost. Předpokladem je, že převodovka nebude tolik trpět jako u klasické spojky, problémem asi bude pokud elektronika nesprávně odhadne kterou rychlost má na druhé ose předpřipravit a taky hmotnost motoru se určitě hodně zvedne. Ale věřím že to bude podobně promakané jako u DSG. Tím ale neříkám že bych to chtěl
2.9.2009 Článek Tento "test" vypadá spíš jako mnohonásobná reklama na objednávku. Prvně zviditelnění ER6N, což bylo asi součástí dohody vzhledem ke slevě kterou redakce dostala. Potom propagace nehorázně předraženého tankvaku...
Mnohem lepší by bylo sehnat víc podobných motorek, víc kusů různé výbavy a udělat něco jako test vhodnosti motorek této cenové kategorie pro podobnou cestu. Kawasaki je moje značka, ale tento typ nicneříkající zaplacené propagace bez srovnání s konkurencí mi nepřipadá fér...
27.8.2009 Článek Je to zajímavá věc a klobouk dolů, dotáhnout něco takového do sériové výroby včetně homologace. Ale asi bych si to za motorku nedal - délka soupravy je už potom docela velká, manipulace a parkování by se s mou už tak dost těžkou motorkou ještě zhoršilo. Taky objem není tak velký aby ospravedlnil poměrně vysokou cenu.
26.8.2009 Článek Kapacita baterek a reálný dojezd, to je kámen úrazu u všech těchto elektrovozidel. Toto má baterie jen 4 kWh, to znamená že po dobu 1 hodiny z toho jde tahat průměrně max. 4 kW. Reálný dojezd vidím tak poloviční než optimisticky udává výrobce. Navíc se změnou teploty se taky bude dojezd hodně měnit. Znám lidi co si koupili ty elektroskůtry co se jich plno prodává a všichni se shodli že reálný dojezd je ani ne poloviční než co udával výrobce. Taky se s takovou elektro věcí nedá nikam dál, pořád se musí počítat jen s kapacitou baterek nebo vozit na hřbetu elektrocentrálu :)
12.8.2009 Článek Důležitá je ohleduplnost, kterou bohužel většina lidí ztratí jakmile si koupí drahou silnou mašinu. Potom už je to postoj ve stylu "teď jedu já a ty se mi kliď z cesty".
Reflexní vesta: to bych vůbec nedoporučoval, nebo nějakou skopovou úřednickou hlavu napadne to dat do zákona a budeme jezdit všichni s vestami jak trotlové. Navíc to má na některé "uživatele" špatný vliv - mám vestu, jsem dobře vidět, můžu jet jako hovado...
Laďáky: pokud se jejich hlučnost drží v mezích a mají homologaci, ok. Jinak ale je to svinstvo. Jeden takovej chytrák je má na Ducati a má ve zvyku s nimi přijíždět kolem půl druhé v noci. Že vzbudí všechny co spí v panelácích okolo a v domech kolem cesty kterou přijíždí mu vůbec nevadí.
Dálková světla, nelegální xenony: motorka je sice možná líp vidět, ale je to hnusná neohleduplnost. Pálit někomu do očí dálkovými světly není jen nepříjemné, ale i zakázané, takto oslněný řidič potom může přehlédnout třeba chodce na krajnici nebo v případě snížené viditelnosti úplně ztratit orientaci a třeba i sjet do příkopu nebo čelně sejmout takto obtěžující motorku.
Předjíždění: dojet těsně za auto, pustit dálky do zrcátek, začít troubit, předjet na horizontu, nepovolenou rychlostí zmizet a ještě ukázat fakáče, takové chování nám taky kredit u autařů moc nezvedne a bohužel jsem už toho byl svědkem...
Osobně vítám každý příspěvek k bezpečnosti na silnici. Stačilo by ale jen jedno: začít u sebe, chovat se podle pravidel a hlavně ohleduplně ke všem ostatním na silnici i kolem ní. To ale bude vždy pro některé motorkáře problém a vzhledem tomu že právě tato skupina je nejvíc vidět, asi se nálepky nebezpečných gaunerů jen tak nezbavíme...
3.8.2009 Článek No moc jsem se z článku nedozvěděl. Spíš mi připadá jako taková "nutnost" kdy se tato Kawa musí občas někde objevit aby si redakce zasloužila slevu co dostala
Co digitální otáčkoměr, šlo ho trochu na okruhu sledovat? Obutí - ještě původní(?) se chovalo jak? Co ostatní, složil to někdo?
21.7.2009 Článek Zajímavá motorka, skoro vypadá jako by ji někdo zbastlil v garáži A jen taková poznámka k logice textu: "s čímž koresponduje vysoké 21palcové přední kolo" - nemělo tam být spíš s čímž kontrastuje?
14.7.2009 Článek Opravdu dobrý rady. Bohužel znám i motorkáře co jezdí v noci s dálkama a tmavým hledím na helmě, potkat takovýho idiota musí být v noci opravdu libová věc...

TOPlist