PROFIL UŽIVATELE

JKLM

Offline: 1.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 63
Město: České Budějo
Lokalita: České Budějov...
Body komentářů: 3 / 1
ID uživatele: 162473
Registrace: 26.4.2012

Adresa profilu:http://jklm.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 6 záznamů

20.4.2021 Deník Páníček je šikula velikej! Umí nejen tahat, ale i montovat !
Tak ať už teď Betka celou sezónu jen vrčí, skáče a drží!!!
29.7.2020 Deník Parádní výlet! Moc pekne popsáno i nafoceno
17.7.2020 Deník Krásně popsáno i nafoceno!!! Jako bych tam sám byl !
27.5.2020 Článek Už mám tři stroje vybrané a další volné zkusím taky, snad vyjde počasí a pak to bude den s velkým D. Super nápad a díky za organizaci celé akce, určitě to nebylo a nebude jednoduché.
Jinak není pravda, že prodejci nedovolí testovací jízdy zdarma. Možností je hafo, jen nebýt líný si zjistit a se domluvit. Za všechny chválím a třikrát jsem využil Triumph Praha, vůbec už nemluvím o akcích typu Motoroute, Euro Bike Fest atd., kde můžeš jezdit prakticky furt. Ani kauce tam není třeba, jinde sice ano, ale kauci s poplatkem si snad už nikdo neplete. A že když dostanu motorku s plnou nádrží na půl dne, mám ji vrátit zase s plnou nádrží, to taky asi nebude poplatek !
14.1.2019 Článek Perfektně a čtivě napsané, čtu jedním dechem
A i fotky parádní, ne jako tady běžné cestopisy! Ale toho bahna, to už je pro mě na pomezí dovolené a trestu . Jste určitě mnohem větší drsňáci
2.10.2013 Video Ten test je spíš emotivní klip, než opravdový test, to je fakt. Na druhou stranu, jak zde kdosi uvádí výsledky testů v Motocyklu a v Supermotu, vyznívá to, že je Explorer propadák, až na motor. Já ty testy četl taky, a spoustu jiných, a pochopil jsem je tak, že každá motorka má přednosti a nedostatky, jako cokoliv jiného. Včetně GSa. Tedy žádné překvapení. Po sečtení +a- ale Triumph skončil vždycky ze všech konkurentů (6-9 značek) na druhém, nebo na prvním místě, to podle toho, šlo-li o německý nebo britský časopis či web. Takže tak!

Píšu sem jako šťastný majitel tohohle drobečka (zatím 4000 km, výhradně po asfaltu, bez problémů, jen s úsměvem od ucha k uchu). Pořídil jsem Explorer, protože jsem chtěl cestovní enduro na každý den, včetně dlouhých dovolených ve dvou s plnou polní. Kdybych jezdil sám a chtěl i do terénu víc než jen symbolicky, volil bych asi 800 XC, takhle ale ideál.

BMW jsem nechtěl, to byl základ. Podle mě je GS provařené, líné, má válce naprosto debilně na ráně a je německé. Což neznamená, že se Němci nezmůžou na nic lepšího, ten nový GS vodník bude určitě zase o kus dál, většina principiálních vad (pro mě) ale zůstává. KTM má vynikající superendura, pro mě ale příliš vysoká, s nepohodlným úzkým sedlem, pro druhého za trest, s náročným a příliš častým servisem (Explorer po 16 000 Km!!!)

Yamaha i Honda také fungují, Multistrada speciálně ve verzi Pikes Peak je vlhký sen každého motorkáře s očima, ale mít ji v garáži bych se vyloženě bál (možná je to tím, že nejsem milionář). Dokonalá krása má jméno Ducati. Triumph Tiger (malý i velký) vypadá zase jako skutečný offroad. Minimum plastů, v podstatě motor v trubkovém lešení a kapotáž na řídítkách. Spousta úchytných míst, pohodlné sedlo pro dva a velký Explorer má navíc výkon, který nikdo nepotřebuje, ale každý ho chce

Zkrátka, každý má to své a je dobře, že je na výběr. Já, když jsem před třiceti lety pořizoval Jawu 350/634, brodil jsem s ní daleko horší terény, než dnes s Tigerem a protože jsem neměl žádné srovnání (přecházel jsem z Pionýra), zdála se mi se svými 20 koníky jako nejsilnější bajk světa. Pak ale jednou v Brně (stále ještě v hlubokém totáči) kdosi vedle mě zaparkoval voňavou Hondu CB 750 se čtyřmi zvednutými výfuky a sen skončil. Nejdřív se mi chtělo brečet, ale nakonec jsem se vzmužil a zařekl se, že až jednou vyrostu...

Konec dumky, zbytek mých motorek a tlachání na mém profilu. Jezdit je třeba, jedno na čem!
+3 

TOPlist