Komentáře
Nalezeno 29 záznamů
4.9.2023 | Článek | Vyzkoušej a uvidíš, že to budeš chtít taky |
16.2.2022 | Článek | Zkuste se zavřít do garáže a nechat tam nastartovanou motorku nejlépe bez euro norm. Možná pochopíte, že k něčemu jsou |
16.2.2022 | Článek | Zkuste se zavřít do garáže a nechat tam nastartovanou motorku nejlépe bez euro norm. Možná pochopíte, že k něčemu jsou |
16.2.2022 | Článek | Zkuste se zavřít do garáže a nechat tam nastartovanou motorku nejlépe bez euro norm. Možná pochopíte, že k něčemu jsou |
21.3.2021 | Článek | QL je tuším, je Australský ne USA |
16.6.2020 | Článek | Náklady provozu el. vozu je plný internet od lidí co mají el. vůz a prak. to používají. Tak pokud jste zasedě proti všemu modernímu jen z principu tak to je těžko. Nesvezete se-o dost přicházíte já svůj názor z prak. hlediska znám. Kdo se nechce obohatit a v zasedě z principu odmítá, tak bohužel jak já tak vy tady přicházíme o drahocenný čas a nikam se nedostaneme. Tímto diskuzi končim. Mějte se hezky. |
11.6.2020 | Článek | Nevím jak souvisí fotovoltaika a elektromotorka vážně netuším. :D Všichni lžou i výrobci automobilů potažmo motocyklů, ty ses někdy dostal na průměr to co je psáno u vozu? Např. model X najel už 510 t km až v 500 t km se měnila baterie. To běžný člověk ani nenajde. Zase u ropáku řešíš jiné věci, Turbo vstrikovace, dvouhmotu svíčky, katalyzátor, startér, atd. atd. ve finále pořád el. vůz vyjde mnohem levněji než ropak. Průměrná cena je 0,4 Kč/100Km (záleží kde nabíjís) u rupaku je to cca 2Kc a to neporovnavam výkon ten je úplně někde jinde. Rozdíl je tady na 500 t km cca 800 000 Kč za PH ve prospěch el.. Za to můžeš mít i dvě baterie. :D A to nepočítám kolikrát měniš olej, pal filtr a spousta jiných věcí. Z podstaty je bude vždy jednodušší máš jen baterií motor a řídící el.. Vem si kolik součástek máš u ropaku. Zacni u benzínu a skončí u výfuku kde a kama musí benzín projít aby se motor rozpohypoval. Jediná nevýhoda je prostě cena to jo. Ale ta to se to časem vrátí. Doporučuji pujč si nějaký el. vůz a vyzkoušej, určitě změnis názor. |
9.6.2020 | Článek | Za mne: negativa-ta cena je šílená (ale to tak je u nových tech, někdo ten vývoj musí zaplatit) Kdyby byl dojezd kolem 300 km, tak si myslím že je to použitelné. pozitiva- od nul. otáček plný kr. moment, okamžitá reakce na plyn, nerve to, min. provozní náklady a servisní dá se říct že nulové když vyjmenuji poh. části na běžné motorce co se ( tj. pal. čerpadlo, skrt. klapka, rozvody, startér/alternátor spojka, převodovka atd. atd.) to vše u tohoto řešení odpadá. Jen mě mrzí, jak spousta z vás tady píšou nesmysly a v životě na el. motorce či autě nejela, jen to z principu odmítá. A to já jsem taky aktivní motorkář, ale který se nebrání novým věcem. Kdyby to stalo jako norm. motorka a dojezd by byl kolem 300 km tak jdu do toho. +2 -1 |
9.6.2020 | Článek | Tak Tesla 3 ujede 560 km, v městě přes 600 km mimo do 500 km. Nevím jak často denně jezdíš na jednu jízdu více jak 500 km, pokud nejsi prof. řidič, nebo obchoďák tak max parkrat ročně. Nebo ne? |
9.6.2020 | Článek | Baterka rozhodne vydrží několik 100 000 km, to spíš odejde motorka samotná. |
9.6.2020 | Článek | Však si to nekupuj, nikdo ti to nenutí |
9.6.2020 | Článek | IvanDvoutakťák proč sem kopirujes dokola ty stejný nesmysly, jednou to stačí napsat ne? |
9.6.2020 | Článek | No baterka vydrží víc, než běžné co se dá na běžných motorkách najet km o to bych strach neměl. |
21.3.2020 | Článek | Já na 1250 jel je to fakt tahoun od spodu, nedá se to srovnávat s 1200 ale pořád tomu chybí ta hravost a chuť do otáček jako má MTS. S tou převodovkou souhlasím. Já se taky rozhodoval a Explorer byl můj favorit, ten motor na cestování se hodí nejlépe že všem. Jenže to je konec, má to velký těžiště, blbě to jde do zatáčky. Ty svody jsou divné a vypadá ta motorka (proti menšímu Tigr 800) prostě skarede, zbytečně nafoukla. To byl taky důvod proč jsem nešel do Explorera, když to byl můj favorit. |
19.3.2020 | Článek | Na všech jsem jezdil, kdyby si chtěl něco vědět, tak se ptej. |