PROFIL UŽIVATELE

Registrace: 19.9.2011

Adresa profilu:http://pepa1.motorkari.cz (Sdílet)

Nalezeno 42 záznamů

9.5.2020 Článek Nepatřím zrovna mezi hltače kilometrů, na cestách jsem jednoznačně kochálista na Transalpovi 700. Dálnice jen v případě nouze a nezbytných přesunů. Nestydím se napsat, že v zapomenuté části It. Alp jsme jednou dali nejnižší porci km v historii našeho cestování; a to 150 , pro samou zatáčku, nádheru a focení to víc nešlo . Najíst a napít se nějak umím sám, ale nic proti radám autora. Prostě je to s pitím jako s oblečením, když se dooblékám až je-li mi fakt zima, už se moc neohřeju . Jednoznačně souhlas s Valáškem, když se vracím z cest, nějak to tu mašinu víc táhne do garáže . V červnu 2016 po týdnu kochání ve fr. Alpách v pravé poledne dojídáme paštiku na vyhlídce na Grand St. Bernard. Kam pokračujeme ? Navigace ukazuje 999km domů. Chtěli jsem někde nocovat, ale nakonec jsem dovlál někdy mezi 2. a 3. ráno domů. Mašinu jsem nechtěl týden ani vidět. Takže si to moc neumím představit, že by někdo dával takové porce dobrovolně víc dnů za sebou (bylo to 1000 + dopolední nájezd, parťák to jel na cruiserovi) .
1.5.2020 Článek Je fajn, že jste si cestu užili, o tom cestování na mašíně je a za to, že ses s námi o zážitky podělila . Tak přeju další hezké výlety a cesty a vždy kolečkama dolů.
29.3.2020 Článek že vám to krásně vyšlo, a s 5 hvězdama, že ses podělil. Je to to nepředvídatelné na cestách, kdy to suprově vyjde. Kdo sedí doma, nezažije A to tedy sám jezdím do Rakous až od června
18.1.2020 Článek Smekám . Pořádná nálož km, exotické destinace, zážitky neskutečné..... Užili jste si to, shlédnul jsem i ta 4 videa . Obdiv také Květě, viděl jsem že na kufru neměla ani líplou opěrku a usedět to jako spolujezdec, je také výkon. Možná je varan výrazně pohodlnější než transalp Každopádně díky za cestopis, že jste se s námi o zážitky podělili a přeju spoustu dalších krásných tripů, kolečkama dolů.
18.1.2020 Článek To je neskutečný , naprostá PECKA !, TOP cestopis, hodně jsi zvedl laťku . Krásně napsáno, nádherné foto a zkoukl jsem všechny odkazy cos nabídl..., videa za mne báječná a záběry z dronu umocňují ten prostor. Že jste si to užili, netřeba opisovat... Smekám také za tu práci, takový cestopis napsat. A podělit se o ty zážitky s námi. Za to .
Výsledkem je, že 13.6. jedeme s kamarádem taky , zkusit aspoň část míst navštívit. Takže díky . A přeju spoustu dalších podobných tripů a zážitků a kolečkama dolů
16.11.2019 Článek Ahoj, když vyjde počasí, je to v horách pecka , taky jezdíme už léta jeden trip začátkem září. A počasí nezklamalo ani letos v Rumusku . Ty průsmyky jsem z části projel a kus tvých cest si beru jako inspiraci na příště. Takže díky a něco z cesty od špageťáků zase napiš
16.11.2019 Článek Prima tip , hezky napsáno a popsáno, nebyl jsem tam a pojedu . díky.
22.1.2019 Článek Co dodat ? ... Napsal jsi výborně cestopis (a s češtinou, díky ) a dal nám ochutnat ze spousty zážitků z nádherné serverské přírody. Fotky jsou prostě pecka. Což teprve realita, víme co z ní se vejde do fotek. A to, jak vám vyšlo počasí, je neuvěřitelné . Fotky jsem projel opakovaně, mám cukání odpoledne vyrazit . Díky za něj a přeji plno dalších zážitků a šťastných km, kolečkama dolů.
18.3.2018 Článek Předně - máte můj obdiv, absolvovali jste úspěšně cestu na Nordkapp, a tam já jsem zatím nebyl. Musel to být obrovský zážitek z cesty jako takové a z toho, co jste z divoké přírody mezi kapkami deště viděli. Počasí vám nepřálo snad ani na Norské poměry . Tedy za váš trip jedině . Co se týče básnického střeva a cestopisu, ať neopakuju, souhlasím s OndraF a známkuju za 2. To ale nijak nesnižuje ten vlastní motorkářský zážitek cestovatelů a dík Cesar-CZ za to, že jsi se o zážitky a foto podělil. Přeju hodně šťastných km na dalších cestách a vždy kolečkama dolů.
21.1.2018 Článek Hned na začátku - přeju ať vám to spolu klape nejen na mašině, cestopis jsi napsal každopádně čtivě a při pohledu z okna do zataženého pošmourna se sněhovým popraškem, mě tvá foto trošku rozehřála... pěkná cesta a přeju takových ještě mnoho a vždy kolečkama dolů. Davám pochopitelně za 1.
1.1.2018 Článek jedním slovem Paráda.
26.12.2017 Článek Prima dovolená a zážitky , část trasy mám projetou (na mašině ), ale ty odbočky co jste znali z kola jsou se skvělými výhledy, tak že je použiju příště. díky a přeju hodně krásných zážitků hlavně na mašině.
25.11.2017 Článek Paráda ... a evidentně jsis to užil . Přeju další podobné zážitky.. a zase napiš.
18.11.2017 Článek Hezky jsi popsal cestu, která vám udělala radost z dovolené, a to je supr. Takže máš za 1
14.10.2017 Článek Prima . Máš za sebou první cestu, dokonce s tátou a ještě vám vcelku hezky vyšlo i počasí. Na svou první také vzpomenu, i na to nadšení, které bylo stejné jako tvoje. Před 2 lety jsme poprvé jeli s dcerkou ( má Súzu GS500) a byla nadšená úplně stejně ze silnic, panorámat a prostě jiného povětří. A já taky, protože jsem jí sebou mohl vzít a říkal si, i kdyby už mašinu nevytáhla, ten zážitek a vzpomínku na cestu s tátou (+ baťůžkem mámou), jí nikdo nevymaže. A tak ti moc přeju plno dalších tripů, objevených destinací a těch blažených pocitů, kvůli kterým se na cesty vydáváme. Nejlíp jen kolečkama dolů a neváhej něco z cest napsat.