renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Casey.

Offline: 10.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 12
Město: Brno-Holásky
Lokalita: Brno-město Ji...
Body komentářů: 19 / 3
ID uživatele: 149475
Registrace: 9.9.2011

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/casey. (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 16 záznamů

24.1.2019 Článek ... A ten ventilovej dekl z Favorita!
12.11.2018 Článek Píše se rok 2019? To jako vážně?
Jinak moc hezky napsaný test!
24.9.2018 Článek Krásná! Spíše bych řekl, že odkazuje na Zephyra, nez na Rexe, ikdyž z každé motorky je tam něco a celkově se mašina povedla.
Pro milovníky ZRX chci připomenout, že ty "ku*vy šikmooké" (jak by řekl Bohuš) stále Rexe dělají, nebo do nedávna vyráběli pod jménem: Kawasaki ZRX 1200 DAEG.
Žel Bohu pouze pro japonský trh.
+1 
2.9.2018 Článek Alkohol (etanol) je hlavní a chtěný produkt palírny a frťan snad nikoho do nemocnice nepřivede...
Vedlejší a pro organismus nebezpečný je metanol.
Díky těmto záměnám a velké kauze, která tu byla, jsem nabyl dojmu, že už to každý rozezná. Tak nic...
Prosím autora, ať hlavně dá ruce pryč od alkoholu
+2 
26.7.2017 Článek Timur a jeho parta...
+2 
27.1.2017 Článek Rozčarování nás a debilita vedení Jawy atakují limitu nekonečna. V Týnci jedou na vlně dotačních podvodů a zakázaných drog. jiné vysvětlení nemám.
nejdřív zprzněná MZta v rámu z lešenářských trubek a laminátu. Následně kladivo o objemu 1200 (zajímá mě z čeho to je) na GS, Africu, Adventure, Tiger a Super Ténéré. A teď... teď číňan vypraný v Perwollu bez aviváže, zato řádně naškrobený.
František Janeček se musí obracet v hrobě, stejně tak všichni další zaměstnanci, jež tvořili hodnoty, dobré jméno a věhlas značky! Čest jejich památce.
Toto je nezvratný konec Jawy.
Jsem smutý!
+2 
5.2.2015 Článek steny666: Tak prosím vyfoť, to co jsme tu viděli, z jiných úhlů, ať víme, že nás tyto fotky (ne)klamaly a panu řediteli pověz o tomto serveru a diskuzi potencionálních zákazníků, či spíše zákazníků konkurence. Ať si to přečte reaguje.
Díky
5.2.2015 Článek Fusy: Je prima, že se se Ti líbí a nikdo Ti to nebude brát. Jen mi prosím, řekni, zda by v cenové kategorii nad 300.000 Kč byla v porovnání s konkurencí stále Tvým favoritem? Pokud ano, tak to možná takový průšvih nebude a Jawa má šanci přežít. Ale můj názor je bohužel z tábora opačného. Co tu psalo už mnoho odpůrců, že to nemá žádnou koncepci, že to vypadá, jak když pejsek s kočičkou vařili dort. A je to takový hybrid mnoha stylů. Na svoji Dynu Wide Glide by si asi Intr nedal masku z Kawasaki Z1000. Stejně tak by se asi nikomu na té Kawě nelíbila chromovaná vidlice z Haryka. A o to právě jde, ten šílený mix stylů, který nic nesjednocuje a navíc si to snad bere z každého stylu to nejhorší. Možná, že design předběhl dobu a jen si na to budeme muset zvyknout, ale asi to nebude avantgarda, spíš jenom velký krok mimo.
+1 
4.2.2015 Článek XVavron: Ale jóóó! Existuje větší! Jawa 660 přece. A dokonce po tom, co jsem viděl tady nový litr, se mi začal ten Sportard i trochu líbit. Ale vzor Ještěrka je taky úlet na houbách, nebo jiném svinstvu.
4.2.2015 Článek XVavron: Máš pravdu. A ještě něco: Jawa se nevyjádří. Facebook je pro mne sprosté slovo, takže nevím, co páchají tam, ale když se podívám na webové stránky, tak Posledních 10 novinek se vešlo mezi roky 2013-2015 a z toho tam je info o brněnském okruhu, o paní, co na dovolené na Kubě zahlédla Jawu a že Jawa bude montovat v Mongolsku...
Kdo z vás třeba viděl nový "svěží" design Jawa 660 Ještěrka?
http://www.jawa.eu/motocykly/jawa-660/galerie.htm
Dříve propagace, dnes PR, nebo jakkoli, to je to co chybí. Doba, kdy všichni chtěli Jawu, nejdřív z důvodu, že to byla špička své doby, posléze proto, že zkrátka cokoli jiného za Bony, ta už je pryč. Trh = zákazník = motorkář. Snad na to učení páni zkušení přijdou.
Třeba současná situace přinese ponaučení a něco pozitivního do budoucna.
DOUFÁM
4.2.2015 Článek Intr: Vážně nejsi kacíř, ani nemáš kacířské názory. Máš většinový názor a asi jako každý se snažíš vyjádřit svoji frustraci. Já se vlastně nikdy neexhiboval ve fórech ať už tady, nebo jinde, ale bohužel mi to nedalo a musel jsem něco napsat a stále se sem musím vracet. Toto se mi nikdy před tím nestalo. Ten pocit, jako by Tě opustila femme fatale snad nemám jen já.
Je znát, že Jawu na výsluní by chtělo vidět mnoho lidí - v tomto jsme větší patrioti, než je nám přisuzováno. Ale i nemotorkář při pohledu na ty fotky řekne: "nevím co, ale něco je špatně!". Je to ta negativní polarizace o které mluvíš! Kolega grafik, který se o motorky nezajímá prohlásil, že to snad splácal doma na koleni nějaký "Eda z Koloreda" a že to v dnešní době nemůže takovou hrůzu někdo myslet vážně. Další člověk to považuje za strašnou věc, ale že si to kupce najde stejně jako řada jiných nehezkých dopravních prostředků. A mě dnes napadlo, že jedině Jawa by dokázala vzít nějakou krásnou a jedinečnou stavbu jako základ pro svůj "custom" a udělat z ní něco, jako ten prapůvodní originál (a spíš ještě horší), aniž by to měla v záměru.

Jedinou Jawu, kterou bych si snad dnes pořídil (2 už ale doma mám), tak snad jedině od http://matesmotoservis.cz/
Tam aspoň borci ví, jak nastrojit aktuální produkci tak, aby to bylo prodejné. Jenže jak velký je rozdíl mezi tou novu a z 80. let? Já nevím, ale moc velký nebude. Snad jen ten kotouč v předu místo bubnu.
Nebo se mýlím?
4.2.2015 Článek XVavron: Myslím, že v Jawě (ne)logicky sáhnuli po kategorii motorek, které se tolik prodávat nebudou. Myslím, že v Jawě neplánují navýšení zaměstnaneckých kapacit, ale udržení toho stávajícího počtu. Tudíž tam, kde jim ubývá trh s 350tkama, chtějí díru zalepit trhem novým s litrovým "hyper-speciálem" a posléze "dvanácku CZECH GS", tak aby zůstali na přiměřených počtech kusů za rok. Tím novým nepoznaným trhem pro Jawu je EU!

Do skútrů a malorážek se nepustí, protože by museli vyrábět hodně motorek s malým ziskem. Místo toho je zde vidina jakoby-exkluzivní motorky, takže malý počet kusů s velkým ziskem. Je to podnikatelský záměr - fajn, ale ten stroj, jak jsme všichni viděli jeho fotky, na to nemá! Pár ultra-skalních srdíčkářů s kladným hodnocením se našlo, ale nadšení jsem u nikoho nepozoroval.
+3 
3.2.2015 Článek Zajímalo by mne, jak se teď tváří soudruzi náměstci a ředitelé v Týnci. Ale asi se o tomto fóru ani nikdy nedozví, nebo ho spíše budou brát za nerelevantní a plácat se po zádech.

Kawasaki má W800, Yamaha zase SR400, prodávají se i Enfieldy, dokonce i Ural pro EU existuje... Když tyto stroje fungují dnes, kolik by stála evoluce toho, co už se tu vyrábělo? My jsme v 50. letech měli Jawa 500 OHC. Pravda! Motor nebyl spolehlivý, ale dnes je to řešitelné. Stříkačku splňující EU normy seženu subdodávkou. Holt jen ve skladu nechám ležet půlbubny a poohlédnu se, kdo mi dodá brzdovou soustavu. Pak mám oldschool motorku s úžasným zvukem, kterou by si u nás pořídilo hodně nadšenců. Zvlášť při šílené ceně původních pětistovek.
+1 
2.2.2015 Článek Předpokládám, že valná většina peněz z dotace na vývoj přikryla "modernizaci a revitalizaci" areálu v Týnci. Mají částečně zrekonstruovanou hlavní budovu. Mnoho dalších poslali k zemi. Když se podíváte na stránky Jawy, tak hledají technologa CNC obrábění a obráběče na CNC strojích. To odpovídá tomu, co jsem slyšel, tedy že se Jawa stala subdodavatelem dílů pro Bmw Motorrad a Benteler (subdodavatel automotive). Což je asi za posledních 30 let nejrozumnější tah značky.

Do zaměstnanců bych "nastřílel". Těch pár, co zůstali budou určitě srdcaři a ti, jež se aspoň trochu dívají, kam se posunul svět motorek, určitě brečí každý večer do polštáře.

K managementu bych už tak hodný nebyl. Koncepce celé firmy potřebuje obrovskou změnu! Stav zůstal někde napůl cesty mezi normalizací a kapitalistickým neumětelstvím let 90.
Stačí se podívat na webové stránky...
Stačí se podívat na vzhled "vývojového centra motocyklů"...
Stačí se podívat na fotografie, které vyprovokovaly tuto debatu a je člověku hned jasné, že vše zapadá dokonale do sebe. Kromě doby (už jsem v 21. století) a místa (to nejsou fotky z Mongolska).

Pustit se do vývoje motorky, která by se měla postavit svojí koncepcí někam mezi speciality, jako je BMW R nineT, Yamaha Vmax, Ducati Diavel a podobné ikony, je docela odvážné, i když nejste malý skomírající výrobce, který svůj poslední 4T motor o polovičním obsahu vyráběl v 50. letech.

K motorce samotné:
1. Motor - Zda půjde o MZ, nebo ne se může dlouho polemizovat. Úhel válce vůči karteru se zdá jiný, na druhou stranu celé chlazení vypadá zcela totožně. Stejně tak i vzhled dvojice výfuků vypadá jako zajímavá shoda náhod. Každopádně méně je někdy více a vytvoření takové plakety místo klasičtějšího vzhledu hlavy mi moc šťastné nepřipadá.
2. Rám - Svařenec lešenářských trubek je docela mazec - menší by určitě vypadaly elegantněji.
3. Kryty - Ty dekle vypadají naprosto hrozně. Jak plastové krabice na jídlo, které někdo nožem oříznul o připlácnul na již zmíněnou změť lešenářských trubek.
4. Držáky nápojů - Je to fajn mít držáky na pití, ale ne na motorce a ne místo nádrže.
5. Retro - Myslím, že za retro se nepovažuje zrovna vytáhnout ze skladu ještě nezaschlé barvy z 50. let a napatlat to na vzhledově ne-retro mašinu, nalinkovat a mluvit o odkazu značky.
Dalo by se pokračovat dál a dál, ale vlastně proč?!

Myslím, že většina z nás, co zde zanechává kritiku, je naštvaná na to, že takto to dopadnout nemělo. Myslím, že je mezi námi dost lidí, kteří by dokázali přimhouřit oko a říct si: není to dokonalé, ale je to moderní motorka a navíc Jawka, takže rozbiju prasátko a kupuju.
Ti co jsou méně kritičtí a jsou fandové až na kost si ji asi taky nekoupí, protože naprosto nelogická cena, o které se tu psalo, totiž dost přes 300.000 Kč je to poslední, co tento litrový jako-motocykl zabije.

Jawo! začni sekat skůtry, malorážky a ekonomické motorky (už i kvůli exportu). Dej se do kupy. Dotáhni svoji filozofii a produkty na úroveň 21. století. Podívej se reálně, zda trh potřebuje exkluzivní motorku a pust se znovu do vývoje. Nejde ale nic z tohoto přeskočit. Učit se na jednodušších strojích a postupovat dál a výš.
+1 
30.1.2015 Článek Vážení páni manažeři firmy JAWA!
Prosím snad za všechny lidi dobré vůle a fanoušky této již zašlé legendy. Ukažte skutečné fotky připravovaného stroje. A pokud toto jsou fotky produkčního m...(bojím se napsat slovo motocykl), tak prosím nic dalšího neukazujte, vydejte prohlášení, že se na stroji vyskytly problémy, které bude třeba odstranit a obraťte se okamžitě s prosbou o pomoc klidně i na více středních a vysokých škol, které se zabývají průmyslovým designem, nebo designem všeobecně. Věřím, že by dokázaly snad pomoci. Dále pak zaangažujte jezdce s technickým citem (a jeli už někdy na něčem jiném), kteří vám pomohou odladit podvozek, protože si dokážu představit, že motorka stejně tak jak vypadá, bude stejně kvalitně jezdit. V rámci této pomoci se dozvíte, zda jste zvládli vyvinout kvalitní agregát, nebo zda zapadá do současné koncepce připravovaného modelu. Podívejte se na svět očima současného motorkáře, který když má peníze, může za ně dostat konkurenční stroj sladěný vzhledem, kvalitou a navíc dostane ještě i dnes občas emoce. ALE pozitivní emoce! Patriotů a fanoušků máte dost, ale to nestačí. Musíte mít stroj, který bude konkurenceschopný ve všech ohledech. Segment trhu, který chcete penetrovat jste ještě nepoznali. Dokažte nám prosím, že to zvládnete!
Kvůli Jawě, kvůli nám!
Díky
+4 
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist