Komentáře
Nalezeno 2251 záznamů
30.8.2021 | Článek | 1290 adventure R - 118 kW - 221 kg suchá 890 adventure R - 77 kW - 196 kg suchá kde je těch 40 kg? jsi tragéd... |
30.8.2021 | Článek | K167: kde je těch 40 kilo rozdílu? Děkujeme za důkaz, že meleš nesmysly! |
30.8.2021 | Článek | Další klička… ne se mnou |
29.8.2021 | Článek | kličkuješ jak slepice. o tři příspěvky výš mi kopíruješ, jak máš fedry, abys došlápnul na křižovatce s matkou tří dětí ze svojí motorky a teď je z toho krizové brždění... blábolíš o 40 kg nadváhy nadlitrové motorky a přitom je reálný rozdíl míň, než 20 kilo... což reálně ani nemáš velkou šanci poznat, dokud to nezvedáš ze země a i potom je to skoro nic... možný bych zmínil spíš skoro 200 tisíc rozdíl v ceně, ten asi hraje hlavní roli, proč ti stačí menší - a není na tom nic špatného... jen ty argumenty jak jsi nad tím vyzrál, jsou trochu legrační a vycucané z prstu... |
29.8.2021 | Článek | ty jsi diskusní tragéd. nejdřív se do někoho navezeš, že nejezdí v terénu, pak mu zas lezeš do zadku, jak si dobře vybral. blábolíš o 40 kilech nadváhy, o tom jak nedostoupneš a přitom jsou to všechno... bláboly. koupil sis eSko, abys došlápnul, jinde píšeš, že jsi jezdil na GS, které má sedlo 89 cm a to ti evidentně nevadilo... tvoje důvěryhodnost je nulová. |
29.8.2021 | Článek | Jen tak na okraj, u KTM to rozhodne není 40 koní a 40 kilo - je to 70 koní a max o 20 kg víc - to jen k původnímu tvrzení. A samozřejmě, předpokládám, ze 185 cm jedinec má k dobru aspoň 5 cm proti mě v sedle… a kecas. |
29.8.2021 | Článek | GS je motorka na cestu, Africa preferuje teren. 21ka vpředu je na cestě špatná - tam stejně silnější motor nemá smysl - všude v testech se píše, jak eRkový Adventure ve vyšších rychlostech vlaje, takže těm výkon nevyužiješ… vezmi GS do pisku a ujedes tři metry… |
29.8.2021 | Článek | ano, psal jsi nesmysl. pokud nemáš nohy v délce 30% proti trupu, potom na té motorce stojíš oběma celýma nohama opřenýma... a stejně bys to měl i na eRku. |
29.8.2021 | Článek | tlumiče Sachs když doslouží, nejdou zrepasovat, musíš koupit nové - většina lidí to řeší aftermarketem. dřív byly Bremba u GS, teď je Hayes. prý - brzdný účinek je stejný:) ok, byla stejná i cena? u BMW to řežou jak se dá a cena stoupá... |
29.8.2021 | Článek | ta motorka má sedlo 85 cm a když si na to sednou dva je na osmdesáti! já došlápnu z GSA která má o 70 kg víc a nikdy jsem neměl problém při výšce sedla 91! blábolíš nesmysly, není nic špatného na tom říct, koupil jsem si motorku, na kterou mám, ale mektat jak je někdo hloupej, když si koupil dražší stroj, to je tzv. "činit z nouze ctnost" |
29.8.2021 | Článek | Luigi: Sršeň vykládal, jak ta motorka nestíhá apod. tak ho vyzval na vyjížďku jeden místní prodejce Hondy - mimochodem špičkový pilot - povodil si ho na jeho motorce z vrcholu potravního řetězce - a byl klid... |
29.8.2021 | Článek | podle mě je hloupé, když se 185 cm/105 kg chlap vymlouvá, že by na vyšším eRku nedošlápl na semaforech na zem, se sedačkou 850 mm vysoko, když já, se 175 cm došlápnu i z verze rally, která je o 7 cm vyšší:) ale možná seš fakt takovej loser:) |
29.8.2021 | Článek | tak je hodnej! sedni! |
29.8.2021 | Článek | kterých komponentů? tlumičů Sachs na jedno použití? nebo brzdy Hayes přebrandované na BMW? značkové doplňky, které už nedělá Touratech, ale Wunderlich? na GS je dobrý motor. zbytek je na rozdíl od předchozích generací průměr... |
29.8.2021 | Článek | Nebo na co kapsa stačí:) |