renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

tonyCBR

Offline: 26.1.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Firma
Pohlaví: Muž
Věk: 40
Město: Skalice u Če
Lokalita: Česká Lípa Li...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 1x
ID uživatele: 143625
Registrace: 21.6.2011
Skype:tonygolf2

Adresa profilu:http://tonycbr.motorkari.cz (Sdílet)


Bikes4Life #zesilnicnaokruh

Parta okolo spolku Bikes4Life vstupuje do sezony 2022

Bikes4Life vstupuje do okruhové sezony 2022

 

               V uplynulém roce 2021 vstoupil na trh "velkých okruhů" nový hráč, spolek Bikes4Life, který si dal nelehký úkol: "Dostat riskující motorkáře ze silnic na okruh". Jak jejich první sezona na velkých tratích dopadla? Na to se zeptáme předsedy spolku Tondy Jetenského.

 

               Tondo, jak bys zhodnotil uplynulou okruhovou sezonu 2021?

Máme za sebou 6 akcí na autodromu v Sosnové a 3 akce na autodromu v Mostě. Celkově bych řekl, že se nám podařilo splnit dva zásadní úkoly, za prvé dostat se do podvědomí většiny amatérských okruhářů v ČR a za druhé, díky masivní marketingové kampani, oslovit desítky až stovky motorkářů, kteří na okruhu nikdy nebyli a poprvé přijeli zkusit co okruhové ježdění obnáší.

Sezona 2021 byla samozřejmě poznamenána vládními restrikcemi, ale udělali jsme totální maximum, abychom je v rámci možností dodrželi a všechny akce se bez větších problému uskutečnily. Další pomyslný klacek pod nohy nám hodilo počasí a naši meteorologové. Snad na každou akci jsme měli hlášen déšť a předpověď se měnila ze dne na den a dokonce z hodiny na hodinu. Štěstí jsme neměli ani ve výběru termínů našich akcí, kde jsme byli pronajímateli velice omezeni, a tak jsme se museli o přízeň motorkářů poprat se zavedenými agenturami. Nesmím zapomenout ani na drobná organizační pochybení, kterých jsme se v průběhu sezony dopustili a asi i zde platí heslo: " Učený z nebe nespadl."

Ale i přes veškeré výše zmíněné trable se nám podařilo většinu akcí naplnit a případné nezdary jsme se snažili vždy vyřešit k oboustranné spokojenosti. Na každé akci jsme odjeli amatérské sprintové závody a v Mostě jsme dokonce do programu zařadili vytrvalostní závody Endurance. V obou případech nás překvapil zájem od jezdců. Večer jsme vždy vyhlašovali vítěze závodů a losovali tombolu o ceny od našich partnerů. Po vyhlášení jsme se vždy příjemně bavili a věříme, že náš přátelský přístup oslovil většinu jezdců.

Celkově bych tedy za náš tým zhodnotil sezonu 2021 jako úspěšnou.

               Připravujete do nové sezony nějaké změny nebo pojedete v zajetých kolejích?

Díky nově získaným zkušenostem jsme se rozhodli, že k Mosteckému okruhu do programu zařadíme ještě okruh Brněnský a okruh v Chorvatské Rijece. Vzhledem k velkému zájmu o amatérské závody, jsme se rozhodli o vyhlášení malého šampionátu jak ve sprintech, tak i ve vytrvalostních závodech Endurance, kdy vítěz může vyhrát hodnotné ceny.

Velká změna nastane na okruhu v Sosnové, kdy se asfaltová trať prodloužila o necelý kilometr a autodrom tím získá úplně nový rozměr ježdění. V areálu přibudou nové bezpečnostní prvky, semaforová signalizace a rekonstrukcí má projít i depo.

Další velkou změnou prošel náš web, kdy designově zůstal sice podobný, ale díky pokročilým technologiím se nám podařilo omezit papírovou administraci. Vše nově bude fungovat online, výběr skupiny a číslo motorky si jezdci vyberou již při objednání na webu, prohlášení podepíše účastník na tabletu po příjezdu na okruh a veškeré informace mu po podpisu automaticky přiletí do jeho emailové schránky. Do ruky tak dostane pouze samolepku skupiny, číslo motorky a měřící transpondér. Případné změny ve skupinách nebo důležité informace budeme rozesílat pomocí SMS. Fotky budou na webu nově tříděny podle času a skupin. Slibujeme si od všeho menší fronty po příjezdu na okruh a celkově pohodovější atmosféru.

               A co zájemci, kteří novým technologiím úplně neholdují?

Samozřejmě, že když bude mít někdo problém s online prostředím, tak zde bude stará, dobrá papírová varianta. V případě problému s objednávkou na webu není problém zavolat na info linku, kde dotyčnému rádi poradíme.

               Mluvil jsi o amatérských závodech, co když závody jezdit nechci, mám z nich strach, je akce určená i pro mě?

Samozřejmě, nic se nezměnilo na hlavní myšlence Bikes4Life: „Dostat motorkáře ze silnic na okruh“. Naše akce jsou mířené hlavně na okruhové začátečníky. Závody zabírají pouze malou část okruhového dne, jsou dobrovolné a slibuji Vám všem, ježdění je vždy tolik, že pokud jste na trati nikdy nebyli, tak následující dny nebudete moci chodit :-D. Okruhové ježdění je opravdu sport a po pár kolech se v kombinéze potíte jak např. při hokeji. Výhoda okruhu je hlavně ta, že jezdíte na uzavřené trati a případná chyba není potrestána např. srážkou s protijedoucím vozidlem, svodidlem nebo stromem vedle silnice. A když už se něco stane, jsou u tratě tzv. komisaři, kteří pomocí vlajkové signalizace usměrní provoz na trati a zajistí Vám okamžitou pomoc. To se Vám v provozu moc nepoštěstí.

               Díky za vysvětlení a měli jste v uplynulé sezoně nějaké nehody?

Ano, to k okruhovému ježdění bohužel patří. Na druhou stranu musím říci, že až na jednu vážnou nehodu v Mostě, kdy musel být transportován jezdec do nemocnice, se nehody většinou obešly bez vážnějších zranění a odnesly to „pouze“ motorky, které se dají opravit nebo se koupí nové. Důležité je, že každému jezdci se v případě pádu okamžitě někdo věnuje.

               Rozumím, pro jaké typy motorek jsou Vaše akce určené?

Naše akce jsou určené pro všechny typy motocyklů a jezdce všech úrovní. To platí hlavně o Sosnové, kdy zde můžete na trati sedlat i čím dál více populárnější PITy (zmenšené motorky PIT Bike – poloviční MX motorky – pozn. redakce) nebo Cruisery, skútry, Endura…prostě cokoli. To se nedá úplně říci o velkých okruzích jako je Most, Rijeka či Brno…zde je již větší požadavek na rychlost a jezdec i motorka by měla splňovat nějaké limity. Máme zkušenost, že v Mostě s námi jezdili borci na cesťáku BMW 1200 GS nebo na závodních 125, ale s PITem Vás na trať v Mostě rozhodně nepustíme. Když si nejste jistí, tak se nebojte, napište nám mail nebo zavolejte.

               Co když u Vás zakoupím ježdění a nebudu se moci na akci dostavit?

To se prostě stát může a my nabízíme následující možnosti. Ježdění můžete komukoli přeprodat. Dotyčný si udělá na webu novou objednávku, vy nám dáte nějakým způsobem vědět o nastalé situaci a my provedeme zrušení vaší objednávky a potvrzení objednávky nové. Náhradník, tak bude mít vše potřebné. Druhá možnost je ta, že Vám vystavíme poukaz na další ježdění a vy si vyberete ježdění v podobné hodnotě někdy jindy, tato varianta je možná max 5 dní před začátkem akce. Třetí možnost je ta, že když bude akce vyprodaná, tak my Vaše místo poskytneme náhradníkovi a Vám vrátíme peníze. Poslední varianta je ta, že když nám nahlásíte storno max 10 dní před začátkem akce, tak Vám vrátíme finance, ponížené o manipulační poplatek.

               A co když bude špatné počasí?

Naše akce se konají za každého počasí a ani my bohužel nemáme možnost akci stornovat. Je to stejné jako když jedete na dovolenou a zaplatíte si ji dopředu. Nemůžete prostě vědět, jak bude. Musíme se k tomu postavit čelem a využít možnosti zkusit jízdu na mokru, což samozřejmě doporučuji, je to velice zajímavá zkušenost nebo využít jiných služeb v depu, bavit se s přáteli a doufat, že se počasí umoudří.

               Co když přijedu na Vaši akci a nebudu si něčím jistý, jak se mám chovat?

Na všech našich akcích jsou nainstalované informační tabule, kde jsou veškeré informace, které potřebuješ k pobytu na trati a v depu. Akce se řídí časovým harmonogramem, který je dostupný na webu, přistane ti v mailu a bude vyvěšen v prostorech depa. Další možnost je ta, že oslovíš kohokoliv z našeho týmu Bikes4Life v depu a každý ti rád poradí. Když budeš mít problém s jízdou na trati, tak zde máme zkušené instruktory, kteří ti případně poradí nebo se s tebou dokonce svezou a řeknou ti další postřehy.

               Některé akce máte plánované i jako dvoudenní. Mohu v depu přespat?

Samozřejmě, přespat můžeš buď ve svém stanu, vozíku či karavanu, nebo případně v boxu u své motorky. Pokud nemáš strach o své zázemí nebo máš box či místo v boxu můžeš se ubytovat někde v blízkosti okruhu a dorazíš zase ráno. Najet do areálu můžeš o den dříve cca v 19,30. Všechny naše akce začínají v 9,00 a končí v 18,00. Po skončení akce musíme depo vyklidit max do 19,00, to je velmi důležité, protože po nás může najíždět jiný pronájemce areálu.

               Máš nějaké poselství či větu na závěr?

Určitě, bych chtěl apelovat na závodnické pudy všech řidičů, abyste se chovali na silnicích zodpovědně a zbytečně neriskovali. Většina z nás jde druhý den do práce, všichni se chceme vrátit domů ke svým blízkým a byla by škoda si zbytečně komplikovat život a ohrožovat zdraví své a ostatních účastníků silničního provozu. Přemýšlejme hlavou, a ne svým egem, předvídejme a chovejme se tak, jak bychom chtěli, aby se ostatní chovali k nám. V případě, že chcete zjistit kde jsou limity Vás nebo vaší motorky, využijte raději nepřebernou nabídku volných jízd na uzavřených tratích tuzemských nebo zahraničních okruhových agentur. Za Bikes4Life bych Vás chtěl pozvat na některou z našich akcí, kterou si máte možnost vybrat na našem webu www.bikes4life.cz. Uvidíte, že si na nic nehrajeme a každého z Vás rádi přijmeme do naší party.

 

Jak se Vám líbil tento článek?

Hodnocení (1x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

TOPlist