renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

b0b4n

Offline: 16.9.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 47
Město: Praha 1-Vinohrady
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Poděkoval: 1x
Pomohl: 37x
Založil témat: 23x
Napsal příspěvků: 1260x
Body komentářů: 100 / 1
ID uživatele: 141430
Registrace: 24.5.2011

Adresa profilu:http://b0b4n.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 103 záznamů

12.5.2021 Článek K tomu by mohli dávat jako bonus toho nového Bizona...
+1 -1
11.5.2021 Článek Jo, ta zamykací fíčura je super.
Neznám nic lepšího než když se elektronika rozhodne sama od sebe pomáhat.
A třeba v plné rychlosti zamkne brzdový kotouč...
Anebo se to zamkne kvůli telefonu co má někdo v kapse ... holt tentokrát nezačal telefon sám někomu volat, ale zamkl kotouč.
To má pak člověk ten radostný úsměv na asfaltu v délce i několika desítek metrů.
+5 
4.5.2021 Článek No nevím. Indická Jawa jede, zato ta česká už asi bude jen dalším příběhem ve Starých pověstech českých..... "kdy rytíři z Týnce osedlali bájné litry a za mohutného hřmotu gumovali ku Praze"...
+5 
28.4.2021 Článek Mašina moc hezká. Uvidíme co bude součástí kolekce.

OT:
Video taky hezké, ale co mně dostalo, je v úplném závěru de-facto za videem, ta jízda.
Plný, v zatáčce bez plynu, na konci zatáčky plný a tak dále.
Nedivím se že někteří z nás padají pokud jezdí takto... .
A ano, byť Harleye sedlám, takový styl jízdy nechápu. Tedy pokud zvuk není dodělaný extra.. i když se mi zdá, že vertikální pohyb kamery na zaklapnutí plynu reaguje a plynulost projetí zatáčky je tatam jak se snaží to zaklapnutí dorovnávat.
+1 
6.4.2021 Článek Ono záleží na úhlu pohledu co se týče techniky i designu.
Ano, špičková technika, jako info fajn, trendy a vývoj je taky fajn.
Z mého pohledu, ale technicky dokonalou mašinu nikdo nechce. Každý ji chce dokonalou v rámci svých možností a schopností.
Čím dokonalejší a výkonnější mašinu postavíš, tím slabším článkem bude řidič. A tak tam nacpeš elektroniku aby to uřídil každý. A pak najednou zjistíš, že už nejsi řidič, ale jen pasažér. A neřídíš, ale jen se vezeš. A osobně tohle nechci. A troufám si říct, že ani drtivá většina.

A co se týče designu, k čemu je Ti krám, na kterém se nesvezeš? Tedy pokud nemáš dost peněz a zbyečné místo v obýváku.
Design nikdy nesmí zvítězit nad funkčností. A kombinace desingu a funkčnosti je zatraceně velký oříšek.
Nedávno tu byl Pažoutovic skůtr a tam byly dva budíky s protichůdným během. Jeden zleva doprava, druhý zprava doleva. Asi je designér vyznavačem kultu symetrie nebo to byl částečně ústupek levákům (zdravíme Neda... :).. Každopádně to působilo hrozně hloupě a kdybych měl na mašině něco podobného, asi by mně to vadilo i v periferním vidění, natož kdybych na to koukal přímo..

Prostě to ber tak, že se na to lidi dívají jako by si to měli koupit. Jako by na tom měli jezdit, opravovat to. Proto píšou co píšou.
6.4.2021 Článek Bugatti vypadá dobře. Zatáčet to bude.
Každopádně bych na tom nechtěl měnit ani brzdové desky, které jsou uvnitř kol.
27.3.2021 Článek S ohledem na podobné články začínám nabývat dojmu, že se nám ten zaostalý východ, přesouvá mílovými kroky na západ..
Asi bych dnešní mladé generaci doporučil začít se učit čínsky.. Času teď máte dost..
+1 
26.3.2021 Článek 2 Honzis:
Díky moc.
Nechci abys to bral jako úkolování nebo buzeraci z mojí strany.
Jen jsem chtěl aby ta informace nezanikla a ten nadpis měl trochu více vypovídající hodnotu.
Takže ještě jednou díky.
25.3.2021 Článek Pokud lze, chtěl bych redakci požádat o nějakou formu vypíchnutí nových informací, na stránkách protože si myslím, že tyto jsou dost zásadní.
A jsem přesvědčen, že nejsem jediný, koho původní nekompletní informace od MDČR uvedly v omyl.

Pokud lze, alespoň dočasně.
V článcích to při přidávání nových zanikne.

Jo, vpravo nahoře na HP to vidím, ale nevím, jestli to upoutá.
Spousta lidí chodí přímo do určitých sekcí webu jako fórum apod a HP nevidí.
+1 
25.3.2021 Článek Tak vzhledem k aktualizaci informací, to vypadá, že to nevypadá.
25.3.2021 Článek Tak jsem to pochopil špatně...
24.3.2021 Článek No, tak v tom je větší bordel než jsem si myslel.

Díky že sis všiml. Jdu se tím prohrabat.

Zatím mi to ale nepřijde až tak konfliktní.
Ta směrnice 2014/45/EU upravuje pravidla pro STK. A v ní se v článku 2 praví co píšeš, tedy, že pro L3e, L4e, L5e a L7 nad 125cm3 platí směrnice 2014/45/EU až od 1.1.2022
A tedy tato směrnice neplatí pro aktuální stav daných kategorií a tedy do uvedeného data. Ty se tedy aktuálně řídí starými pravidly.
Nevidím tam vliv na Omnibus II.

Omnibus II se odkazuje primárně na 2021/698 a tam na bod 10. A ten říká, že:
Vzhledem k obtížím při provádění pravidelných technických prohlídek za mimořádných okolností v důsledku přetrvávání krize způsobené onemocněním COVID-19 po 31. srpnu 2020 by měly být pravidelné technické prohlídky, jež se měly uskutečnit v době od 1. září 2020 do 30. června 2021, nyní provedeny později, avšak nejpozději 10 měsíců po původním termínu a dotčená osvědčení by měla zůstat v platnosti do tohoto pozdějšího data.

Jo, je to paskvil a možná si to vykládám špatně.
Má někdo jiný úhel pohledu případně vyčetl více?
24.3.2021 Článek Docela bych chtěl vidět pojišťovnu, která by si takovýmto způsobem chtěla nasrat na hlavu a čelit pak hromadným žalobám. Nehledě na absolutní ztrátu kreditu u lidí.
Co že je to za firmu?
23.3.2021 Článek Tak kde jsi to vyčetl?

Já nenašel nic tady:
https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Omnibus-II-%E2%80%93-technicke-prohlidky-vozidel-(STK)?returl=/Media/Media-a-tiskove-zpravy

Ani tady:
https://esipa.cz/sbirka/sbsrv.dll/sb?DR=SB&CP=32021R0267#ntr10-L_2021060CS.01000101-E0010

Ani v navazujících směrnicích.
Je samozřejmě možné že jsem něco přehlédl..
23.3.2021 Článek Můžeš sem dát odkaz kde jsi to vyčetl?

Já našel jen tohle:
Dle vyjádření ředitele Odboru provozu silničních vozidel Ministerstvá dopravy, se Evropské nařízení Omnibus II (EUR-Lex - 32021R0267 - CS - EUR-Lex (europa.eu) [1]) vztahuje na vozidla, která jsou provozována na základě pravidelné technické prohlídky, o ostatních vozidlech včetně historických vozidel se v tomto nařízení nepíše. Platnost průkazů historických vozidel tedy není tímto nařízením prodloužena! Prodlouženy jsou platnosti technických prohlídek u vozidel na klasických bílých značkách.

TOPlist