Komentáře
Nalezeno 16 záznamů
4.12.2021 | Článek | stačí se podívat na FB |
26.9.2020 | Článek | Já ji mám doma,a jsem spokojenej. Je to správná JAWA se vším všudy, i s doděláním doma. Hned jsem zahodil tu hnusnou cedulku na indickou značku vepředu, a plastovou houkačku - přišlo tam hezký starý "sluníčko' jako na Kejvačce z Týnce.A vzadu odrazku na muří nožce jsem taky ulomil a šla do popelnice. Nový sedlo mám domluvený po neděli, a další věci budou pokračovat. Jezdí to a funguje normálně, jako motorka s 22 koníkama- žádná sláva,ale 90 to jede v pohodě a klídku. +2 |
3.2.2015 | Článek | Tak proti JAWĚ to je rychlost! A bez dotací. Krásný bude už jen to, že ve startovní listině (aspoň českých závodů) občas uvidíme značku ČZ! Cena je asi odpovídající, za dobrou motorku s kvalitníma komponentama to prostě mín být nemůže. -1 |
1.2.2015 | Článek | MZ nebo neMZ. Kde by asi tu motorku v Týnci dělali? A kdo? Copak tam je jedinej dělník v seriové výrobě, kterej někdy montoval čtyřtaktní motory? Umí tam vyrobit seriově hlavy na čtyřtakt? Kluzně uložený klikovky? Vyvážit kola? Když jsem koupil novou 660,neměla přední kolo vůbec vyvážený- udajně v továrně nemají vyvažovačku (taky na co, u 350 ji nepotřebujou)... A kde vezmou investice na VÝROBU? Protože ty vyčerpaný dotace byla zatím pouze na VÝVOJ. Ten je ukončen,schválen. zapomente na cokoliv dalšího. |
1.2.2015 | Článek | Jenže Piagio ten motor , vyvinutej možná za 10 milionů Euro taky začne vyrábět. Rok nebo dva pracujou na vývoji, a pak to 5 let hrnou po statisících kusů na trh půlky světa. Takže taky dotaci VRÁTÍ na daních. Taková věc má SMYSL. Utopit jakýkoliv dotace v něčem, co nikomu ani ukázat neplánovali, to mně přijde jako vrchol arogance moci(ale bohužel, tak evropa dnes funguje, a východní zvlášt) |
31.1.2015 | Článek | Kdo se trošku zabýváte historií, spočítejte si , co za 6 let od roku 1929 do 1935 vypustila JAWA do světa (Rumpála,,175,250,350SV a auto JAWA 700) A co za 6 let dokázala současná "jawa" ,krom keců , slibů a čerpání dotací? +1 |
30.1.2015 | Článek | Ocenuji hlavně to, že byla PŘIZNANÁ replika ( to v dnešní době není vůbec běžný...) Ale barvy mně přijdou prostě moc jasný a blejskavý, takhle cukrátkový to jistě ve dvacátých letech neuměli. |
30.1.2015 | Článek | Jestli si todle "přijetí" veřejností přečetl někdo odpovědný za vývoj JAWY 1000,tak asi skočil do Sázavy v botách a s balíkem výkresů v batohu. A pokud by to četl jeho nadřízený, který mu za to zaplatil, měl by z toho asi taky vyvodit důsledek. Mám ale pocit, že všichni v tom baráku chystají další články do ČMN, jak se z jejich motorek starej Ducatti posere strachem,a další dotační program na JAWU 1200. +1 |
28.4.2013 | Článek | Když vidím,na jakým vraku objel svět Vojta Hlásnej (vždycky tři dny před cestou to vytáhne z kopřiv,natře štětkou a jede, první oprava následuje do 50 km od baráku),tak není jediný důvod, proč by pečlivě připravená 634 nedojela. Je to jen o štěstí na silnicích, odhodlání a výdrži jezdce. Držím palce a přeju jen dobrý věci a štěstí (nepotkat blbce) +1 |
14.6.2011 | Článek | Na nic lepšího se JAWA jistě nezmotá - ale když ji prostě chci,tak ji koupím! Mám 660, šrouboval jsem asi jako Shark, a taky ohnul ten pedál brzdy do normálního místa( hoši tam prostě naprasili stupačky z Dandy 125) |
7.5.2011 | Článek | první dojmy - jede to hodně, a musí se pořád řadit - prostě jednoválec. |
7.5.2011 | Článek | Tak ji mám doma! Jede perfekt, za včerejšek 100 km. |
20.9.2012 | Deník | Ach jo - to už hoši neumí ani udělat pružinku? Ještě ,že do toho motoru (snad) nelezou, takže má nějakou šanci jezdit spolehlivě... |
17.9.2012 | Deník | Normálka, s tím drnčením jsem měl stejnej problém,pomohla až pěnovka pod krytem... Padák - ten jsem zatím nemontoval, asi zkusím raději z Yamahy, mohl by pasovat a bude jistě odolnější. |
27.6.2012 | Deník | Jenže tam není ta správná díra! |