renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Pedrodelgado

Offline: 14.4.2013 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 13
Město: Ostrava - Poruba
Lokalita: Ostrava Morav...
Pomohl: 2x
Napsal příspěvků: 27x
ID uživatele: 138146
Registrace: 13.4.2011

Adresa profilu:http://pedrodelgado.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 8 záznamů

12.10.2012 Článek S autorem souhlasím v tom, že závody tzv. "klasiků" moc nemusím. Tyhle motorky patří do muzea, případně někde na spanilou jízdu, ale na závodění už jsou dneska jiné stroje - nicméně pokud to ty chlapíky baví a pořadatelé jim to umožní, tak vlastně proč ne... Kyjov je trochu jiný okruh a jiný závod než Hořice a Těrlicko. Bez klasiků a sidecarů by tam asi neměli koho postavit na start.
17.8.2011 Článek Teď mi to došlo - elektromotorky se musí zakázat. O čem pak budeme na fóru diskutovat? Rozladěné karbce, nestartuje, nedrží otáčky, přisává falešný vzduch, jaký olej do motoru (příp. do převodovky), vypínání klíčkem nebo chcípákem, podělané přívěry ve výfucky, jaký koupit laďák, ...
To už nám zbudou jen diskuze kůže x textil a jaká motorka pro začátečníka - je třeba to zakázat
17.8.2011 Článek Docela ujde - líbí se mi ta jednoduchost. Těžko předjímat, kam tenhle směr ve vývoji motorek dojde - jestli se to chytne nebo zajde na úbytě.

A něco pro trapné rejpaly - těžko se vám bude kritizovat tvar výfucku
11.8.2011 Článek jean192: to nevíš, že Ti takováhle motorka prodlouží péro min. o deset čísel? Neboj, eště se nevyrábí, je to jen návrh v kompu
11.8.2011 Článek koupi: jo, jo - máš pravdu. Je to podle vkusu každýho soudruha. Já na elektroniku nedám dopustit. Zatímco soused furt šteluje karbce, já si jezdím. Zatímco kámoš se "učí" brzdit na max. před zatáčkou, já zahamtnu brzdy a ABS-ko se stará abych neuklouznul. A až budu velký a koupím si GS-o ve full elektrice a budu zase o kousek jistější na cestě.
memphis napsal, že elektronika zamaskuje, že sem blbec - má pravdu, sem blbec. Ale já sem na cestě díky elektronice rychlejší blbec, jistější blbec a hlavně bezpečnější blbec. Motorku jsem si koupil, abych si užíval jízdu a né abych se s motorkou při jízdě rval. A já si jízdu užívám.
Vývoj jde dopředu a směr je jasný - elektronika - víc a víc. Můžeme s tím polemizovat, můžeme s tím dokonce i nesouhlasit, ale to je asi tak jediné, co s tím můžeme dělat (třeba můžem plkat tady na fóru - ale to konstruktéři nečtou)
6.8.2011 Článek Jó, je to pěkný
Ále to světlo vypadá blbě, taky výfucky bych vyměnil, přední vidlice stojí za houby a blatníky dizajnově k motorkám vůbec nesedí a hlavně pohon kardanem?- no to snad né?. Celé to vypadá jak VARADERO zkřížené s BABETOU ale jinak opravdu po čertech dobře

Ty krávo, to je ale článek (spíš je magor ten, co ho napsal - nebo sem magor já?)
22.6.2011 Článek seikos: možná máš pravdu - ve dvou sem ho nikdy nejezdil a obecně s přítěží se nehodlám tahat Ale jezdil jsem na litrovém stromu a v zatáčkách a ve městě to určitě žádná výhoda nebyla - právě naopak. A na dálnici se na tom nad 150 stejně jede blbě - litr jako 650
22.6.2011 Článek Kdo tenhle stroj někdy jezdil, tak ví, že původní strom je hodně dobrá motorka - takže tenhle facelift bohatě stačí. Motor určitě nepotřebuje větší objem - právě tenhle motor dělá strom stromem

TOPlist