Komentáře
Nalezeno 87 záznamů
25.9.2023 | Článek | Díky kluci za tenhle článek. Willie G. Davidson byl opravdový průkopník. Můžeme mu také poděkovat za V-rod a i další projekty, které nespatřily světlo světa, jako byl motor V4 vodou chlazený, s ukrytým chladičem už v roce 1982, ale i koncepty V6 nebo projekt nazvaný Overlord s motorem V4 o objemu 1600 ccm a 160-ti koních o tři roky dříve než Yamaha vzkřísila druhou generaci V-maxe. Ale akcionáři vždycky chtěli papírky. +1 |
4.6.2020 | Článek | Jediné, co tahle motorka umí, je naštvat milovníky a fandy značky a finančně vyčerpat fabriku. Další kusy následují, cestovní enduro a naháč s dílenským zpracováním a kvalitou, kterou nechcete už při pohledu na motorku na stojanu. Spíš chybí nástupce V-roda. Čus kluci, přeju parádní sezónu všem. Respect all bikers. /= +1 -2 |
3.3.2020 | Článek | výborné |
22.2.2017 | Článek | Kdyby to nebyla JAWA, řekl bych, že kluci v Indii se probrali a během dalších padesáti let chtějí dotáhnout Tchai-wan |
17.11.2015 | Článek | Když jsem dříve psal, že řada MT bude po opuštění obrovského žebrovaného V-twinu propadák, mnozí se mnou nesouhlasili. Vidím, že jsem se nemýlil a proto přicházejí další paskvily, které to mají podle Yamahy zachránit. Pobavil jsem se -1 |
28.8.2015 | Článek | Co to teď v tý Francii začali hulit, že mají takový nápady? +1 |
28.8.2015 | Článek | Motor z boku vypadá jako starej známej z Rotaxu, kterej se převaloval i v Jawách. To nový asi budou vrtání a střeva |
15.4.2015 | Článek | V 89-tým jsme měli jedinečnou možnost být ČEŠI. Svobodní a samostatní. Místo toho se leze do pr...le z východu na západ. Ostuda a novodobé otroctví. Pokud jde o mě, já zvednu nad hlavu jen českou vlajku. Taky by mě zajímalo, co na to čeští MC´s. Kam zalezou tentokrát? Nebo se budou posranecky bratříčkovat? +3 |
14.4.2015 | Článek | to je zase ale pořádnej hnus a ještě to vydávají za umění. Jako kdyby neuměl nikdo nic víc než kafíčka. Za mě teda Cacao - racer - fekál +2 |
30.7.2014 | Článek | Pod názvem Magnum bych čekal něco jako silniční dragster. Nic nového pod sluncem, vymlácená sláma |
18.7.2014 | Článek | i barevně vypadá, jako když přijela z počátku devadesátých let +1 |
26.6.2014 | Článek | je to pěkný, hlavně ta verze s tou netradiční vidlí. Ale kdyby Honda dělala naháče s tímhle motorem, stálo by to polovinu. A to je škoda. Nemyslím si, že to bude až tak životaschopný projekt za tyhle prašule, už i bohatí cizinci otáčejí dvakrát eurokorunky a kde je Horex a FGR? Uvidíme. |
6.6.2014 | Článek | nakonec pěkná z obou stran, ne jako H-D +1 |
29.5.2014 | Článek | Je to divný, přední kolo s nízkoprofilovou gumou, zadní balón. Vidle jakž takž. Na výstavě jsem ho viděl naživo a jak jsem se na to těšil, tak mě dost zklamal. Obrovskej až moc a nedotažený detaily. Uchycení výfuků - hrůza. Motor je předělanej X-wedge od S&S, vypadal by dobře v nějaké přestavbě. Zvuk má stejně bezkonkurenčně nejlepší H-D a Ducati. Souhlas s Žabinátorem. -3 |
3.3.2014 | Článek | V tuhle chvíli asi nejhezčí naháč na trhu ve stylu street (alespoň pro mě), když odmyslím klasiku s žebrovanými válci. Jen ten posez je tam až moc zdrcnutej, jako když se kroutíš, že tě něco bolí. |