renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

danny82

Offline: 15.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 41
Město: Praha 1-Vinohrady
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Poděkoval: 4x
Pomohl: 1x
Založil témat: 4x
Napsal příspěvků: 20x
ID uživatele: 133178
Registrace: 10.2.2011

Adresa profilu:http://danny82.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 3 záznamů

20.4.2012 Článek Audi to koupilo ciste z duvodu, ze Piech miluje Ducati a koupili si za par ecek prestizni znacku (kupni cena je relativne vysoka - 9x EBITDA, ale pro VW je 850 mil. € nic, jen Audi ma 50 mld € obrat), kterou se muzou chlubit a konkurovat BMW v segmentu, kde do ted nemohli. Po financni strance to nema pro VW jinak zadny efekt... Nejsem urcite fanda Audi, ale jak jste uz tady psali, tak Lambo taky posunuli dal (az na ty unifikovane dily v interieru :) Pro jakoukoliv "maloseriovou" znacku, at jsou to auta, motorky, nakladaky, traktory neni jednoduche financovat vyvoj, marketing atd. samostatne bez silneho hrace v pozadi... Je to bohuzel tak... Ale porad si rikam - lepsi Audi nez Mahindra, Hero a spol... Ciao
17.2.2012 Článek bulldogbiker: auto mám sice německé, ale motorku bych od nich nechtěl. Druhou motorku mám Hondu a myslím si, že jsou to skvělé motorky, jen mně u nich chybí to charisma a určitá míra jedinečnosti, které mají motorky jako jsou Ducati. Nikomu tento můj názor nijak nenutím, jen to tak prostě mám... :)
A když to koupí Indové, tak se třeba dočkáme nové limited edition verze v barvách kari...
15.2.2012 Článek Zdravím všechny, jen bych chtěl vyvrátit některé předsudky typu "prodávají, protože se jim nedaří" nebo "nový strategický vlastník zničí postupně značku, aby nekonkurovala současnému portfoliu motocyklů kupujícího" atd. To jsou v dnešním světě bájné představy o fungování investic. Současný vlastník (tzn. private equity fond) musí koupit levně a během relativně krátké doby (standardně 3-5 let) musí firmu prodat a vygenerovat 2-4x násobek původní investice. To se mu podaří jedině tehdy, když firmu posune během této doby na vyšší ziskovost atd. Současný majitel původně přemýšlel nad vstupem na burzu (nechal si dělat studii od Goldman Sachs), ale strategický investor (tzn. BMW, VW, Mahindra a spol.) budou ochotni zaplatit více peněz než drobní investoři na burze vzhledem k tomu, že může posunout značku zase někam dál (synergie ve snižování nákladů, silnější marketing bla bla). Zlikvidovat konkurenci tím, že si ji koupíte se v dnešní době moc nerentuje - je to moc drahý postup, jak si ukousnout další část trhu :) Vzhledem k tomu, že jsem si teď koupil Ducati, tak se jen modlím, ať to nekoupí někdo jako Mahindra - pocitově by se mně nelíbilo, že by to byla najednou indická motorka :) a trochu se právě bojím, že zrovna Mahindra a spol. budou ochotni zaplatit hodně vysokou cenu, aby získali značku jako Ducati (aktuálně například dumpingují cenu svých traktorů v USA, aby získali nový trh). No snad to všechno dobře dopadne... :) Mějte se...

TOPlist