Komentáře
Nalezeno 27 záznamů
8.7.2016 | Článek | emánek: Hlavní stojan se tam nevejde, proto není ani v nabídce příslušenství. V kyvce jsou z výroby díry pro rolny na servisní stojan |
15.6.2015 | Článek | banditt: Normálně na podobné příspěvky nereaguju, ale tady se musím ozvat. Tys něco na Lipně platil, že tu píšeš o předraženým hotelu? Podle mých informací neměl s cenou nikdo z normálně přihlášených a platících účastníků nejmenší problém. Uznávám, že to není jako dát tři kila za víkend někde na srazu, ale tady lidi dostali za svý peníze odpovídající kvalitu ubytování i stravy, nemluvě o tom, že dát dohromady takovouhle akci taky něco stojí. A mimochodem, kdo se opozdil na cestě a dal to vědět organizátorům, dostal najíst i po večerce. Když holt přijedeš na uzavřenou akci bez pozvání a bez optání, nemůžeš čekat že tě hned posadí k prostřenýmu stolu. A už když mluvíš o o redukování zájemců, to by se dalo zrovna tak říct o cenové politice BMW, ne? Nový géeso si taky nemůže dovolit každej +1 |
17.6.2013 | Článek | Za jeden bodík, v textu doplněno. Dík za připomínku. |
15.4.2013 | Článek | Ahoj Bledemone, nosnost je pravděpodobně stejná. Oproti dvoustovce určitě není nijak extra kladivový. Dokonce je na spodku poměrně hodný a rozvášní se hlavně ve vysokých otáčkách nad 6000. Pod sedlo spolujezdce se leccos vejde a je to vlastně jediný místo, kam můžeš něco nacpat. Doporučuji zajít 390 Duke omrknout k nejbližšímu dealerovi KTM a vyzkoušet. |
15.4.2013 | Článek | Zdravím Freemana86 do Liberce! Rozhodně se nejedná o záludnou motorku a určitě se bude začínajícím motorkářům líbit. Jsem si jist, že je při nešetrném otočení plynové rukojeti nevyhodí ze sedla. Také brzdy nejsou ostré až přespříliš, aby při namáčknutí letěli přes řidítka. Spotřebu pořádně změříme až při redakčním testu na našich silnicích. Při prezentaci to vypadalo na spotřebu kolem čtyř litrů… Díky za dotaz! |
7.3.2013 | Článek | Pardon, Triumph tu samozřejmě vystavuje, jenom fotky se někam zatoulaly. Teď už je v galerii najdete. |
31.1.2013 | Článek | Panigale S má oproti standardní verzi navíc jenom "obyčejný" elektronický podvozek Öhlins, ale ne semi-aktivní. Plus kola Marchesini, karbonový přední blatník a spoustu dalších prvků. |
3.10.2012 | Článek | Díky za upozornění. Rozměr zadní pneu je 150/80 - 16, jak je uvedeno ve specifikacích, a teď už i opraveno v textu. |
20.9.2012 | Článek | Omlouváme se za nepřesnosti ve specifikacích, šotek si trochu zařádil. Už je všechno uvedeno na pravou míru. Redakce +1 |
24.8.2012 | Článek | Ve zprávě se píše, že nový časopis přijme závazky vůči předplatitelům. Takže není důvod k obavám. |
28.7.2011 | Článek | PetrVF, DMCmotobiker: díky za upozornění všem se omlouvám za chybu, zdvihací tyčky opraveny |
14.7.2011 | Článek | na Horneta půjdou určitě dát brašny Speedbag, podpěry netřeba e-shop s kompletním sortimentem zde: http://www.azub.cz/moto-brasny-ortlieb/ |
2.3.2011 | Článek | Bledemon, MrBobik: díky za upozornění, opraveno na 16. |
2.3.2011 | Článek | Mr.Bobik: Na iDnes mají chybku, naše informace jsou ověřené. czjohn: oprávnění, získané před vstoupením novely v platnost, se nemění |
1.2.2011 | Článek | Vlastík: Díky, počet ventilů opraven. |