PROFIL UŽIVATELE

Energy

Offline: 24.10.2023 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 43
Město: Slatiňany
Lokalita: Chrudim Pardu...
Pomohl: 1x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 38x
ID uživatele: 1232
Registrace: 4.2.2008

Adresa profilu:http://energy.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 11 záznamů

27.8.2010 Akce Když nebude nějakej extrémní lijavec nebo se nezaseknu v práci, tak dorazím. Ale počítám, že se tak v půlce odpojím a pofrčím domů, odpoledne a večer ještě něco mám.
8.8.2010 Akce Tady to vypadá všelijak, ale zatím neprší, jen je mokro. Nepromok to jistí
6.8.2010 Akce No kdyby to tak bylo, tak by to bylo super.
6.8.2010 Akce Já můžu jak v sobotu tak v neděli, takže pokud bude aspoň trochu jezdecký počasí, tak dorazím.
2.4.2015 Článek Parádní cestopis a super výlet
28.11.2013 Článek Pěkná cesta a pěkný cestopis
13.11.2013 Článek Přelít jsem to jedním dechem... perfektní cestopis, jeden z nejlepších, ne-li nejlepší, jakej jsem četl. Rozhodně máš můj obdiv
6.10.2011 Článek Moc pěkně napsaný. Byl jsem tam poprvé v roce 2003, taky na dvaapůl dne a viděl jsem to úplně stejně jako ty, jako naprostou parádu...
20.4.2007 Článek S4R: JJ, to byla přesně ta. V4, 8 ventilů na válec, oválný písty, nějakejch 15000 otáček (začátek 90.let!) a neskutečná cena - tehdy a teď ještě větší. U nás je jedinej kousek.
19.4.2007 Článek S4R - průkopník nebude, 8 ventilů na válec měla už Honda NR 750 Jinak souhlas.
10.1.2005 Článek Zdarec, co se týká toho vlnění, tak to asi bude fakt tou pneu, já sice normálně 170 v zatáčkách nejezdím, ale párkrát na okruhu jsem to vyzkoušel (měl jsem obutý nový Dunlopky D220 vpředu i vzadu) a v pohodě. Ještě zkontroluj, jestli máš nastavení stejný předpětí na obou nohách přední vidle. <br />
S tou váhou zavazadel - normálně jezdím s tankvakem a 42 l Givi vzadu, a i se spolujezdkyní je to v pohodě. Trochu problém je, když jedem na dovolenou, třeba předloni do Itálie - půjčil jsem si ještě boční brašny, všechno bylo narvaný k prasknutí a celkem to dělalo asi 40 kg zavazadel + mých 75 kg + 60 kg přítelkyně a to už nebylo ono, zadní centrál šel občas na doraz i na dost mírné nerovnosti (byl samozřejmě nastavenej max. na tvrdo), motorka byla celkově o dost línější, musel jsem ji pořád držet v otáčkách a tím pádem i dost stoupla spotřeba. Loni už jsme na cestách trochu zredukovali zavazadla, berem jen to opravdu potřebný a v pohodě. <br />
To pohodlí spolujezdce je relativní, někomu samozřejmě může připadat větší, jinýmu menší, moje přítelkyně si občas stěžuje, i fakticky je to sedlo docela tvrdý, ale zase to není vyloženě cestovní motorka. Fakt je, že přítelkyně vydržela i 800 km na jeden zátah, tak to zas tak hrozný být nemůže. V srovnání s nějakým supersportem je to komfort ale Goldwing to taky není.<br />
Ale rozhodně nechci říct, že by se s RFkem nedala jezdit velká turistika, jenom už plně zatížená není tak živá jak normálně a ten komfort je spíš o zvyku.<br />
Pavel<br />
<br />

TOPlist