Komentáře
Nalezeno 11 záznamů
27.8.2010 | Akce | Když nebude nějakej extrémní lijavec nebo se nezaseknu v práci, tak dorazím. Ale počítám, že se tak v půlce odpojím a pofrčím domů, odpoledne a večer ještě něco mám. |
8.8.2010 | Akce | Tady to vypadá všelijak, ale zatím neprší, jen je mokro. Nepromok to jistí |
6.8.2010 | Akce | No kdyby to tak bylo, tak by to bylo super. |
6.8.2010 | Akce | Já můžu jak v sobotu tak v neděli, takže pokud bude aspoň trochu jezdecký počasí, tak dorazím. |
2.4.2015 | Článek | Parádní cestopis a super výlet |
28.11.2013 | Článek | Pěkná cesta a pěkný cestopis |
13.11.2013 | Článek | Přelít jsem to jedním dechem... perfektní cestopis, jeden z nejlepších, ne-li nejlepší, jakej jsem četl. Rozhodně máš můj obdiv |
6.10.2011 | Článek | Moc pěkně napsaný. Byl jsem tam poprvé v roce 2003, taky na dvaapůl dne a viděl jsem to úplně stejně jako ty, jako naprostou parádu... |
20.4.2007 | Článek | S4R: JJ, to byla přesně ta. V4, 8 ventilů na válec, oválný písty, nějakejch 15000 otáček (začátek 90.let!) a neskutečná cena - tehdy a teď ještě větší. U nás je jedinej kousek. |
19.4.2007 | Článek | S4R - průkopník nebude, 8 ventilů na válec měla už Honda NR 750 Jinak souhlas. |
10.1.2005 | Článek | Zdarec, co se týká toho vlnění, tak to asi bude fakt tou pneu, já sice normálně 170 v zatáčkách nejezdím, ale párkrát na okruhu jsem to vyzkoušel (měl jsem obutý nový Dunlopky D220 vpředu i vzadu) a v pohodě. Ještě zkontroluj, jestli máš nastavení stejný předpětí na obou nohách přední vidle. <br /> S tou váhou zavazadel - normálně jezdím s tankvakem a 42 l Givi vzadu, a i se spolujezdkyní je to v pohodě. Trochu problém je, když jedem na dovolenou, třeba předloni do Itálie - půjčil jsem si ještě boční brašny, všechno bylo narvaný k prasknutí a celkem to dělalo asi 40 kg zavazadel + mých 75 kg + 60 kg přítelkyně a to už nebylo ono, zadní centrál šel občas na doraz i na dost mírné nerovnosti (byl samozřejmě nastavenej max. na tvrdo), motorka byla celkově o dost línější, musel jsem ji pořád držet v otáčkách a tím pádem i dost stoupla spotřeba. Loni už jsme na cestách trochu zredukovali zavazadla, berem jen to opravdu potřebný a v pohodě. <br /> To pohodlí spolujezdce je relativní, někomu samozřejmě může připadat větší, jinýmu menší, moje přítelkyně si občas stěžuje, i fakticky je to sedlo docela tvrdý, ale zase to není vyloženě cestovní motorka. Fakt je, že přítelkyně vydržela i 800 km na jeden zátah, tak to zas tak hrozný být nemůže. V srovnání s nějakým supersportem je to komfort ale Goldwing to taky není.<br /> Ale rozhodně nechci říct, že by se s RFkem nedala jezdit velká turistika, jenom už plně zatížená není tak živá jak normálně a ten komfort je spíš o zvyku.<br /> Pavel<br /> <br /> |