renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

torckx

Offline: 20.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Brno-Město
Lokalita: Brno-město Ji...
Body komentářů: 424 / 8
ID uživatele: 12164
Registrace: 13.4.2008

Adresa profilu:http://torckx.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1003 záznamů

1.3.2017 Článek Aspar ještě netuší, co vlastně "koupil". Bude potřebovat hromadu náhradních dílů :D

No nicméně co se týče přenosů, tak doporučuji tento link http://montrealssd.dornastream.com/MotoGP/
Enjoy, snad nám vydrží (ten link)

+1 
19.2.2017 Článek jorge chtěl hlavně uklidnit fanoušky
5.2.2017 Článek Na fotkách dole má Honda asi 2x delší koncovku výfuku, než na podiu. BAvíme se o stejném modelu na 2017?
5.2.2017 Článek napadá mě úryvek sloganu Josky Kubíčka: "famózní Kal Škručlou...".
Možná že Honda měla zvážit angažmá v Repsol teamu, jen kdyby za Peddym nestál Repsol a jeho slušné vychování ochraňující Mrkvéze před konkurencí z vlastních řad. Cal je přecejen "srdcař"a nenechá si nic diktovat.
31.1.2017 Článek Kam se poděl krokodýlí muž? Možná tušil, že Day 2 nevyhraje, tak raději nenastoupil. Anebo na něj prostě nezbyla motorka
-1
29.1.2017 Článek údaval bych výkony POD 300 koní. Jinak souhlasím s JEFFzx13: "olašskej cikán". "sotva on naset do sedla, hnet motorka pod ním byla bez měďy..."
29.1.2017 Článek "v teamu panuje rodinná atmosféra" jen do doby, kdy (zase) Dannone někoho sestřelí Jinak GSX RR je vybarvena opravdu krásně a zepředu má velmi malý aerodynamický profil.
+1 
29.1.2017 Článek po přechodu do MotoGp musí trénovat bench press ne s 60 kg, ale hned se 100...tím si ty záda zničí taky. Tomuhle pilotovi moc nevěřím...
29.1.2017 Článek fuj, to se mi ulevilo: rossi má stále na 10.titul, sponzoři, Yamaha i já mu věříme a i nadále pokračuji ve sledování MotoGp
21.1.2017 Článek jinak řečeno: mít Stonera v sedle Ducati je stále výhodnější varianta, než ho mít v sedle konkurenční značky
12.1.2017 Článek "nejlepší hajný je pytlák" . Nemyslím, že by Capirossi byl v minulosti tím nejbezpečnějším jezdcem na dráze. Popravdě mi jeho osobnost byla vždy záhadou. I tak byl jedna z poměrně nadějných italských hvězd 125-250 i koneckonců 500 ccm. Odchod z MotoGp zbytečně prodlužoval s vysvětlením, že "do jiného seriálu nemohu jít, protože mým snem bylo vždy závodit s těmi nejlepšími".
Tak, o hlavu větší modelku už "má", ted to chtělo nějaké managerské křeslo...
6.1.2017 Článek v neoficiální zprávě zní "paní měla tak tlustou p...el, že to ani nemohla cítit (jak víte tak v tuku není cit) a právě její orgán způsobil onu kolizi. Zažaloval bych ho"
6.1.2017 Článek no, moc pěkný PR článek...možná, že právě u Ducati se konečně naučí mluvit a podávat bezemoční tisková prohlášení. Pravda, o motorce toho skutečně moc neřekl. Ale zároven neřekl ani nic nového typu "kdo je favoritem, kdo může být favoritem a kdo asi bude favoritem". A že se vlastně může stát cokoliv...
Jasně "smích pod přilbou", snad mu vydrží od prvního závodu. Já mu to skutečně přeju. JEštli na Ducati prorazí, stane se skutečně "nesmrtelný"
12.12.2016 Článek Dannone je správně emotivní pilot: bere vše, nebo raději nic... Možnáže Suzuki bude pro něj další metou ke sklidnění. Přecejen u Ducati to jde hodně za plynem a někdo s přemírou emocí by mohl...
PRo Lorenza je lepší teamovou dvojkou a technickou podporou pro vývoj rozhodně Dovizioso, o tom není sporu.
7.12.2016 Článek napětí mezi ním a Rossim pokleslo jen proto, že měl co dělat v boji o 10.místo...tak si Jorge oddechl. Ted je jeden ze scénářů, že si ty role vymění a bude opět klid

TOPlist