Komentáře
Nalezeno 1003 záznamů
1.3.2017 | Článek | Aspar ještě netuší, co vlastně "koupil". Bude potřebovat hromadu náhradních dílů :D No nicméně co se týče přenosů, tak doporučuji tento link http://montrealssd.dornastream.com/MotoGP/ Enjoy, snad nám vydrží (ten link) +1 |
19.2.2017 | Článek | jorge chtěl hlavně uklidnit fanoušky |
5.2.2017 | Článek | Na fotkách dole má Honda asi 2x delší koncovku výfuku, než na podiu. BAvíme se o stejném modelu na 2017? |
5.2.2017 | Článek | napadá mě úryvek sloganu Josky Kubíčka: "famózní Kal Škručlou...". Možná že Honda měla zvážit angažmá v Repsol teamu, jen kdyby za Peddym nestál Repsol a jeho slušné vychování ochraňující Mrkvéze před konkurencí z vlastních řad. Cal je přecejen "srdcař"a nenechá si nic diktovat. |
31.1.2017 | Článek | Kam se poděl krokodýlí muž? Možná tušil, že Day 2 nevyhraje, tak raději nenastoupil. Anebo na něj prostě nezbyla motorka -1 |
29.1.2017 | Článek | údaval bych výkony POD 300 koní. Jinak souhlasím s JEFFzx13: "olašskej cikán". "sotva on naset do sedla, hnet motorka pod ním byla bez měďy..." |
29.1.2017 | Článek | "v teamu panuje rodinná atmosféra" jen do doby, kdy (zase) Dannone někoho sestřelí Jinak GSX RR je vybarvena opravdu krásně a zepředu má velmi malý aerodynamický profil. +1 |
29.1.2017 | Článek | po přechodu do MotoGp musí trénovat bench press ne s 60 kg, ale hned se 100...tím si ty záda zničí taky. Tomuhle pilotovi moc nevěřím... |
29.1.2017 | Článek | fuj, to se mi ulevilo: rossi má stále na 10.titul, sponzoři, Yamaha i já mu věříme a i nadále pokračuji ve sledování MotoGp |
21.1.2017 | Článek | jinak řečeno: mít Stonera v sedle Ducati je stále výhodnější varianta, než ho mít v sedle konkurenční značky |
12.1.2017 | Článek | "nejlepší hajný je pytlák" . Nemyslím, že by Capirossi byl v minulosti tím nejbezpečnějším jezdcem na dráze. Popravdě mi jeho osobnost byla vždy záhadou. I tak byl jedna z poměrně nadějných italských hvězd 125-250 i koneckonců 500 ccm. Odchod z MotoGp zbytečně prodlužoval s vysvětlením, že "do jiného seriálu nemohu jít, protože mým snem bylo vždy závodit s těmi nejlepšími". Tak, o hlavu větší modelku už "má", ted to chtělo nějaké managerské křeslo... |
6.1.2017 | Článek | v neoficiální zprávě zní "paní měla tak tlustou p...el, že to ani nemohla cítit (jak víte tak v tuku není cit) a právě její orgán způsobil onu kolizi. Zažaloval bych ho" |
6.1.2017 | Článek | no, moc pěkný PR článek...možná, že právě u Ducati se konečně naučí mluvit a podávat bezemoční tisková prohlášení. Pravda, o motorce toho skutečně moc neřekl. Ale zároven neřekl ani nic nového typu "kdo je favoritem, kdo může být favoritem a kdo asi bude favoritem". A že se vlastně může stát cokoliv... Jasně "smích pod přilbou", snad mu vydrží od prvního závodu. Já mu to skutečně přeju. JEštli na Ducati prorazí, stane se skutečně "nesmrtelný" |
12.12.2016 | Článek | Dannone je správně emotivní pilot: bere vše, nebo raději nic... Možnáže Suzuki bude pro něj další metou ke sklidnění. Přecejen u Ducati to jde hodně za plynem a někdo s přemírou emocí by mohl... PRo Lorenza je lepší teamovou dvojkou a technickou podporou pro vývoj rozhodně Dovizioso, o tom není sporu. |
7.12.2016 | Článek | napětí mezi ním a Rossim pokleslo jen proto, že měl co dělat v boji o 10.místo...tak si Jorge oddechl. Ted je jeden ze scénářů, že si ty role vymění a bude opět klid |