Komentáře
Nalezeno 1003 záznamů
29.1.2019 | Článek | to na čem uklouzl bylo nové polyfunkční umělé bláto od Petronas Malaysia :D Ted vážně, myslím že JL99 je extrémně přemotivovaný protože musí letos dokázat mnoho věcí, rozhodně bude největším tahákem většiny závodů sezony. Co nesplnil u Ducati, musí splnit u Hondy. No bohužel se mu do toho připletla louže plná bláta... tak snad nám brzo sroste |
29.9.2018 | Článek | Lorenzo se bojí, že mu Mrkvéz opět skříží dráhu 10 metrů před nájezdem do JEHO zatáčky. Být na jeho místě, odted nevyjedu na start s ničím jiným než The Doof wagon nebo The war rig (Mad Max 2015) :D |
31.8.2018 | Článek | tedy nechci se vyjadřovat k diskuzi níže, ale myslím, že teď má Pope Francesco trochu jiné priority než posvětit šampionát MotoGp. +2 |
31.8.2018 | Článek | Podle mě je MArco už dávno vyhořelý palivo, Alvaro má daleko více zkušeností s technikou V4 a hlavně s sebou dotáhl silnější (finanční) podporu. Vzpomínám na doby, kdy se se Marco srovnával s VR46, říkal že je stejně tak dobrý jako on, akorát že má horší techniku...myslím, že se spletl snad se mu bude dařit i v jiném championátu. |
25.8.2018 | Článek | Chytřejší a rychlejší z dvojice přiznal své možnosti a dostal se do továrního teamu s neméně důležitým ukolem. Zajímalo by mě, kdy se konečně rozhodne správnou cestou ten druhý z dvojice :D +1 |
2.8.2018 | Článek | "česká silničářská stolice". No nebýt letitého štedrého sponzoringu papá, tak už nemá ani tu GP18. Někdo s potenciálem dojíždět DO 10.místa v Moto2 se neustále pokouší dojíždět NA 10.místo v MotoGp.Stále čteme vyjádření o další a další zvykací sezoně. MYslím si, že lepší už to prostě nebude... +5 |
8.5.2018 | Článek | souhlasím s otevřeným komentářem Pedrosy. Ta zatáčka byla prokazatelně jeho a on jediný neměnil směr ani stopu po chybě protože žádnou neudělal, tím viníkem a chybovatelem byl skutečně Lorenzo. Zde je třeba poznamenat, že Peddy nevyžaduje potrestání Lorenza jak to mohl chtít Rossi při svém incidentu v Argentině, jde mu o bezpečnost obecně, aby se podobné incidenty prostě neopakovaly. PS: aby šel Lorenzo k Repsolu, to už je hodně velké sci-fi :D :D :D +2 |
9.4.2018 | Článek | Pamatuji si jednoho talentovaného pilota, možnáže nevyniklého genia, který nikdy do nikoho naschvál nevrazil, ale jeho styl jízdy trpěl zvláštní vlastností a to nepřetržitě atakovat ostatní motocykly v závodní stopě. Tento pilot nakonec skončil svoji kariéru pod koly soupeřů v závodní stopě, kteří rovněž nikdy do nikoho naschvál nenajeli. Bohužel do stopy jim najel právě on...Čeká tedy talentovaného Marqueze podobný osud, nebo se zavčasu probere? +1 |
28.2.2018 | Článek | jé, nuda...ale sám ví, že kvůli vlastní ctižádosti bude muset nakonec přestoupit a dokázat, že je nejlepší i na jiné značce- +1 |
23.1.2018 | Článek | No ale dle prognozy bude Lorenzo přece u Ducati dávat titul za titulem (už od letoška) a Andrea mu bude dělat slušnou teamovou dvojku na podiu. To nevidím moc dobře... |
13.1.2018 | Článek | já bych si to vyjádření Ducati Corse přeložil jinak "Od Jogreho Lorenza jsme si představovali (přesně takové) výsledky a za to dostal i velmi dobře zaplaceno, zatímco od Andrei jsme (přesně takové) výsledky rozhodně nečekali a tudíž v kombinaci obou jezdců v zásadě nedokážeme ani na 2018 nic změnit". S dovětkem "ano, většina (přesně takových) výsledků je díky naší skvěle vyvinuté Desmosedici GP17" JAk z toho ted ven, že? |
13.1.2018 | Článek | haby na ně všecky v tém Repsolu nebyl moc tvrdé... Alberto Contador |
5.1.2018 | Článek | jinak Stoner je asi nejrychlejší retardovaný testovač na planetě. Retardace je myšlena jako sebe-zatlumený nejrychlejší jezdec, doted si snad nikdo nezvolil cestu z čela top-class na pozici nejrychlejšího testovače pro pomalejší jezdce +4 |
5.1.2018 | Článek | zajímalo by mě, kolik si pan Lorenzo koupil akcií Ducati, jak moc si na 2018 věří alespon jedním vítězstvím :D |
3.1.2018 | Článek | Mr.Schwantz zdůraznil fakt, že opravdu každý jezdec MotoGp riskuje zranění už jen tím, že chce být nejlepší. I on přece jezdil na Suzuki na samém limitu, aby vybojoval ty nejlepší výsledky. I jeho největší soupeři se shodli na faktu, že výsledky dosahoval zejména svým jedinečným uměním, agresivním stylem jízdy, riskováním až za limit a nikoliv kondicí Suzuki, která výrazně zaostávala. A byl to právě on, kdo skončil kariéru kvůli zranění. Nastavuje tedy Mrkvézovi zrcadlo? Díky za názor, Kevine +3 |