Komentáře
Nalezeno 214 záznamů
23.4.2013 | Článek | To malý cestovní endurko 350 taky nevypadá zle +1 |
9.4.2013 | Článek | Nikdo přece neříká, aby se tu prozrazovaly prototypy a technologický novinky. Mě osobně by třeba i zajímalo, jaký vliv na životnost má konstrukce motoru (V2 90, V2 52, boxery atd.) a jaké komplikace má daná konstrukce ohledně mazání, chlazení atd. Nemusim mít strojařskou 8mi hodinovou přednášku o třecích plochách, ale myslím, že to do takového článku, aspoň obecně řečeno, patří. +7 -1 |
9.4.2013 | Článek | zmulin: to první je trochu opačný extrém (myslím úroveň odbornosti ), to druhý znám, každopádně díky |
9.4.2013 | Článek | Musím se přiznat, že mám z článku rozpoluplný dojem. Především z té odborné stránky. Věta "motor se prý líp zahřeje klidnou jízdou" mne po ránu celkem pobavila. "prý" - to jako jedna paní povídala, nebo to někdo ví? Těšil jsem se jak si přečtu o problematice opotřebení ložisek, vaček, kroužků, o vlastnostech a specifikacích olejů a jejich vlivu na životnost motoru atd. Škoda. +4 -2 |
20.3.2013 | Článek | Absolutně bombastickej článek...díky za super čtení +1 |
25.2.2013 | Článek | bonnyes: já taky nikde nepíšu, že je to špatnej cestopis. Uvedl jsem svůj "postřeh", jako věc k zamyšlení a vyjádřil jsem jí ve formě přátelského osobního názoru proboha. Nic víc, nic míň |
25.2.2013 | Článek | Seikos: Nemyslel jsem to nějak doslovně, ale jako příklad uvedu jednu z mnoha takových vět - podle mě absolutně zbytečně vysvětleno kde se pase a nepase dobytek: "Kam se podíváte, nikde nevidíte ohrady ve kterých je zavřen dobytek. Krávy se pasou zcela volně, většinou podél silnic. Uprostřed louky byste je hledali marně. Ovšem všechny louky jsou pečlivě sekány. Každý domorodec vlastní nějaký ten kus dobytka a tak je o louky pravidelně pečováno. Je to moc pěkný pohled, zejména pokud jsme my jako Češi zvyklí na nekonečné lány kopřiv a divoce zarostlých luk, které má každý na háku." To jsou podle mě úplně zbytečně rozebraný fakta, který nuděj a šlo by to shrnout do jedný věty. Zejména u tý první věty řekneš, že tam nejsou nikde žádný ohrady (z čehož logicky vyplývá, že se dobytek pase volně), ale to ty hned vzápětí zmíníš znova a celý souvětí se tak znuděně rozbaluje na "Kam se podíváte, nikde nevidíte ohrady ve kterých je zavřen dobytek. Krávy se pasou zcela volně, většinou podél silnic." Zkrátka si myslím, že by to mohlo být o 20-30% kratší a lidem by to řeklo úplně to samý a rozhodně by to nebyl telegraf. Toť můj názor amatéra |
25.2.2013 | Článek | Zajímavej cestopis. Musim se ale přiznat k jedný věci, ač jsem měl ke čtení dostatek času, v některých pasážích jsem to nevydržel a prostě přeskočil na další odstavec. Styl psaní "jeli jsme doleva a hned zase doprava, pak do kopce a pak zase z kopce" není, dle mého skromného názoru, moc čtivý. Každopádně já ještě žádnej cestopis nenapsal, tak nemám co druhejm kecat do psaní Rumunsko bych chtěl taky někdy absolvovat, takže díky za užitečné info/poznatky. +3 |
11.2.2013 | Článek | Jelikož jezdím na moto poměrně hodně, docela by mě zajímalo, jestli a jaké měla moto závady v tom "testovacím" cyklu cca 120000km. To, že všichni stříkaj nadšením z nový motorky je super, ale to, jak pak bude majitel ve 100000km (za 3-4 roky vlastnictví) stříkat až bude kupovat novej zadní elektronicky stavitelnej tlumič za haluzní megacenu alá BMW, to už se většinou člověk nikde nedočte. Takové fíčury jako "servíčko", který mi pomáhá se spojkou mi spíš naháněj hrůzu. Ale jinak pěkná moto, proč ne. +5 |
9.2.2013 | Článek | To bude zase v álejích nablito...to je hroznýýýýý +3 |
5.2.2013 | Článek | Já sem asi divnej, ale trvale nechápu hodnocení podvozku tužší/měkkčí (reaguju na větu, že Versys má tužší tlumiče než konkurenti). Když jezdim jenom na asfaltu, tak si přeci utáhnu předek i zadek ne? To, že je to nějak nastavené z fabriky neznamená, že to tak musim nechat, kor když je u Stroma předek i zadek stavitelnej (nevim jak u Transalpa, nikdy jsem ho neměl). +1 |
19.1.2013 | Článek | Pomáhej nám pánbůh... +2 |
17.1.2013 | Článek | Komentář od Lil.tu u RSV4 opravdu pobavil. Koupit si dobrovolně motorku na kterou se nevejdu, to je opravdu šlágr |
1.1.2013 | Článek | 1000km za den rozhodně není žádnej maraton a už vůbec ne zhovadilost. Jenom nesmíš ject na R1, to je pak na rapasi análu. Na 100km projížďku se nemá smysl ani oblíkat. Jinak cestopis super - v červnu bych se tam taky rád vydal a asi na 14 dní i se Švajcem. +1 |
22.12.2012 | Článek | Hmm, tak to je velká škoda Snad to nebude One Man Show Despreho +1 -1 |