Komentáře
Nalezeno 42 záznamů
11.10.2013 | Článek | Moc pěkný cestopis! v 19 letech prostě paráda zažitek! Jsem zvědavý na vaší další výzvu.. Super! |
28.9.2013 | Článek | >trigr Jinak samozřejmě super!! Teď už jen dojednat nějakého jezdcez SGP !! |
22.9.2013 | Článek | Zaplacený test, ve kterým jen rozepsali leták MITASu... Jediný pozitivum na článku jsou ty hezký fotky! Radši napište normální cestopis se zážitky.. A jinak ta věta o objektivitě přispěvatelů na fórech je docela silná, od čeho ty fóra jsou... A jestli tohle má být ukázka objektivní hodnocení, tak pardon, ale je to o hovně.. |
15.9.2013 | Článek | Sorry, ale souhlas s Cédou. Taky už mě to dost nebavi... +7 -5 |
7.7.2013 | Článek | Respekt |
4.6.2013 | Článek | Pacient |
4.6.2013 | Článek | To jsou fakt šílenci. Všichni jezdci mistrovství, natož pak třeba na TT. Respekt +4 |
1.6.2013 | Článek | >Fantom40 Nevím jestli je levej, nebo nemá štestí, ale dneska mu jeho týmový kolega nadělil skoro dvě vteřiny... +2 -1 |
15.4.2013 | Článek | Moc pěkné. Jako druhý bike k cesťáku by byl super Škoda, že měřím 202,5 cm xDDDD +1 |
12.2.2013 | Článek | matuS> a vlastne mas pravdu! +1 |
12.2.2013 | Článek | matuS> Takze tim chces rict tohle? Ze ten kdo chce jet na Nordkapp, tak si koupi 1190 ADV, kdo na Island, tak 1190 ADV R. a kdo do Senegalu tak 690 R v Rally úpravě? Aha, ale kdyz chci jet na vsechni tri mista 3 roky po sobe, tak co si koupim? Za me teda ojetou 990 ADV R. Proste KTMka byla s Advíkem neco ojedineleho, ale s 1190 se zaradila mezi cendura a nechala po sobe díru. Neco ala Afrika... +1 |
12.2.2013 | Článek | Pěkné |
11.2.2013 | Článek | Jsem z toho docela smutny. Odpoved na dotaz ohledne SMT: KTM rozhodně nechystá použít motor 1190 do modelu SMT. Vedení si uvědomuje, že se jedná o motorku pro jiný typ jezdců a bude chtít zachovat jeho specifický charakter. A odpoved na srovnani s Adv: Nový model se s předchozím skoro nedá srovnávat, je to úplně jiná motorka. Takze co ten "typ jezdcu" ktery si chteji zachovat specificky charakter 990R? Vzdyt 990 adv proste byla vlajkovou lodi KTM! Aha, treba pro nas udelaji nejakou rally 800. Odpoved na KTM off 800: úvahy na téma nového off-road modelu v kubatuře 800 ccm KTM vyloženě neodmítá, ale v současné době pro značku tato kategorie není prioritní. A poskední reakce: 1190 je mnohem univerzálnější , což je plus hlavně na silnici. ??? (!) To snad nemysli vazne, víc univerzální než 990R rozhodne neni (Tedka nenerážím na srovnani ktery model je lepsí nebo horsi ale na podstatu slova univerzální motorka!) |
11.2.2013 | Článek | Anti: KTM překoná Multistrádu v poměru hmotnost/výkon !! :)) Snad je opravdu tak vyladěná jak P. P. říká a nebude to druhý, jak už tady někdo zmiňoval, superbike na velkých zdvizích. |
8.2.2013 | Článek | Super nápad. Mooc pěkná výstavka. |