PROFIL UŽIVATELE

Tugar747

Offline: 18.3.2022 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 43
Město: Praha 9-Kbely
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Poděkoval: 1x
Založil témat: 3x
Napsal příspěvků: 60x
Body komentářů: 9 / 11
ID uživatele: 105173
Registrace: 5.10.2009

Adresa profilu:http://tugar747.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 82 záznamů

14.9.2010 Článek pekny pocteni, diky.
6.9.2010 Článek Hmm tak druhy MTcko tu zase neni, tak snad na pres rok. Stejně porad doufam, že to bude roadster s motorem z TDMka. Roadster stredni raze yamaze dost chybi a dava si ji komplet evropska konkurence.
18.8.2010 Článek Supr článek. Díky za super počtení.
16.8.2010 Článek @ ZZR1400. Na to sem zapomel. Ty fotky se fakt povedly, nekterý z nich mají až Wallpaperovou uroveň. Nafotiti takle ještě zbytek hyperBiků a je to na kalendář.
16.8.2010 Článek @ acALIEN/Jirmal: Nic proti, ale pro většinu lidí, má cenovka docela značný význam. Jestli vy patříte mezi těch pár pro které ne, tak gratuluju. Ale k tématu. Tady mi přijde jako hlavní rozdíl, odlišnost koncepce obou firem. V mnichově si řekli: "Postavíme nejluxusnější cesťák.", v Japonsku: "Postavíme nejluxusnější cesťák co si někdo koupí." Když se to vezme takhle, tak to začne dávat smysl. Jasně že BMW je luxusnější, když se v podstatě nehledí na cenu. Mě osobně se nový dizajn Hondy líbí. Proč taky ne je to zase něco jiného a po vzhledové stránce to rozhodně rozvířilo vody v showroomech. V tomhle smyslu se NW opravdu jeví Sterilně. prostě klasicky, bez jakékoliv snahy o změnu. Ně že by neuměli, ale tady se jim prostě nechce. Osobně si myslím že je to i cílovou skupinou zákazníků, kterí nejspíš budou patřit mezi ty konzervativnější.
27.7.2010 Článek Napad super, na prvni okuk, taky, ale na nekterych dilech je rzi az trochu moc. Ale jinak Takhle nejak sjem si vzdycky predstavoval RAT Chopper.
27.7.2010 Článek Napad super, na prvni okuk, taky, ale na nekterych dilech je rzi az trochu moc. Ale jinak Takhle nejak sjem si vzdycky predstavoval RAT Chopper.
30.6.2010 Článek A proc by to nemohlo byt na cestovani, na dalnicich je stejne nuda a jinam to staci. 180kg neni neovladatelny, a cestovat se da i na 125cce tak proc ne na 4kilu? Ted nikdo 5stovky neprodava. Suzuki neprodava svoje GSko, Honda od letoška CBFko, tak treba je nahradej prave tahle 4kilka. Docela si dovedu predstavit ze Honda se do tohohle vrhne s novou generaci VTR, Yamaha podvrta 660ku atd. 35kW cestovnějši nadech, a rozpoctovy komponenty co tu budou roky. Jenom at se konkurence otaci. Ja treba ted sbiram zkusenosti na Ybr250cce, ta ma 22 poniku papirove. A sou lidi, kteri to nechteji brat hopem a chteji sbirat zkusenosti postupne, tak myslim si ze tohle bude mit svoji cilovou skupinu. A pokud tu nekdo skuhra ze to neni na sport, tak at si koupi treba otevrenou R6ku jako svoji prvni a v klidu se na ni dojede rozstrelit nekam za buk. Tenhle stroj mi prijde jako pracant ne jako salonni modelka.
30.6.2010 Článek No, urcite bude otazkou cena. Pokud bude podobna jako ER6 tak to asi moc uspechu nepobere, ale kdyby treba zlevnili 250R na rozumnou hranici a na tech 120k dosadili tohle, myslim, ze pak by tu uspech byt mohl. V pripade rozumne ceny, bych o ni asi i uvazoval, ale ja hodlam zvysit tridu z 250 uz na pristi sezonu a nejak to nevidim, ze by s tim prisli tak brzo i s rozumnu cenou. Takze u me porad vede Diversion.
28.6.2010 Článek HMM, pekny, ale problem je v tom ze ve skutecnosti se nepocita ani historie, ani snaha, ale jenom a pouze vysledky. Kdyz nekdo stavi stroj, ktery rozhodne neni prosluly bezporuchovosti (sry lehke opravy se tu nepocitaji) a neni cenove srovnatelny s cinskou produkci, tak ma proste smulu. Pokud si mam vybrat mez mestskym stihacem jako je MT03 a necim jako je tady predstavena JAWA tak to jsou opravdu dve ruzne ligy. Kdyz bude Jawa produkovat kvalitni stroje, tak proc ne, ale v tomhle si spis mysli, ze znacku koupi cinani nebo korejci, a budou svoji produkci prodavat do evropy pod nejakym klasictejsim jmenem, jako treba JAWA.
25.6.2010 Článek Ja jsem absolvoval ted 20.6. kurz od Mototravelu a musim rict ze jako novackovi, co ma ze tuhle sezonu najeto teprve 5tkm mi to dalo opravdu hodne. A podle toho co jsem cetl se oba kurzy jenom minimalne lisi. Ten vyse zminovany jsem nevidel a tak nemohu soudit, ale nepochybuju ze taky neublizi. Tedy pokud neslozte stroj jak nekteri mene stastni. (oba beze skod na tele a vice mene i na strojich). Moct si zajezdit, vyzkouset pod dohledem instruktora, ktery hned opravi chyby je k nezeplaceni. Po Zime me tam maji zpet, uz kvuli pripomenuti a rozhybani. Pro me jako zacatecnika bylo super obzvlast cast kde se prekonaval strach naklonu/ ziskavala duvera k pryzi :) a nekteri i brousili stupacky.
21.4.2010 Článek článek super, díky moc.

U tohohle stroje se design opravdu povedl zlepšit už by to snad ani nešlo. Hlavní stojan potěší a vůbec, je to hlavní kandidát na první velkou.
5.4.2010 Článek Moc pekný článek, děkuji za počtení.

Jinak co se týče off topic debaty na téma Japka vs Čongové, tak taky přihodím svou trošku do mlýna. Podle mě je v současné době problémem nejaponských asijců kontola výstupní kvality. Okopírovat technologii a použít kvalitní materiály není problém, ale co už problém je, je zařídit, aby se se s nimi naložilo jak bylo původně zamýšleno. Když jsem vybíral, jakou moji první pořídím, tak jsem zvažoval nejdřív ty "levné", takže yuki apod. A to do té doby, než jsem mě možnost vidět jednu na vlastní očí. Sváry jako kdybych je dělal já (svářečku jsem nikdy v ruce nedržel) kontakty u některých drátů jenom omotané izolačkou, na šroubech stopy rzi (a to byla nová) a nečo co vypadalo jako pomalu se loupající chrom. Ato bylo jenom co jsem si všimnul na první pohled. Při hledání recenzí a článků na internetu jsem narazil třeba na recenzi MCN o Hyosung GT250R. A překvapilo mě že to tam taky zminují. Konkrétně rez na šroubech a další nedostatky. Jakmile tohle číňani vychytají, tak tu bude mít velká čtyřka velkou konkurenci. A co se týče designu, jako vzhledu, tak to je opravdu tak velký problém, kouknout po konceptech designérů a vybrat toho od koho se Vám nápady líbí s rostě si od něj koupit pár návrhů. Když se podívám na celé spektrum strojů co jsou dnes ve výrobě, tak jsou tu sólo, paralelní, řadové, do V, do L, boxery, 1, 2, 3, 4, 6 válce a možná pár exotičtějších konceptů, jsou to sprotovní stroje, cesťáky, cruisery, endura, prostě na co si člověk vzpomene, takže dneska už v podstatě není moc co vymýšlet (Aha jště zu pokud vim neni Wankel ). V podstatě cokoli dneska někdo udělá bude jenom kopie toho co už někdo udělal, nebo na to alespoň myslel. Když si budu moct za 5 let pořídit 6kového naháče z číny s dobrou kvalitou výroby, který se mi bude líbit, který je už nějaký čas ve výrobě a už mu vychytali novorozenecké neduhy cca za 100-130k. V tomhle kladu úplně stejné nároky na japonce, bawora i kohokoliv jiného.
Toť můj názor.
18.1.2010 Článek Článek líbil. Jinak si myslim, že Jawa se zvedne maximálně tak za čínskej dolar. Sama to pole mě už nikdy nedá. Kdyby ale přece a rozhodli by se dělat péráka třeba jako pseudo hardtail retro cruiser řekněme 500cc paralel-twin, tak začínám šetřit a shánět leštidla a přípravky na ošetřování chromu. mám pocit že po Péráku už Jawa nikdy nic tak pěknýho neudělala. Tenhle náš Bonneville, by to chtělo zachovat.
2.11.2009 Článek to Spooky:
to mi povidej, motorka je zrovna v servisu a jeste furt kulham, kvuli sterku na silnici. A to se jelo na kochacku.

TOPlist