renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Tugar747

Offline: 18.3.2022 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 43
Město: Praha 9-Kbely
Lokalita: Praha hl.m. Praha
Poděkoval: 1x
Založil témat: 3x
Napsal příspěvků: 60x
Body komentářů: 9 / 11
ID uživatele: 105173
Registrace: 5.10.2009

Adresa profilu:http://tugar747.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 82 záznamů

4.8.2010 Akce Zdravicko, nevadilo by kdybych se pridal? Nemám sice Choppera, ale zato mám mín nez 4 válce ;)
26.7.2010 Akce NJN, i pres to pocasi to byla vyjizdka pekna. Silne stroje uhanelu kupredu a ja si to hucel klidne za nima. Naposle dy jsme se vidděli v Dubé u benzinky. Pak jsme jeli kazdy svou cestou. Muj zbytek projizdky mel cca 250km a moc jsem si to uzil. Jenom bych nerekl, ze nejnebezpecnejsi cast bylo parkoviste pred Tescem v Letnanech. Cela cesta OK za deste, nedeste, ale poak jsem si podskocil do teska a tam jsem zkoncil. Pri vyjezdu z parkoviste mi na extra kluzkem asfaltu zmizela motorka z podzadku, cehoz vysledkem bylo par odrenych plastu, ale hlavne ohnuta a zkrooucena radicka. Takze vysledek: Odtah, budouci servis. Ach jo.
15.11.2018 Článek Jako že nejsem JAWA fanda tak tohle s emi fakt líbí. Je to sice retro, ale takový pohodový. Za mě palec hore.
+3 
4.5.2017 Článek Ja si pockam az na recenze jak to pojede., Kam to dojede a za kolik.

Je fakt ze vsechny znacky proste musi jit cestou vyssi efektivity a jezdil jsem Hondou CRZ, sice auto ale dobrej hybrid. jedes z kopce nabijis, jedes po rovine, palis trochu benzinu, zrychlujes do kopce, tak si pristouchnes par kW z bateky system co v zasade moc pekne funguje. Proste rekuperace. A s klidnou rukou se jezdi za par. Pokud chce nekdo camrat o emocit pri jezdeni, tak at si poridi motorku, skutr je o prakticnosti. Otazka spis je jak to bude s vahou, baterky co by staly za rec budou tezky.
23.3.2017 Článek Nádherný lak. Díky moc za návod
+1 
9.1.2017 Článek Ježiš marjáá, tohle bych strašně chtěl :D

Seskočit u benzinky a jenom jí řéct aby se zapíchla tam co obvykle. Písknout na ni a motorka by přijela to je hotový scifi :D
Popravdě jsem si myslel že něco takového budou chtít dosáhnout gyrostabilzací, ale je fakt že ta je poměrně nákladná na místo zatímco tohle sice nebude až tak schopné, ale ža to mnohem prostorově úspornější :)
18.4.2016 Článek Kurňa :) . Jestli to pujde dobře, tak cesťák teprve bude. Což ale taky znamená, že bych neměl s čím porovnávat, takže to mě asi vyřazuje. Kdyby tahle příležitost přišla o pár měsíců později určitě bych se rád přihlásil, stejně o nich uvažuju ;)
29.12.2015 Článek Joo takova zakátková SPZtka by nebyla od věci :)
Ale chtelo by se todohodnout ve více lidech ybc bylo víc kombinací, třeba :D
I1I1I1, 1I1I1I, 11II11, II11II atd :D
+2 -1
30.3.2015 Článek Moc mě to nedrásá, anóbrž stejně jezdim s páteřákem a bez rukavic nejezdim, páč my mě byla zima ;)
Štvát mě to začně až začnou vymejšlet chujoviny co půjdou na ruku jenom několika firmám a zbytek odstaví na likvidaci. ale to u oblečení jde dost těžko. Vemte si co všechno se prodává jako helmy schválené na motorku. Bezpečnost to jakž takž plní, ale o nějaké přísnosti nemůže být řeč.
Zatím.
17.2.2015 Článek Tak ono to asi nebude turbo, ale kompresor takže ten průběh nebude tak strašnej. Uznávám že dizajnově se to blíží staré Kataně, ale mě se to teda moc nelíbí. Popravdě řadové dvouválce mi vždycky připadaly takové nijaké, a jediné na čem se mi líbilo jezdit byly Včka. Ale Včka se mi líbily projevem hlavně ve středním pásmu dávat na to kompresom mi přijde jako docela zvěrstvo. Co bych si ovšem dovedl představit by bylo něco jako old school naháč řekněme tak do litru motor V4 s kompresorem. To by byla úžasně zlobivá motorka.
Včko by bylo krásně srdcovité při klidné jízdě a kulervoucí když se zatahá
29.1.2015 Článek Teda doufám že si Týnečtí nedělají moc naděje že s tím udělají díru do světa. Komponenty možná dobré a třeba to dobře pojede. O zatáčení s tímhle výfukem asi nemůže být moc řeč. Vypadá to že náklovy by s tím byli jak na Chopperu :D
Ale Jawa se uý dávno nemůže opírat o jméno značky, o tu přisli někdy s nástupem simsonů :)
Jestli jim může něco zachránit zadel bylo by to retro z levných dílu a s levným spolehlivým licenčním motorem co si pořídí srdcaři a případně jako druhou stylovku do garáže.
20.10.2014 Článek Škoda že obě nový MTčka jsou nemocný na tlumení a zvuk, jinak super stroje, moje devítka je na tom hodně podobně a vzhledem k tomu že mám 120 kilo tak s tlumením vlastně ještě hůř. A Akrap za 43 k motorce za 200 taky sedí jako pěst na oko. Takže si leda vybrat, buďto prijít o záruku na motor s jiným laufem, nebo počkat po záruce. :)
20.10.2014 Článek Ten rám je tak strašně novej že je úplně stejnej jako na mojí devítce :D
22.8.2014 Článek Proč nedostupný? Horák s přádavným motorem v rámu není ani v naší České kotlině nic neznámého. :) Spotřeba pod 2l/100 normál a je jenom na Vás čím to ověsíte :D
6.8.2014 Článek Sorry ale, tohle mě teda moc netěší, zase o kousek víc co se může rozbít. Zatim tam jěště necpou dvou hmotové setrvačníky a filtry částic, ale i s tim nakonec přijdou, nakonec bude ten Bruselký moloch chtít abysme do motorek čepovali močku kvůli emisím, jako to teď dělají kamiony. Já teď kupuju novou a doufám že mi nějaký čas vydrží a nebudou mi do toho úřednící kecat. Jinak budu muset začít pravidelně jezdit vyjadřovat svůj nesouhlas k Europarlamentu třeba zrovna tou močůvkou :D
+3 
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

TOPlist