Komentáře
Nalezeno 13 záznamů
5.6.2012 | Článek | Tohle není žádný nový model, ale hodně skromný face-lift. Nevidím na tomto modelu jedinou věc, která by se mi více líbila, než na modelu předešlém. A přístojový panel- totální mega humus Za mě říkám, že tenhle kus mě vůbec ničím nenadchnul... |
6.7.2011 | Článek | Doplňuji trochu technických údajů z německého oficiálního webu Suzuki. http://motorrad.suzuki.de/fileadmin/user_upload/suzuki/pdf/TD_Einzelblaetter_2012/DL650AL2.pdf |
23.6.2011 | Článek | Za mě říkám Starší STROM je taky pěkný, ale nový vzhled mi přijde odlehčený, svěží. Jsem zvědavý na cenu. Myslím že mám o čem přemýšlet. |
22.3.2010 | Článek | Mě se tohle líbí Už i v autě mě nebaví pořád kvrdlat s pákou a na mým skůtru když vyrazím na výlet, tak je to dokonalej relax-žádný řazení,prostě pohodička. Prostě ideální cestovní stroj pro mě je jedině s automatem. A o pohodlí automatu ve městě se snad nemusím ani zmiňovat... +1 |
25.2.2010 | Článek | Do terénu to fakt asi moc nebude, ale spolykat na tom denně několik stovek km a sem tam něco po prašné cestě, s tím bude radost. Designově je to vydařený a patří jí můj obdiv stejně jako Stelviu.Ještě jsem zvědavej na cenu... |
3.12.2009 | Článek | Děkuji za bezva článek,x-maxe už jsem letos pořídil a mohu potvrdit chválu redaktora na tento stroj,jsem fakt spokojenej.Na mém profilu mám trochu povídání a nějaké ty fotky.Ještě se tu někdo ptal na servisní interval,tak pokud jste myslel výměnu oleje,tak ta je po 3000km,což je sice častěji než u většiny strojů,ale osobně s tím nemám žádný problém a to ani finanční,neboť olejová náplň je pouhých 1.2litru... |
15.11.2009 | Článek | Dost povedenej stroj,mít zbytečných 300 litrů,tak je u mě v garáži... Jo a "GS" mi přijdou jako uhlazený motky pro holky,tohle jsou ty pravý motky bez cenzury plný emocí...,to je jako srovnávat porsche a ferrari,prostě italové to s designem vždycky uměli ,němci ať zůstanou u svýho Bratwurst |
29.10.2009 | Článek | Mam letošního x-maxe a jsem rád,že ho mám.Tenhle novej už mi tak hezkej nepřijde,evokuje to ve mě dojem čínského přeplácaného výrobku,ale to může být jen můj dojem.Co se mi na novém líbí jsou budíky ,ty vypadaj hodně dobře a jedna praktičnost je tam v tom,že má nášlapy pro natažení nohou dopředu ,kdežto já u letošní verze musím mít nohy pouze v jedné poloze...Tak se ještě necháme překvapit od Yamahy cenou... |
11.9.2009 | Článek | Tak to vypadá moc dobře,muj favorit je zatím Aprilia Mana,ale snad se do toho pustí víc výrobců.Nejsem línej řadit,ale to člověka baví,když si dám výlet kolem města,nebo si dát nějakou hezkou sérii zatáček.Ale když pojedu 600 km výlet v kuse,tak si radši nechám nohu v klidu a spolehnu se na automat a nebo páčky na řidítkách.Pro mě jsou tyhle stroje kde si můžete vybrat prostě nedocenitelný...Teď se tady nad tím ofrńujete,ale za pár let nás bude na těchto strojích jezdit minimálně polovina... |
3.9.2009 | Článek | Je to best stroj,čas tenhle systém prověří a zdokonalí a pak možná bude den,kdy si manu pořídím taky .Italskej šmrnc na japonci zkrátka nenajdete |
31.7.2009 | Článek | Moc hezký skútry,jako yamahista bych dal přednost jednoznačně Majesty.Momentálně lítam na x-max 250 a do budoucna se chystam přesedlat na T-maxe,to už je mašinka... |
31.7.2009 | Článek | Fakt nádhernej stroj.Mám teď funglovku x-max 250,což je o třídu níže,ale taky jezdí pěkně.Tenhle T-max bude do budoucna moje další mašinka |
11.9.2013 | Deník | Já jsem zase ten s těmi alkoholovými výpary Nějak jsem to večer předtím neodhadl a teď jen tiše závidím. Ale věřím, že není všem krásným dnům konec |