WSBK testuje brzdové třmeny Brembo inspirované MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
afro-r1 (514) napsal 17.03.2021 v 09:25+2

Ono je to spis o tech znalostech a moznostech, nez o samotnych penezich za dily.
(znalosti = velke penize)

Mlady Reitberger bude mit VZDY spickove pripravene BMW, at bude jezdit se sebemensim budgetem, nebot jeho otec dela v tovarnim tymu a vi co a jak a proc. Naopak takovy Guandalini koupi drahou lonskou tovarni vidlici s perem (sic) a jezdec se malam vymlati, protoze nevi, ze na ni musi nastavovat zcela odlisne hodnoty, nez aktualni.

Nejakych 90% vsech dilu se da koupit a vetsi tymy na ne ty penize poshaneji, ale vedet co s nimi...

gorkin (4485) napsal 17.03.2021 v 07:50+1

Tuni se motory..tůní se podvozky...tak zákonitě se budou tunit brzdy..to je logické
Já v tom nic špatnýho nevidím..nadávat na komponenty....
To je přesně o tý Opicí a bananama

rogih (1016) napsal 16.03.2021 v 22:35+2

Dnešní výsledky z Misana:
1 Michael Ruben Rinaldi (Aruba.it Racing – Ducati) 1’33.688, 59 laps
2.) Toprak Razgatlioglu (PATA Yamaha WorldSBK Team) 1’33.886, 69 laps
3.) Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Team) 1’34.013, 67 laps
4.) Scott Redding (Aruba.it Racing – Ducati) 1’34.361, 64 laps
5.) Andrea Locatelli (PATA Yamaha WorldSBK Team) 1.34.794, 69 laps
6.) Lucas Mahias (Kawasaki Puccetti Racing) 1’34.806, 58 laps
7.) Axel Bassani (Motocorsa Racing) 1’34.847, 57 laps
8.) Kohta Nozane (GRT Yamaha WorldSBK Team) 1’35.003, 60 laps
9.) Tito Rabat (Barni Racing Team) 1’35.210, 106 laps
10.) Christophe Ponsson (Alstare Yamaha) 1’36.392, 27 laps

1100Virago (3057) napsal 16.03.2021 v 22:25-1+8

afro-r1: Ale kdepak. Dopadlo by to tak, jak se to dělalo kdysi: Fabrika by vypustila kromě běžné série i limitovanou sérii 501 kusů nadupanějšího modelu, čímž by splnila požadavek na "sériovost" a neohrozila prodejnost levnější verze.

Já souhlasím, že SBK by se měly vrátit spíše ke stockové specifikaci a hlavně - všechny extra díly které používají továrny by měly být v běžném prodeji dostupné i soukromým týmům. A pak ať vyhraje ten lepší

afro-r1 (514) napsal 16.03.2021 v 20:25+1

Naopk, co navrhujete vy, je cesta do pekla.
Kvuli domelemu zlevneni nekolika zavodnich motocyklu, budou vrobci nuceni cpat draha reseni do seriovych motorek a nutit silnicni jezdce si je kupovat i na nedelni projizdky po okoli.

Tovarna bude mit naskok i v seriovych tridach vzdy - kdo jiny si muze testovat v aerodynamickem tunelu nebo vybrat ze 100 seriovych ojnic 4 totozne?

alfi166silver (55) napsal 16.03.2021 v 16:52-1+2

Tak vzhledem k tomu, že jeden set brzdičů bez destiček od Bremba XB6E511 a XB6E510 stojí cca 5000,-€ bez daně, tak zde odhaduji cenu tak na 10K€ za kus? To je opravdu dobrá cesta jak WSBK zlevnit...Mělo by být pravidlo, s jakými třmeny je dodáván motocykl na trh, tak ty používat, pouze povolit výměnu desek za Z04 nebo podobně..To stejné přední vidlice a zadní tlumič, povolit jen cartrige, co se vyskytují na tuningovém trhu a jen do určité ceny, např 3000,-€ za přední vidli a 1000,-€ na zadní tlumič... Jinak to dopadne jak píše DutchTT, II.liga MotoGP

DutchTT (846) napsal 16.03.2021 v 15:55+3

Tak to je jistě super pro tento sport prodrazit to tak aby už jeli jen továrny.. proc se to proste neprejmenuje na MotoGP II liga.




TOPlist