V Austrálii je to nyní o povinné zastávce v boxech. Co vše obnáší?
Text: Petr Czyž | Zdroj: Yamaha Racing | Foto: Yamaha Racing | Zveřejněno: 23.2.2024 | Zobrazeno: 4 316x
Text: Petr Czyž | Zdroj: Yamaha Racing | Foto: Yamaha Racing | Zveřejněno: 23.2.2024 | Zobrazeno: 4 316x
Ergo je lepsie nahanat cas na jedno kolo a lysovat lekvarove gumy ako hladat take zmesy ktore by vydrzali tych 20 kol? To je na zvracanie ...ved o tom nie su zavody. To uz mozu rovno zmenit sutaz na world fastest one lap....
...., je to ale "živná půda" pro chyby mechaniků (u F1 to je fofr a občas dojde k nějakému karambolu), ale ten minimální čas na přezutí to dost eliminuje .....
To jsou šašci,ještě dají minimální dobu v boxu.Tvl.asi aby neměla Ducati výhodu díky letmáku.
Bude sranda! Ono dost se tam muze ziskat.
Ztratit na draze 3s a ziskat je zpet v boxech jde snadno
1 reakce
Můžou rovnou i dotankovat? Když Bautista nerad jezdí s plnou nádrží, tak by to mohl rozdělit na půlky.
Proč ještě krácení závodu, když v půlce budou měnit pneumatiky?
2 reakce
Tahle výměna pneu by měla bejt povinná i v mgp - ať se díváme na závodění hnedle od začátku.. a né na hodinu šetření gum a čekání, komu jak vydržely do posledních kol...
Klidně ať na to mají v boxu povinnou minutu dvě, všichni přesně stejně
1 reakce
Změna je život a ta nová pravidla s tím zamíchat můžou a určo i zamíchají Ale stejně klasické závody ,tak jak vždy bývaly si myslím,že byly OK Jonatane ať se daří a taky ať jsou ty závody nejhezčích motorek vždy perfektní
Vloni v Mostě jsme mohli vidět jaký zmatky můžou nastat!
1 reakce
S treninkem to nemusi tymy uplne hrotit. Cim jste rychlejsi a sehranejsi, o to vice trestnych sekund musite stat v boxu...
2 reakce
Těžko odhadnout, jak se to podepíše na průběhu závodu. Rozhodně to bude podívaná. Někteří už trénují.