Také druhý den testu WSBK zajel v Jerezu nejrychleji Gardner

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SLAY (824) napsal 03.11.2023 v 21:23+1

Alvarovi jsem nefandil a ani nebudu ale dovažování je jasný krok právě proti němu ,stejnej jako když Kawě omezili otáčky jen dominance Kawy ve spojení s Jonathanem trvala déle.Prostě v WSBK ty podmínky moc rovný nejsou .
Remyho výsledky se mi líbí stejně jako Jonathana a Maniac taky pěkně těmhle třem + Toprakovi budu fandit .Tak jako tak z prvních testů se nedají dělat úplně závěry pro další sezonu

H123 (667) napsal 03.11.2023 v 12:23+3

pomalu ale jistě vymešlej čím dál větší pí.čo.vi.ny ...
aby to nešlo do kopru tak jako F1 ( na kterou se už nedá koukat )

acc46 (575) napsal 03.11.2023 v 12:14

No 7kg zavazi na motorce je neco jinyho nez +7kg jezdec....tezsi jezdec si ty kg navic muze odpruzit nohama... Nemuzu s tim pravidlem souhlasit...ale nastesti to po mne nikdo nechce :)

Krabbio (1002) napsal 03.11.2023 v 01:34

GO ELEVEN jak na tom je ten tým lidičky??? Jankovi to fakt moc přeju, protože jsem mu fandil než se stala ta aféra. Tento rok jsem WSBK moc nesledoval tak se ptám jestli si myslíte že go ELEVEN má na to motorku aby dobrý jezdec měl na bednu. Samozřejmě nikdo neví jak to Jankovi půjde.

realkosmen (1457) napsal 03.11.2023 v 01:10+1

Koukám Alváro bude platit cenu za úspěch. Jako kdyby byl med řídit bestii jako Ducati s muší váhou a výškou hobita.

Ale on se s tím určitě popasuje.

Rea si Yamahu vodí jak kdyby na tom měl odlítáno několik sezón. Ale jsou to testy. Víme jak zářil Maverick s Yamahou a kam to s ní pak dotáhnul....

V46 (-39) napsal 02.11.2023 v 22:17+2

jak jsem předem psal, ta váha bude Alvarovi vadit v rychlych zatačkach a on to řekl. Kdo si to vyplakal? Yamaha kawa? Pedrosa je ještě menši a nikdy to nikomu nevadilo a měl ještě na sebe postavenou malou hondu. Nelibi se mi to, protože Alvaro je velmi štihly a ostatni jezdci maji určitě rezervy, ale jednodušši je fnukat

rogih (1023) napsal 02.11.2023 v 21:36

Všichni se točí okolo dovážení motorky. Já myslím, že mnohem větší problém pro Duc bude zmenšení nádrže. Ta V4 bude asi dost žíznivá…

Arutoro (117) napsal 02.11.2023 v 17:21+9

Závodní prostředí by rozhodně nemělo být chráněnou dílnou.

Nemá ona to být závodní série motorek vycházejících z produkčních strojů? To tady opravdu pár lidem nepřipadá zvrhlé, že závoďák bude těžší než sériovka se světly na značkách?

Věřte mi, kdyby měl Alvaro Bautista možnost volby, tak by zcela jistě preferoval být vzrůstem vyšší postavou. Nepředpokládám, že by kdokoliv z vás viděl výhodu v tom mít třeba jen 160 cm a toužil by po této výšce...

Mimochodem, kolik hráčů normálního vzrůstu se živí třeba volejbalem nebo basketbalem? Není to vůči nim nefér? Neměli by se penalizovat ti nejlepší třeba závažím na botách, aby neskákali tak vysoko? Nepřijde vám to ujeté?

Když je malá výška takovou výhodou, proč není každý druhý závodník draftován z prostředí koňských dostihů? Ono ovládání motorky v takovém režimu vyžaduje sakra sílu a um, tak malá hmotnost není automaticky receptem na úspěch. Nevzpomínám si, že by vám Bautista tak vadil, když jezdil u HRC...

Ano, fandím Bautistovi. A teď o to víc, aby všem těm inženýrům "rovných podmínek" vytřel v roce 2024 zrak i na tak dojebané motorce.

A pokud se ptáte; měřím 186 cm. Jen se neseru do sportů, na které nemám předpoklady. A už vůbec by mne nenapadlo kňučet a chtít znevýhodňovat soupeře za vlastnosti, které oni sami nemohou ovlivnit.

Jeďnebozemři (22) napsal 02.11.2023 v 16:51+2

Zdá se že Bulegovi sedla ta mašina hned na první dobrou....
Budu zvědavej jestli Toprakovi takhle sedne BMW, nebo jestli skončí podobně jako Reding.

Marex (2574) napsal 02.11.2023 v 16:37+4

Janek mi dělá zatím radost.

Marex (2574) napsal 02.11.2023 v 16:30

Teď jsem si vzpomenul, jak Pedrosa kdysi prohlásil, že je nevýhoda být lehčí, protože hůř zahřeje pneu.
Takže Alvaro vlastně má být rád. Konečně nepojede na studené pryži. Že to tehdy v HRC nikoho nenapadlo a nepřidali mu pár kilo do středu těžiště. Jantaři.

gorkin (4485) napsal 02.11.2023 v 15:20+1

Alváro si alespoň o vánocich nemusí odepírat
Nabere trochu svalové hmoty a bude to cajk
To že Ducati zase něco vymyslí aby byly stale Top nářadím nemam obavy

rogih (1023) napsal 02.11.2023 v 14:42-4+1

Dovažování je podle mne OK. I z technického hlediska-pneu jsou dělané na jakousi váhu a pak vznikají věci jako onehdy v MotoGP, kdy po změně pneu nemají těžší jezdci ( Rossi, Petrux, Miller) šanci. Anebo v současnosti v WSBK, kdy v dlouhém závodě na Alvára nikdo nemá, protože když ostatním lítají z gum cáry, tak Alváro má gumy v optimální formě. Já bych považoval za optimum limit na celkovou váhu jezdec+stroj.

gresini (4514) napsal 02.11.2023 v 13:55

Rea jako kdyby ani nepřestoupil - okamžitě jede špičku Dovažování bude zajímavý a nejspíš bude často i rozhodovat o výsledku - ale upřímně se mi to moc nelíbí

Jirikh75 (947) napsal 02.11.2023 v 12:59+2

To bude zajímavá sezóna. Nejvíc mě zajímá, co udělá váhový limit s Bautistou a jak si sedne Toprak s BMW.

brzdimíň (157) napsal 02.11.2023 v 12:30+2

Iannone .

Majki (678) napsal 02.11.2023 v 11:41-1+1

Ducati jako vyfasovala 7 kilo navíc???? Jako trest za úspěch???? WTF???

IvanDvoutakťák (5099) napsal 02.11.2023 v 10:34

Žeby australská jezdecká škola , i Yamaha ,
začaly *vystrkovat růžky* od prvních testů ... !??




TOPlist